Aku keluar dari kereta dan terus ke kaunter pembayaran, nasib tak ada orang isi minyak kecuali kami, "dah mabuk ke dik pakai boxer jak ni?" kata abang yang jaga kaunter tu, "ni bang...apa tu.... cabaran, ah betul cabaran, saya kena cabar bang kalau boleh buat dapat duit heheh" kata ku malu gila dah lah boxer ni bukan jenis yang longgar tapi jenis yang melekat dekat badan tapi nasib baik panjang, habis bayar terus lari ke kereta dan diorang suruh pula aku isi minyak tu, aku dah betul2 malu ni separuh bogel kat kawasan awam, tiba2 ada kereta berhenti sebelah nak isi minyak juga, "wow free show" kata budak tu, aku tak tau lah budak ke abang sebab muka dia macam baru dua puluhan macam tu, lepastu kereta mula dah banyak yang berhenti untuk isi minyak dan aku masih mengisi minyak ke kereta, mana tak lama 50 ringgit isi, semua orang yang turun nak bayar akan tengok aku yang separuh bogel ni, ada juga yang ketawa melihat boxer hijau tengkorak ni, bila dah habis aku tutup tempat isi minyak dan cepat2 buka pintu tapi diorang buat sial kunci pintu kereta, aku macam nak menangis semua orang tengok aku, beberapa kali tarik pintu tu dan akhirnya terbuka terus cepat2 masuk.
Mereka semua ketawa kan aku panik tak dapat masuk dalam kereta, muka aku betul2 merah dan aku macam nak menangis diorang buat macam tu, "alololo dia nak nangis lah, mari aku bagi kau tak nangis" master reza buka boxer aku di bahagian depan dan keluarkan batang aku yang tengah tidur, kemudian dia belai2 batang aku sampai tegak, aku merasa kenikmatan di belai macam tu dan menambah kenikmatan matser mat bermain dengan puting ku, di situ juga tempat senserif ku. Batang ku jangan cakap tegak macam tiang, lepastu master reza masukkan batang aku dalam mulut dia, menggigil kesedapan aku dan makin nikmat master mat turun mengisap puting ku, sedapnya tak boleh bawa bincang.
Aku terus menikmati isap mereka berdua, aku sampai tak peduli benda yang ada di sekeliling ku, semasa aku mahu terpancut hakim berhentikan kereta, "dah tu kita dah sampai ni" kata hakim, master mat dan master
reza pun berhenti dan keluar dari kereta, aku pula masih lemah kesedapan di hisap tadi. Hakim melampar2 pipi ku untuk menyedariku yang masih mabuk di isap, setelah sedar aku pun disuruh keluar dari kereta, dengan kelangkabut nya aku memakai semula boxer ku seluar dan baju ku lalu keluar, "welcome to the hell" kata master reza, master reza pun membuka pintu rumahnya dan master mat dan hakim memaksa aku masuk, aku terkejut melihat rumah ini dari luar nampak rumah batu biasa tapi dalam nya seperti banglo yang sangat mewah dan luas.Selepas aku masuk ke rumah dan mereka menutup pintu master reza menyuruh aku untuk membuka pakaian ku sehingga berbogel, aku tak ada pilihan selain mengikuti sahaja arahan mereka, aku pun disuruh untuk merangkak seperti anjing dan master mat mengeluarkan coller anjing dari beg nya dan kemudian dipakaikan di leher ku. "Sekarang kau adalah anjing kitorang, kau akan tinggal sini dan hanya balik kerumah kau bila kami bagi" kata hakim kepada ku, "tapi kerja aku macam mana, aku tak nak diberhentikan kerja" master mat terus menarik tali yang bersambung dengan coller dileher ku, "siapa suruh kau menjawab huh?" kata master mat dengan tegas, master reza mengangkat kakinya perlahan mengenai dagu ku dan membuat aku melihat ke atas, "kau bagitau saja jadual kerja kau, aku akan hantar dan ambil kau di tempat kerja" kata master reza, "so selesai kan, dah tak ada alasan lagi yang boleh menyelamatkan kau sekarang" mendengar itu aku menangis melihat master reza.
Tubuh yang terikat di kerusi dengan mulut disumbat kain lalu di tape, mata ku di tutup juga dengan kain dan aku menahan sakit putingku di jepit yang ada pemberat, bukan sahaja kesakitan itu yang aku tahan tapi juga di batang ku, mereka memakaikan aku chastity atau pengunci batang yang membuatkan aku tak boleh tegak sesuka hati. Pada mulanya aku fikir yang diorang bertiga hanya mengikat aku sahaja dan mereka melihat aku menderita tapi lebih kurang 20 minit tak ada satu bunyi pun yang aku dengar, bunyi orang bercakap mahu pun bunyi tapak kaki, aku rasa mereka keluar tinggal aku terikat di dalam rumah ini, aku sudah berulang kali cuba untuk melepaskan diri tapi ikatan ni tersangat lah kuat.
Aku sudah lenguh dalam posisi ini terlalu lama, sangat2 lama sehingga aku tidak tau ini sudah pukul berapa. Tunggu punya tunggu tiba2 aku dengar bunyi seperti orang membuka pintu dan kedengaran suara master mat, master reza dan hakim. "Macam mana anjing best kena ikat macam ni" aku hanya diam dan mula meronta minta dilepas kan, mereka pun ketawa melihat aku kemudian ikatan di kaki dan tangan ku mula longgar, "akhirnya lepas juga" kata ku di dalam hati, selepas semua ikatan dibuka dan penutup mata ku juga dibuka aku terus terjatuh dari kerusi kerana terlalu penat dalam posisi terikat terlalu lama, mereka hanya ketawa melihat aku jatuh lemas ke lantai, hakim membuka tape di mulutku terus aku mengeluarkan kain yang sudah penuh dengar air liur ku, melihat kain itu rupanya itu adalah spender dan aku tak tau itu spender siapa.
"Kau mesti dah lapar kan" kata master mat terus mereka bertiga menuju ke meja makan, jujur aku memang lapar, aku merangkak mengikuti mereka ke meja makan, bukan aku suka nak merangkak tapi kaki aku dah kebas sebab kena ikat. "Pandai nya dia merangkak, good dog" kata hakim terus ke arah aku dan menggosok kepala aku, "senang lah nak ajar kau apa2 lepas ni" kata master reza sambil menyediakan makanan yang diorang beli di atas meja, "jom anjing kita makan" ajak hakim, baru aku nak bangun untuk duduk dikerusi master reza tendang aku membuatkan aku jatuh ke lantai sekali lagi, "kau ingat kau tu apa dalam rumah ni, kau pernah tengok anjing makan atas kerusi ke?" marah master reza, air mata aku mula keluar, "alololo kawan ku alan, ingat ya sekarang kau anjing kami so buat cara anjing kalau tak nak sakit" kata2 itu membuat aku menangis, "apa lah nasib aku lepas ni" bisik hati ku.
BERSAMBUNG
YOU ARE READING
AKU DISIKSA PELBAGAI MASTER (Completed)
Short StoryAku mengenali bdsm dari media sosial, banyak master2 yang menyiksa slave dengan kejam dan terkadang tak masuk akal, aku menjadi tertarik jadi aku buat keputusan untuk menjadi slave dan mencuba mencari master di media sosial. Cerita ini hanyalah reka...