MASTER KETIGA

1.5K 15 0
                                    

Peristiwa haritu buat aku menyesal tapi itulah aku dah ada dua master sekarang dan aku tak boleh lari sebab diorang ada video aku, bayang kan kalau viral video2 tu mesti hancur masa depan aku, kepala aku pening bila fikir tentang dua master ni jadi aku buat keputusan nak tenang kan hati aku dengan buat benda2 yang aku suka atau pigi ke tempat2 yang aku suka, lepas aku mandi tiba2 telefon aku berbunyi dan bila aku tengok kawan aku sms ajak lepak, ok juga kalau aku lepak dengan dia, salah satu cara juga aku hilangkan fikiran aku pasal dua master ni, aku pun bagitau lah dia kat mana nak lepak, dia bagitau jumpa dekat kedai makan yang selalu kami tengok bola sepak, aku pun pigi lah bersiap nak keluar.

Aku pun sampai lah di kedai makan tu, lepas aku cuba cari kawan aku tu, "rasanya dia belum sampai" kata ku di dalam hati, jadi aku duduk di satu kerusi yang menghadap tv, biasa lah tv dekat kedai makan bukan pasang movie atau drama tapi wresling. Tunggu punya tunggu akhirnya sampai juga kawan aku ni, mula lah kami borak2 lepastu main game sama2 dan order makan, tengah sedap2 makan kawan aku cakap dia ada jumpa video menarik, aku ni pun malas lah dengan dia ni sebab aku kenal sangat perangai dia suka download video lucah, masa aku tengah minum dia terus tunjuk video yang dia kata menarik tu, tersembur air yang dalam mulut aku "mana kau dapat ni" orang dalam video tu aku, itu video yang aku hantar dengan master pertama, "relax ok hehehe kan aku cakap menarik" kawan aku cakap sambil senyum dengan niat tak baik, "tak sangka kan kawan aku selama ni anjing yang dahaga kan siksaan dan penghambaan" aku tak tau nak cakap apa lagi, ingat nak tenang kan fikiran ni malah makin stress aku, "mat reza sini lah" kawan aku memanggil orang di belakang ku dan bila aku menoleh melihat orang yang di panggil rupanya master pertama dan master kedua yang kawan aku panggil, muka aku macam nampak hantu.

"Kenal kan ni abang reza dan abang mat atau patut kau panggil master" kata kawan aku, "ni kenalkan alan kawan aku yang mungkin korang dah kenal" aku hanya tunduk tak bercakap, "apa semua ni kim, macam mana kau kenal diorang dua ni" aku mula bertanya dengan kim, "tak susah pun aku kenal diorang ni, diorang ada post video diorang siksa slave tapi muka slave tu diorang tutup so tak boleh kenal lah slave tu kecuali orang yang rapat dengan slave tu jak boleh kenal" dengan selamba nya dia cakap macam tu, rupanya mereka ada post video aku tapi kim cakap muka kena tutup macam mana dia tau itu aku, "kami dah jaga privasi kau tapi entah macam mana budak ni boleh tau yang itu kau" kata master kedua kepada aku, "alaa senang jak, alan2 kau ni lupa lah kan kesan jahitan dekat bahu kau tu masa kemalangan motor dua tahun lepas, kau langsung tak perasan orang yang rapat dengan kau boleh kenal kau dengan hanya melihat kesan jahitan tu" aku terdiam membisa, rupanya hakim tau itu aku dari jahitan dekat bahu aku.

"Jadi apa yang korang nak sekarang dengan aku" tanya ku kepada mereka bertiga, "kitorang nak kau jadi anjing kami bertiga dan puaskan nafsu kami, kalau kau tak nak kami akan post video2 kau dan kalini tak akan tutup muka kau" kata master reza, aku tak ada pilihan lain selain ikut sahaja apa yang mereka mau kan, lepas makan kami berempat pergi ke rumah master reza menaiki kereta master mat, di dalam kereta hakim yang membawa kereta dan master reza dan master mat duduk di belakang bersama ku, aku berada di tengah2 diantara master reza dan master mat, tangan mereka berdua tak diam sepanjang perjalanan, badan ku dibuat seperti objek mainan mereka, "buka baju dan seluar kau slave" kata master mat, tanpa berkata apa2 aku hanya mengikuti, sekarang aku hanya memakai boxer hijau dengan corak2 kepala tengkorak, "comel boxer kau ni heheh" kata master reza sambil memegang kemaluan ku, mereka menyentuh setiap inci badan ku dari atas sampai ke bawa dan sentuhan mereka membuat aku ghairah dan batang ku mula tegak.

Tiba2 hakim memberhentikan kereta, "alan pigi beli minyak, ni duit dan card minyak" aku terus mengambil seluar ku untuk di pakai, terus master reza tarik seluar tu, "apa yang kau buat ni?" "saya nak pakai seluar saya, kan nak pigi beli minyak" kata ku pada master reza, "macam tu jak kau keluar, bukan nya ada orang pun" "kau gila kah, tak nak aku keluar cuma pakai boxer ni nanti....." belum habis aku bercakap master mat picit telur aku "ARGHHH SAKIT" jerit ku, aku cuba lepaskan tangan master mat tapi master reza pula pegang kedua2 tangan aku, "oklah aku post video kau yang merangkak macam anjing tu, biar orang tau kau ni anjing sundal" kata hakim "ARGHHHH, BAIK2 AKU PIGI JANGAN POST VIDEO TU DAN LEPASKAN TELUR AKU" aku memang tak boleh melawan cakap mereka, aku minta rehat kejap sebab master mat picit kuat sangat2 telur aku tadi, bila dah kurang sikit aku pun keluar dari kereta dengan memakai boxer ku.

BERSAMBUNG

AKU DISIKSA PELBAGAI MASTER (Completed)Where stories live. Discover now