part 1

20 1 0
                                    

Az iskola kezdés első napja eljött. Az eső esett, mintha még az időjárás is tudná milyen szomorú egy nap ez a tanulók számára. Csörgött az ébresztő. Mendi kábán felült az ágyában, és kikapcsolta. Semmi kedve nem volt iskolába menni. A felvételin ugyan már túl volt, és fel is vették Budapest legjobb gimijébe. Ez az első napja az új iskolában, és ő máris késésben van. Gyorsan felkapott egy farmert, egy mentazöld rövidújút, és egy szürke kardigánt rá, meg ne fázzon. Megfésülködött, fogat mosott és rohant is a buszmegállóba. Természetesen a busz is késett, nehogy időben odaérjen egyszer valahova. A buszon nem mintha hallgatózott volna, de felfigyelt rá ahogy kettő lány beszélget az új sulijáról ami történetesen egyezett az övével.
-,,Tehát ök lesznek az új osztálytársaim"-gondolta magában, de nem különösebben foglalkoztatta a téma, berakta a fülhallgatóját, és kinézett az ablakon. Megérkezett az iskolába, és bement a 9.B termébe. Épphogy beért csengő előtt, úgyhogy csak levágta a táskáját egy üres padba, és már be is lépett a tanár.
-Jó reggelt! Üljetek csak le. Mint tudjátok én leszek az új osztályfőnökötök. Ugye mindenki megírta a felvételit? Nos ezek eredményét nézve rangsoroljuk be az osztályt. Később jegyek szerint. Ez azért fontos,hogy mindenki folyamatosan lássa maga előtt hova kell még fejlődnie. A mostani rangsor úgy néz ki, hogy Mendi az első, és Amália az utolsó. Majd megismeritek egymást, egyenlőre pont elég ha ők tudják hogy róluk beszélek. A tanóráitok még ma elkezdődnek, és ahogy gyűjtitek a jegyeiteket van esélyetek változtatni a rangsoron. Nekem ennyi lett volna. Legközelebb holnap nulladik órában találkozunk. Ja és addigra mindenki döntse el hogy szeretne -e valamilyen klubbfoglalkozáshoz csatlakozni. Hogy ezt el tudjátok dönteni, ma mindenki megnézheti a klubokat. Nyílt nap van ilyen szempontból. -s ezzel Robi-bá kilépett az ajtón.

Álom CsapatWhere stories live. Discover now