MASTER PERTAMA

3.4K 19 4
                                    

Harini cuti jadi boleh lah santai2 kat rumah, bangun dari katil terus ke dapur buat air, sambil tunggu air panas aku ambil telefon dan buka media sosial untuk tengok apa2 yang orang post, sekali aku terjumpa satu master ni post pic slave dia. Slave dia tengah merangkak sambil jilat kaki master tu, aku yang tengok mula lah horny, aku tak tau lah kenapa aku suka sangat dengan benda2 macam ni padahal kalau orang normal tengok mesti rasa jijik tapi aku tak malah horny, tegak batang aku fikirkan pasal ni. Aku cuba lah tengok post2 dia yang lain, kebanyakkan post jilat2 dan ada juga dia bagi slave dia makan dan minum yang ada air kencing air mani dia.

Aku fokus sangat dengan post2 master tu sampai lupa nak buat air, pemanas air dari tadi dah mendidih, aku pun letakkan telefon aku dan buat air dulu, dah siap aku duduk dekat ruang tamu dan tengok balik post2 master tu, tiba2 ada satu lagi post dia bagitau nak cari slave pemula, aku pun apa lagi dah depan mata boleh lah cuba, tak banyak fikir aku terus DM dia dan bagitau nak cuba2 jadi slave, dia suruh aku perkenalkan diri dengan bagitau nama, umur, asal mana. Aku pun bagitau lah semua tu, terus dia balas nak tiga gambar aku, gambar pertama full berpakaian kedua nak aku separuh bogel cuma pakai boxer dan gambar terakhir gambar aku full bogel.

Tak ambil masa lama aku mengirim semua gambar tu, master tu cakap body aku nampak elok, aku ni jenis tak bersukan sangat tapi masih jaga badan, aku selalu juga jogging dan pigi gym sesekali, lepastu dia suruh aku sediakan mangkok yang berisi air minum, aku dah boleh agak apa yang dia akan suruh dan tekaan aku betul, dia suruh aku buat satu video aku merangkak macam anjing lepas tu minum guna mulut macam anjing, arahan master tu buat aku tegak, aku pun letakkan telefon di lantai dan letak mangkok tadi di depan telefon ku, aku tekan start untuk rakam dan aku merangkak macam anjing menuju ke mangkak dan keluarkan lidah untuk minum air yang dalam mangkak tu macam anjing sebenar, perbuatan itu buat aku semakin horny.

Selepas mengirim video master tu gelak kan aku, rasa terhina tu dapat aku rasakan, master tu tegur batang aku tegak macam tiang lampu, aku bagitau lah yang aku horny disuruh macam ni, master tu cakap dia tak ada arahan untuk aku tegak jadi kena turun kan, dia bagi masa 30 saat untuk aku tidur kan batang aku semula atau aku akan kena denda, aku mula panik, aku cuba perbagai cara tapi batang aku masih tegak malah semakin tegak dan menimbulkan urat2, selapas 30 saat master minta pic aku lagi katanya nak tengok dah turun ke tak, bila aku hantar gambar tu dia terus marah aku, apa lagi kena hukum lah aku.

Master tu suruh aku cari tali dan botol air mineral yang terisi setengah air dalam botol tu, kemudian dia suruh aku untuk mengikat telur ku pada hujung tali dan hujung satu lagi ikat dengan botol, bila dah siap ikat dia suruh aku berdiri dan tertariklah telur aku ke bawa menahan berat botol itu, aku yang tak tahan menjerit sakit dan terduduk, master tu suruh aku berdiri semula atau dia kana sebarkan video2 aku yang tadi, mendengar itu aku takut dan berdiri semula, belum habis sakit yang pertama aku berdiri semula menambah sakit yang pertama tadi, sakit yang tak pernah aku rasa selama hidup, dalam 4 minit juga aku berdiri tahan sakit muka aku pun dah mula pucat menahan sakit telur ku yang diberi pemberat.

Master tu suruh aku duduk dan bagitau yang aku boleh tahan bagus untuk slave pemula, aku senyum tapi masih merasa sakit di telur ku, master tu cakap akan guna aku lagi bila2 dia nak jadi aku kena bersiap sedia dan itu lah pengalaman pertama aku jadi slave, best juga tapi sakit tu lebih dari apa yang aku selalu tengok dekat media sosial, walau bagaimana aku masih nak jadi slave dan dihina atau dihukum macam tu.

BERSAMBUNG

AKU DISIKSA PELBAGAI MASTER (Completed)Where stories live. Discover now