part 3

17 2 0
                                    

Mendi gyorsan átöltözött. Mikor visszatért a tornaterembe már a hálót állították. Hirtelen mellé lépett egy lány és átkarolta hátulról.
-Szia! Hallottam Bálinttól hogy kipróbálnád a röplabdát!
-,,szóval Bálintnak hívják"-
-Lili vagyok!
-Én Mendi.
-Szuper! Akkor gyere, segíts felállítani a hálót, megtanítom hogy kell.
-Öö..persze megyek!

*

-Látom Lili teszi a dolgát, aggódtam hogy Mendi nagyon kínosan fogja magát érezni, de ettől már nem kell félnem ahogy látom.
-Mond mégegyszer Bálint, nem hallottam.
-Áá, bocsi Áron magamban beszéltem. Menjünk gyorsan állítsuk fel mi is a hálót.

*
-Na, most hogy felállítottuk a hálót-De Lili nem tudta befejezni a mondatot mert a hirtelen nagyon lelkes Mendi a szavába vágott.
-Mi lesz a következő??
-Látom, nagyon belejöttél. Nem úgy volt hogy csak kényszerből vagy itt?
-Hát, azért mostmár kicsit, de tényleg csak kicsit, várom...
-Na, örülök.Akkor menjünk a többiekhez bemelegíteni.

-Lányok! Be szeretném mutatni nektek Mendit. Most részt fog venni az edzésünkön. Később remélhetőleg hivatalos csapttaggá is válik.- Itt Mendi kicsit sértődötten nézett rá Lili-re. Nem szeretette ha valamit ráerőltettek.Mondjuk ebben az esetben ez pont nem így volt. Igazából magának sem akarta bevallani, de várta az edzést. A többi lány is kedvesen fogadta, már a bemelegítésnel is jókat beszélgettek.

-Rendben! Álljatok fel vonalfutáshoz!
-Rendben-szólaltak meg kórusban a lányok.
-Te-Mendi itt megakadt-vagy a csapatkapitány?
-Igen, én vagyok-Lili büszkén húzta ki magát.-De ez cseppet se zavarjon.
Szóval lányok! Nem mondtam hogy ivó szünet van! ÁLLJATOK FEL VONALFUTÁSHOZ!
-Hát hangja az van...-Mendit kirázta a hideg.Volt a kapitányban valami különleges. Szigorú volt, tudta a dolgát, és törődött a csapattal mint edzés terén, mint lelkileg.
- Jó! Akkor ha végeztetek, keressetek egy párt, és mehet a labdás bemelegítés!
Mendi kétségbeesetten állt a pálya közepén. Kínos volt hogy mindenkinek van párja csak neki nem..
-Majd én leszek a párja Mendinek! Ha így valakinek nem lesz párja, az menjen falazni! Most az új leendő tagunkkal kell foglalkoznom!-Lili odalépett Mendihez, aki így már sokkal magabiztosabb lett, és hálás a csapatkapitánynak, aki nem hagyta magára egy ilyen helyzetben.

-Ugye a kosár, alkar érintéseket ismered tesi óráról?
-Igen....régen röplabdáztam is.
-Szuper! Akkor először bemelegítésnként kosár, alkar, és mehet at üt,véd, felad. Rendben?
-Ühüm..-vonta meg a vállát Mendi.

Lili végig csodálkozva nézte Mendit az edzesen. A kosár érintése hibátlan volt, elsőre azt lehetett hinni hogy feladó. Majd a hálónál ütöttek. Mendi centerbe, es szélsőbe is olyan jól ütött hogy mindenki csak tátotta a száját. Lili is elgondolkozott, hogy ezek után milyen poszton kéne játszatni az új lányt. Végül a gondolkodással nem ment semmire, így még nyitás előtt odament Mendihez.
-Hali, tudnánk beszélni egy percre?-
Mendi meglepődve nézett Lilire.
-Persze, miről lenne szó?
-Hogy is mondjam....nagyon jó vagy minden poszton. Úgyhogy nem tudok dönteni milyen poszton kéne játszanod.
-Ohhh...értem. Hát nyilvan ez a te döntésed, de a régi sulimban átló voltam.
-AHAAA! Így már értem.Nagyon szép az érintésed, es jól is ütsz. Nagyon jó átló lehetsz.
-Amm..köszönöm!
-Na nem zavarlak, nyissál párat. A többiek is mindjárt végeznek.
-Rendben.

Mendi ugrásból nyitott. Ez lepett meg eddig mindenkit a legjobban. A nyitásai ereje és pontossága szinte bárhol megállta volna a helyét. Még a fiúk is irigykedve néztek rá.

Edzés után leszedték a hálót, felmosták a padlót. A labdákat betették a szertárba, majd lassan mindenki hazament. Lili még maradt, mert ő zárta be a termet.

Álom CsapatWhere stories live. Discover now