Sevgisiz buyuyen insanlarin bu dunyada nasil iyi biri olabilirlerki,gorduyumuz bu insanlari ne kadar taniyoruz yasadiklari nereden biliyoruz ne kadar kolay birini yarqilamak.Ne kadar iyiyiz,o kadar kotuyuz.Birde kendini sevgiyle buyuten insanlar var hic kimseden sevgi almamis insanlar.
•••••••••
Duman beni eve biraktintan sonra gitmisdi yagmur yagiyordu yine yagmurun altinda biraz kaldiktan sonra iceri girdim bu hayatda en sevdiyim sey yagmur ve altinda islanmak,ben yine her zaman ki gibi yemek yemeden dusa girib hemen uyudum.Sabah uyandigimda saat 6di uyandiktan sonra uyuyamazdim odanin isigini yaktiktan sonra pencereden disari baktigimda yagmurun hala yagdigini gordum bu saatde disari cikamadigim icin pencereyi acip elimi uzatdim her yagmur damlalarinin elimi islatdigi her damlanin yuzumu guldurmesi beni muylu ediyordu, beni mutlu eden tek seydi.İki saat sonra okul icin evden cikmisdim ama aklimda tek kisi vardi neden onu dusunuyorumki neden onu bulmak ve onu gormek icin cirpiniyorum,dunden beri beni aramayan adam neden aklimdan cikmiyor neden neden benim onu aradigim gibi oda beni aramiyor,dusuncelerimden ayrildiktan sonra"neyse onun icin olup bitmiyorum ya"diyerek yoluma devam etdim.
Okula girdiyimde arkadan biri bana seslendi arkami donduyumde Barisdi cocukluk arkadasim ayni universiteyi kazanmisdik ama derslerden dolayi eskisi gibi gorusemiyorduk.
"Baris"dedim gulerek bana gulerek sarildi "Naber guzellik"desi capkinca "hic senden naber yakisikli""Ne zamandir gorusemiyorduk dersler falan derken unutmusum seni"dedi zaten beni unutan unutana
Buruk bir gulumsemeyle"Olsun,simdi gorduk ya bir birimizi"dedim
"Aksam goruselim mi?bizim arkadaslar falanda orda olucak"
"Bilmem ki.Haftaya sinavim varda ona calisicam"dedim elini omzuma atdi
"Yarin calisirsin zaten bir gece cikicaksin.""Bilemiyorum"
"Miz mizcilik yapma yaa, hadi geliyorum de"
"Tamam.Gelirim"
İsrarla kabul etdirmisdi sonunda.Gulerek bana sarildi"Tamam o zaman ben seni gelip aksam 8de alirim evden""Tamam ben sana konum atarim"
Yanimdan gitdikden sonra bende sinifa girdim Elifin yanina oturdum ama yuzume bile bakmiyordu "Elif barisalim mi?""Hayir ben sana kizqinim bir kere"
"Ozur dilerim,ben o an ki yasadiklarimdan dolayi cok kotuydum"aklima o an ki yasadiklarim geldi gozlerim dolarak "ben ozur dilerim"diyerek siniftan ciktim aglayarak bahceye gitdim bir agacin yaninda oturarak agladim her sey icin agladim haketmediyim her sey icin.
Elifde yanima gelip oturdu "Nazli asil ben senden ozur dilerim"diyerek sarildi.
"Affetdin mi beni?""Ben sana hic kusmemisdim ki,sadece senin burnunu surtmek istedim"diyerek dulmeye basladi
"Aptal"diyerek bende gulerek onu vurmaya basladim.
Birden aklima aksamki Barisin daveti geldi ama yalniz nasil gidicem.
"Elif aksam disari cikalim mi?""Sen ve disari cikmak?"sasirarak soylemisdi bunlari."Evet noldu ki?"
"Hic sasirdim""Baris aksam beni bir yere davet etdi ama nereye gidiyoruz bilmiyorum bende yalniz gitmek istemiyorum"
"Senin su cocukluk arkadasin dimi?"
"Evet.Simdi sen gelicekmisin? gelmiyicekmisin?onu soyle bana""Gelirim.Bilirsin gece alemlere akmayi severim.Hemen eve gitmem gerek hazirlanmam gerek"dedi heyeecanla
Bende gulerek"ya kizim bir dur daha aksama cok var"
"Olsun ya yetisemezsem"
"Tamam sapsal hadi git sen ama bana gelirsin konum atarim sana"dedim gulerek.Elif gitdikten biraz sonra okuldan ciktim bende eve giderken pesimde birinin oldugunu hissetdim arkami donduyumde hic kimse yoktu hemen onume donerek hizla eve girdim.Eve girdiyimde rahatlamisdim rahat bir nefes verdim basima bir sey gelmez ama korkarim boyle seylerden.Odama girdiyimde gorduyum seyle donup kaldim yine ayni sey vardi "siyah gül"artik korkmaya baslamisdim kim gire bilir benim evime,kim biraka bilir bu gulu odama "artik polisi aramanin vakti geldi"polisi ariyacagim zaman kapi caldi kapiyi acmaya gitdiyimde acmaya tereddut etdim kapiyi actigimda Elifin oldugunu gordum icim rahatlamisdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Gül
General FictionGülümse,aglarsan zorlasir, eger aglarsan ölürsün.... Onun sayesinde gulmeyi ogrendim ama guldurduyu kadar aglatdida,yasatdigi gibi oldurdude "insan sevdigini oldurur"derler ya gercektende oldururmus gercek anlamda bile.