Aku terdiam di atas lantai, "nah, ni untuk kau anjing" master reza meletakkan mangkok makanan anjing di depan ku lalu hakim mengambil makanan yang dibungkus tadi lalu meletakkan nya ke dalam mangkok anjing tersebut, "macam tu baru betul cara kau makan" kata master mat. Aku tanpa cakap banyak makan betul2 macam anjing terus guna mulut, aku rasa sangat2 hina sekarang ni, dalam keadaan bogel dan pakai coller anjing lepastu makan macam anjing "ni ke yang aku mahukan?" tanya ku pada diri sendiri, tiba2 hakim memijak makan yang ada di mangkok ku, "opss terpijak, kotor dah kaki aku ni. Sebagai anjing yang baik patutnya jilat kaki tuannya yang kotor kan" sambil tersenyum melihat aku tapi aku menolak kemahuannya, melihat aku tidak mahu menjilat kaki hakim master mat bangun dan membuka tali pinggang di seluarnya lalu melibas belakang ku, libasan yang sangat kuat membuatkan aku terjerit dan bertukar posisi dari merangkak ke baring tahan sakit.
"Masih berdegil, reza lepas makan pigi post video dan pic2 dia dekat media sosial bagi jelas muka sial dia ni" mendengar itu aku bangun dan memegang kaki master mat "tolong jangan aku tak nak orang tau aku macam ni, hancur hidup aku nanti, aku akan dibuang dari keluarga dan akan diberhwntikan kerja lepastu akan susah mencari kerja baru atau lebih teruk ditangkap dan dipenjara, tolong master jangan sebar kan video dan gambar2 saya" aku merayu dan mula menitiskan air mata, hakim terus memegang kepala ku "dah tu jangan nangis2, alan kan aku dah cakap tadi sekarang kau anjing kami dan kau mesti ikut cakap kami, suka atau tak kau memang tak ada pilihan" bukan menenangkan hati malah aku semakin menangis, master reza yang dari tadi makan sudah pun menghabiskan makanan nya lalu mengemas piring2 yang ada di atas meja, "patutnya orang lain yang kemas meja makan ni" kata master reza, aku bangun dan menolong master reza mengemas meja makan itu.
"Ooiii aku tak habis lagi dengan kau anjing sial" suara yang garang keluar dari mulut master mat, selepas meletakkan semua piring2 di singki aku kembali melutut di depan master mat, hakim kemudian berdiri di depan ku juga dengan kaki yang masih kotor dengan nasi2 dari makanan ku tadi, aku melihat itu terus mendekati kaki hakim dan mengeluarkan lidah ku, aku mula menjilat kaki hakim "kan bagus macam tu tak kena suruh dah buat" kata hakim, aku menangis diperlakukan begini. "Tak payah nak sedih2 nanti kau sendiri yang nak jilat kaki kami" kata master mat, selepas menjilat kaki hakim sehingga tak tersisa sebutir nasi master reza menyuruh aku menghabiskan makanan ku yang ada di dalam mangkok dan lepastu cuci semua piring2 tadi.
Habis mencuci semua piring tadi aku keluar ke dapur sambil merangkak dan mencari keberadaan mereka bertiga, "dah siap ke? Mari sini" suara hakim kedengaran dari ruang tamu rumah, mereka duduk di atas sofa dengan hanya berseluar dalam sahaja, aku mula takut tapi tak boleh buat apa dah aku kena ikut sahaja. Mereka menyuruh aku untuk berbaring di atas meja di ruang tamu itu lalu hakim mengeluarkan tali dan mengikat kedua2 tangan ku ke kaki meja yang berada di atas ku. "Sekarang tiba lah masa nya untuk kau mengenali batang2 master kau dimulakan dengan master pertama kau master reza" kata hakim, aku faham apa maksud hakim tu, mereka akan jolok aku sampai mereka puas, master reza sudah di posisi yang tepat iaitu celah kangkang ku, tiba2 hakim menutup mata ku, "hehe enjoy" bising nya di telinga ku. Aku sudah meronta2 ketakutan tapi ikatan di tangan ku sangat2 kuat, aku merasa kaki ku diangkat dan memperlihatkan lubang ku, tanpa membuang2 waktu sesuatu seperti batang tumpul menggosok2 di lubang ku dan aku juga dapat rasa seperti ada cecair di letakkan di lubang ku.
Master reza dengan penuh nafsu memasukkan batang kemaluan nya ke lubang belakang ku, dia memasukkan perlahan2 membuatkan aku merasa sangat2 sakit kerana itu lah pertama kalinya sesuatu benda masuk ke lubang ku, semakin lama semakin laju aku sangat sakit dan rasa lubang ku meluas, entah berapa minit aku di rogol oleh master reza kemudian dia keluar kan tapi tak masukkan lagi, tiba2 seseorang memicit hidung ku yang membuatkan ku tidak boleh bernafas dan terpaksa membuka mulut lalu aku merasa ada sesuatu cecair dimasukkan dalam mulut ku setelah itu mulutku di tutup dan dipaksa untuk telan.
"Seterusnya master kedua, sila puaskan nafsu anda" suara hakim kedengaran, aku sudah penat dirogol oleh master reza dan sekarang kena tahan dengan jolokkan master mat, cairan seperti minyak diletakkan semula di lubang ku dan dengan satu tolakkan aku menjerit kesakitan, sangat2 kuat jeritan ku, lubang ku terasa sangat penuh dan rasa seperti nak koyak "rasa kau batang kuda gergasi" kata master reza, master mat mula keluar masukkan batangnya, jeritan ku tak berhenti ianya sangat2 sakit kerana batang master mat lagi besar dan tebal berbanding master reza. Aku rasa nak pengsan dirogol oleh master mat dan selepas dia berhenti aku sangat2 lega, lubang ku terasa ada angin yang masuk, tiba2 muka ku di tampar kuat, "buka mulut kau" kata master mat dan sekali lagi cecair seperti tadi masuk ke mulut ku dan mulut ku terus ditutup dengan rapat menyuruhku untuk telan.
"My turn" kata hakim, aku yang lemah dan tak berdaya sudah tak boleh melawan mahupun meronta, tiba2 aku merasa ada seseorang naik di atas badan ku, "alan master mat kat celah kangkang kau sekarang jadi ikut jak apa yang aku cakap kalau tak master mat akan buat kau mandul" aku mengangguk kan kepala dan kain yang menutup mata ku sudah basah, hakim menyuruh aku membuka mulut dan tanpa belas kasihan hakim memasukkan batangnya ke dalam mulut ku, dia memberitahu jangan bagi kena gigi dan bayangkan tengah isap gula2 manis, aku hanya mengikuti tapi air mata ku tak henti keluar, isapan demi isapan membuatkan hakim semakin kesedapan, aku merasa dia mahu pancut di dalam mulut ku, terus menggelengkan kepala tanda tak mahu air mani nya ku telan, "tahan...ahhh tahan sikit lagi sayang...ahhhhh" sambil pegang kepala aku, "aahhhhh!!!" hakim pun pancut di dalam mulut ku tapi aku tak mahu menelannya "telan macam kau telan air mani master reza dan master mat" terkejut aku dengar apa yang hakim cakap tadi, jadi cecair yang mereka paksa aku telan air mani mereka.
BERSAMBUNG
YOU ARE READING
AKU DISIKSA PELBAGAI MASTER (Completed)
Short StoryAku mengenali bdsm dari media sosial, banyak master2 yang menyiksa slave dengan kejam dan terkadang tak masuk akal, aku menjadi tertarik jadi aku buat keputusan untuk menjadi slave dan mencuba mencari master di media sosial. Cerita ini hanyalah reka...