KEHIDUPAN KU SEKARANG

1.2K 21 7
                                    

"Aku balik dulu ya, kawan aku dah sampai nak ambil aku" kata ku kepada kawan sekerja, "ok lan hati2" balas kawan ku, aku pun keluar dari seven eleven dan terus menuju ke kereta yang selalu mengambil ku pulang, "selamat pulang anjing ku" kata master reza sejurus sahaja aku masuk kedalam kereta nya, "terima kasih master ambil anjing balik kerja" balas ku terus mencium bahagian kemaluan nya yang masih tertutup dengan seluar jeans nya, dia hanya tersenyum dan terus menggerakkan kereta membawa aku pulang ke rumah nya, aku sudah jangan balik kerumah ku dan lebih memilih tinggal bersama tiga master ku.

Aku sudah hampir dua bulan menjadi anjing mereka, pada mulanya aku memang susah nak terima tapi bila sudah lama dijadikan alat seksaan dan objek sex aku merelakan diri dan suka dengan perbuatan2 mereka keatas badan ku. "Ok kita dah sampai" kata master reza, aku pun keluar dari kereta dan mengikut master reza untuk masuk ke rumah, selepas masuk aku akan menanggalkan semua pakaian ku dan melipatnya dengan kemas lalu simpan di sebelah pintu masuk kemudian aku memakai coller anjing dan merangkak mencari master2 ku, master pertama yang aku nampak mestilah master reza kerana dia balik bersama ku dan juga melihat aku membuka pakaian ku di depan pintu tadi, aku menuju ke arahnya lalu mencium dan menjilat2 kaki nya, setelah puas master reza terus berjalan tanpa kata apa2 lalu aku pun merangkak mencari dua master ku lagi, terlihat master hakim di ruang tamu sedang melihat rancangan kesukaan nya di kaca tv, tanpa buang masa kau merangkak ke arahnya dan meminta kakinya untuk aku jilat, "woof" "eh anjing dah balik kerja, nah kaki jilat sampai basah ya" kata master hakim, aku pun mengikut sahaja perintahnya dan mula menjiat, agak lama aku menjilat kaki master hakim kerana dia suka melihat bekas kawannya diperlakukan sebegini.

Selepas master hakim puas dengan jilatan ku, aku mencari master tergarang ku, baru sahaja aku mahu bergerak tiba2 seseorang menendang buttplug ku, tersungkur muka ku ke lantai lalu memegang pantat ku akibat tendangan itu memsukkan lagi buttplug yang ku pakai dari pagi tadi, aku melihat ke belakang rupanya master mat dengan rokok dimulutnya. Bukan menangis kerana ditendang malah aku senyum dan bangun lalu terus mencium2 dan menjilat kaki master mat, "hahahaha dulu bukan main lagi tak nak itu ini, sekarang semua tak perlu disuruh dah tau sendiri apa nak buat" kata master mat, sedang aku menjilat2 kakinya master mat menyuruh aku berlutut dan melihatnya dengan mulut terbuka, master mat terus meletakkan hujung rokoknya yang panas itu di lidah ku, aku menggigil menahan sakit dan air mata ku sudah keluar kerana dijadikan tempat asbak atau tempat pemadam rokok master mat, master mat hanya gelak kecil melihat aku bergetar tahan sakit, kemudian master mat meludah ke dalam mulut ku dan aku menelan air liur master mat bersama puntung rokoknya tadi.

"Harini giliran aku mandikan kau, lepastu malam ni kerja macam biasa" kata master mat aku tersenyum mendengar yang harini ada kerja lagi, master mat terus membawa aku kebilik mandi dan mula memandikan ku, terkadang master mat memicit2 kedua telur ku dan memukul2 manja chastity ku tapi aku tak mengatakan apa2 hanya menahan sahaja perbuatan nya tu, sebelum keluar aku perlu meminum air yang ada di dalam lubang tandas baru aku di izinkan keluar lalu master reza yang akan mengelam badan ku dengan tuala, aku betul2 seperti anjing yang baru sahaja dimandikan, aku pun terus merangkak ke bilik, di bilik master mat akan memakaikan aku pakaian kerja ku, "harini pakai jockstrap pink" kata master mat membaling jockstrap itu ke muka ku lalu keluar dari bilik, lebih kepada memilihkan pakaian berbanding memakaikan ku, aku tak cakap apa2 terus memakainya dan keluar menuju ke meja makan, master hakim sudah menyiapkan makanan untuk kami semua, "ni makan banyak sikit jadi kuat nanti masa kerja" kata master hakim meletakkan nasi yang sudah dicampur dengan telur goreng dan sayur ke dalam mangkok makanan ku lalu master reza menuang sedikit cecair kuning ke dalam mangkok itu, faham2 lah cecair apa tu (kencing aku sendiri).

Habis makan aku dipakaikan seluar pendek putih dan baju singlet putih, lalu aku pun di bawa ke tempat kerja ku, aku dibawa ke rumah kayu kecil di dalam kebun getah, rumah ini jauh dari rumah2 lain, sampai di sana kami di sambut oleh seorang lelaki yang juga pemilik rumah ini "dah sampai pun, harini ada lapan orang nak pakai slave korang" kata lelaki itu, "nice duit bagi macam biasa ya" kata master reza, "ok boleh" balas lelaki itu, aku pun masuk ke rumah itu dan melihat ada 8 lelaki yang tidak berbaju menunggu giliran untuk menggunakan ku, ini lah pekerjaan ku pada waktu malam, mereka memberi orang lain atau master2 lain untuk guna aku sebagai apa sahaja yang dimahukan dari alat pemuas nafsu sehingga alat seksaan para master dan bayaran nya sangat lumayan setiap seorang yang menggunakan ku. "Baik lah orang pertama master hafis, silakan" nama nya seperti aku kena, master itu membuka topinya dan terkejutnya aku rupanya dia adalah adik ku sendiri, "jom bang kita main" kata adik ku, "TAK TAK BUKAN ADIK AKU SENDIRI" aku cuba keluar tapi tiga master ku menghalang dan membawaku masuk ke dalam bilik, "TIDAK JANGAN, ARGHHH AKU TAK NAK, JANGAN!!!!!!!!!!"

TAMAT

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 07, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

AKU DISIKSA PELBAGAI MASTER (Completed)Where stories live. Discover now