~~5.Bölüm~~

409 16 5
                                    


Bu bölümüm hikayeme ilk yorum yapan karamaske55'e ithafen. Seviliyorsun.

-Arkadaşlar Ben karakterini değiştirdim. Yukarıdada resmi var.

-İyi okumalar

×××××××××××××××××××××××

Yüzlerimizin arasında minik bir mesafe var. Ve ben o dolgun dudaklarını öpmeye dayanamıyacağım galiba. Kıpkırmızı, dolgun dudaklari benim dudaklarıma çok yakındı. Nasıl hissetiriyorsun Ben. Kendimden geçtiriyorsun beni, alevlendiriyorsun. Ben halen Tolga'ya aitmiş gibi hissederken sen çıkıp benimsin dermissin gibisin. Seni öpsem Tolga'yı unutacakmışım gibi. Ona sarılsam Tolga'nın yumuşak dokunuşunu unutabilecekmişim gibi.

Soluklarımız birbirine karışıyordu. Ben'in karbondioksitini solumak bana en güzel oksijen gibi geliyordu. Kokusunu bu kadar yakından koklamamıştım. Erkeksi kendi has bir kokusu var. Kokladıkça insanın koklayası geliyor. Tolga'nın kokusu bile bu kadar güzel değil. Ben niye Ben'i Tolgayla karşılaştırıyorsam. Ben, benim asla hiç bir şeyim olamaz. Tolga ise benim halen sevdiğim bir adam.

Alkış sesleri kulağıma doldu. Doğru ya sahnede şarkı söyledik. Gözlerim ilk önce Ben'e sonrada sevgilisinin bakışlarına takıldı. Sarışın kız bana en pis bakışlarını yolluyordu. Ee ben olsam direk dalardım.

"İyi iş çıkardık gibi, bu kadar alkış hiç duymamıştım" kulağıma fısıldadığında tenimde hissettim nefesi ürpertmişti.

"Galiba " diyebilmiştim

"Arkadaşlar sizi yıl sonu için sahneye çıkaracağım. Muhteşemsiniz, seslerinizin uyumu çok değişik bir şey ki muhteşem. Bir insanla sesleriniz bu kadarmı uyumlu olur. Tebrikler arkadaşlar. " Hocanın ağzından bal damlıyor sanki.  Çok mutlu oldum, ve buna biraz da Ben'e borçlu gibiyim.

21 Haziran 2013

Güzel olmam lazım, hemde çok güzel olmam. Yeni sevgilim Tolga'yla buluşacagım. Çok heyecanlıyım. İki kez buluştuk. 1 haftamız olabilir ama bu gün bir şeyler olucak gibi. Heyecandan ölüyorum, çok seviyorum galiba.

1 aydan beri gözlerim hep onun gözlerini buluyordu, işte bir gün okul kantininde otururken yanımdaki sandelye oturdu. Diğer gün için randuvulaştık. Buluştuğumuz gün sevgili olduk. Biraz değişik gene sevgili olduk. Dalgın gene bir yere bakıyordum. Tabi üstüme doğru gelen bebek arabasını görmedim. Tolga'da elimden tutup beni kenara çekerken takılıp yere boyladık. Ben onun üstündeyim, uzun uzun gözlerimiz birbirine kenetlendi sonra bana benimle sevgili olurmusun dedi. O günden beri sevgiliyiz.

Şimdide 3. randavumuza gitcem. Her gün en az 1 saat telefonda konuşuyoruz. Yüzünü görmesem bile sesine aşık oldum. Hani gece radyolarda şiir söyleyen erkekler varya aynı ses tonuydu, erkeksi, kalın ama bir o kadar narin. Sevdiğim adam. Aşk odur bence. Ona bakınca, dokununca, düşününce tekrar tekrar aşık oluyorum. Her bokunu seviyorum, nefret ettiğim şeyler onda en tatlı şeyler gibi geliyor. Belki yaptiği tüm hataları bu perde sayesinde göremiyeceğim. Yanımda olsa bile beni aldatabilir, kandırabilir. İşte en çok korktuğum noktada buydu işte. 

Bir göz kalemi, bir rimel... Hazırdım. Saate baktım buluşmamiza 1 saat var. En iyisi zamanı yemek yiğerek geçeriyim. Mutfaka geçtim. Dolaptan bir kase ile nesquike çıkardim. Buzdolabından sütü ekledim. Al sana mis gibi yemek. Her öğün tüketilebilecek bir atıştırma. Kasemi bembeyaz yapana kadar afiyetle nesquikeleri karnıma gönderdim. Saate baktığımda karadenizde gemilerim batmış gibi bir hüzünlü, bir o kadarda hussain bolt gibi hızlı davrandım. Yok ya bir nesquike yiyerek bu kadar geç kalınmazki. Randevuma 5 dakika kalmiş.

Dans ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin