MASTER KEDUA

2K 20 0
                                    

Lepas kejadian dengan master pertama aku rasa nak cari master lain lagi, tak cukup dengan satu hahaha, lagipun master yang pertama ni kadang sibuk dengan kerja jadi tak boleh 24 jam nak layan aku. Bosan duduk rumah aku pun keluar jalan2 hilang kan bosan, aku ni tak ada kenderaan jadi memang aku naik bas, jadi pergi lah aku ke bas stop, masa duduk tu aku sorang jak dekat situ dan tiba2 ada kereta singgah mungkin dia tengah tunggu kawan dia dekat bas stop ni, tunggu punya tunggu bas tak muncul2, lebih kurang 10 minit bas tak datang tiba2 orang yang dalam kereta tadi keluar dan terus duduk sebelah aku.

"Ada tunggu siapa2 ke dik" tanya lelaki tu, "tak ada bang saya tunggu bas saja" balas ku, lepastu dia diam, "nak pigi mana2 ke abang boleh tolong hantar kan" dia tawarkan hikmat penghantaran hahaha "tak pergi mana pun just nak jalan2 hilangkan bosan" kata ku kepada nya, "apa kata adik ikut abang, abang boleh hilangkan bosan adik dan mungkin boleh bagi nikmat dekat adik juga" mendengar itu aku faham apa maksudnya, dia berdiri dan mengajak aku ke dalam kereta nya, masuk dalam kereta baru ada bas yang singgah di bas stop tu hahaha tapi dah terlambat aku dah masuk dalam kereta abang ni, dalam kereta tu kami berbual2 tanya berapa umur, kerja apa, banyak juga yang kami bualkan sampai lah tangan dia mula liar.

Tangan dia pegang paha aku, yang aku ni pula buat2 panik, "a...apa...apa abang buat ni?" buat2 takut padahal aku suka, "relax dik, abang sentuh2 jak" sentuhan nya semakin liar, mula meletakkan tangan nya di celah kangkang ku, "elok adik punya ni, berapa lama dah tak pancut ni dik?" tanya abang tu, "jangan macam ni bang, saya tak biasa benda2 macam ni" berani juga abang ni bila aku semakin takut dia cuba tenang kan hati aku, "nah abang bagi duit benarkan abang tengok dalam seluar adik boleh?" abang tu menghulurkan aku duit yang banyak, lebih kurang 400 ringgit.

Abang tu cuba pujuk aku dengan duit, kalau ikut kan aku tak nak tapi hehehe dah rezeki ambil jak lah, bila aku dah ambil dia cuba buka tali seluar aku, oh iya aku keluar tadi cuma pakai baju bola dan seluar bola pendek, memang patut abang ni tergoda pakaian aku pun macam ni, bila ikatan tali seluar tu terbuka dia turunkan seluar aku dan teserlah boxer unggu aku jenama love body, "cantik warna boxer adik, abang suka lah" kata nya dan terus menggosak2 batang aku yang masih terbalut dengan boxer, kemudian dia genggam batang aku lalu menggosok2 ibu jarinya di kepala batang ku yang membuat kan aku ghairah, menambah lagi ghairah ku tangan satu lagi bermain dengan puting ku, "buka baju dan boxer adik, abang nak adik bogel" arah nya, aku yang dah tertelan dengan nafsu mengikut sahaja perintahnya.

Bermula lah permainan dia, mulut abang tu terus mendekat ke puting kanan ku, puting kiri ku di mainnya menggunakan tangan dan satu lagi tangan sibuk menggosok batang ku yang tegak maksimum, terlalu menikmati mulut dan tangan abang tu sampai tak perasan cermin pandang belakang kereta tu sebenarnya ada kamera yang menghadap ke arah tempat duduk penumpang sebelah pemandu tu, masa aku dah nak pancut abang tu berhenti menjilat puting ku dan mengalihkan tangan nya dari batang dan puting ku, "eh bang saya dah nak keluar" dia hanya senyum, "nak abang teruskan kena ikut abang dan buat apa abang suruh adik buat" katanya terus menghidupkan enjin kereta dan berjalan aku yang sudah tak peduli terus mengiyakan sahaja apa abang tu cakap.

Dalam perjalanan dia tak sentuh aku langsung dan bila aku nak pegang batang aku dia pukul tangan aku, dia tak benarkan aku lancap, masa tu aku dah gelisah sebab dah hujung2 nak keluar, terus dia berhenti dekat tepi jalan raya, "sekarang ni abang dapat rakam kau, tengok ni ada kamera jadi kalau kau tak dengar cakap abang viralkan kau" ok ni betul2 panik aku, "tempat ni sunyi dan jarang kereta lalu kawasan ni, abang nak kau pakai boxer kau tadi lepastu keluar dari kereta" mula2 aku tak nak tapi dah terpaksa aku pun pakai boxer aku dan buka pintu kereta, badan aku menghadap ke arah nya lalu dia bermain semula dengan batang ku tapi kali ni agak kasar.

"Sedap tak?" kata abang tu sambil menarik2 batang dan telur ku, "ahh..ahhh abang stop sakit" mana tak sakit bahagian sensetif di tarik2, tanpa amaran dia jentik telur aku dengan kuat, "ARGHHH" terus aku pegang telur aku dan terbongkok tahan sakit, "masih rasa nak pancut" abang tu suruh aku berdiri tapi aku masih menahan sakit dengan terduduk di jalan raya, dia pun keluar dari kereta dan menarik rambut aku dengan kasar dari belakang, "aku kata berdiri tu berdiri lah" abang tu tarik rambut aku sampai aku berdiri lepastu dia pegang telur aku dari belakang dan picit kuat2, "ARGHHH BANG SAKIT STOP AMPUN" bayangkan situasi aku macam mana masa tu, separuh bogel hanya pakai boxer di tepi jalan dan rambut kena tarik dengan kasar dan telur kena picit.

Abang tu lepaskan rambut dan telur aku, dia masuk semula dalam kereta, aku pula terbaring atas tanah memegang telur kesayangan ku yang dipicit, "nah ambil pakaian kau ni hahaha, aku dah letak nombor telefon aku dekat dalam poket seluar kau, call aku kalau nak video kau selamat" kata nya sambil ketawa, "sekarang kau slave aku, selamat datang ke dunia BDSM budak" terus dia berlalu pergi dengan kereta nya meninggalkan aku masih terbaring menahan sakit di telurku, betul lah dia tu master. Aku cuba berdiri dan memakai pakaian ku semula kemudian aku berjalan dengan telur yang masih sakit mungkin sakit ni akan rasa selama beberapa jam atau berhari, aku berjalan mencari jalan pulang.

BERSAMBUNG

AKU DISIKSA PELBAGAI MASTER (Completed)Where stories live. Discover now