A buszról leszállva, fülhallgatóval a fülében gyalogolt Mendi a sötét utcákon. A lámpák fénye halványan pislákolt. A gimis lány hirtelen kitépte a fülhallgatót a füléből, megállt. Ott állt előtte Bálint, teljes testi valójában.
-Hát te?!-szakadt ki Mendiből-Hogy kerülsz ide??
-Én?? Hát én itt lakom...-lepődött meg Bálint.
-Ja, nem nem úgy értettem, csak...mindegy, semmi.
- Ja jó. Figyelj, nagyon sötét van. Ha szeretnéd, haza is kísérhetlek.
-Ahhh! Nem, nem szükségeeees.-Itt már Mendi feje vörösen égett, szerencsére azonban ez a sötétben nem látszott.-Haza tudok menni egyedul is.
-Okés, akkor holnap tali!
-Uhum. Akkor szia!
Szia!Mendi és Bálint ellentétes irányba kezdtek el menni. A lány hamarosan hazaért, köszönt anyukájának, felszaladt az emeleti szobájába, és ledobta a táskáját. Ledőlt az ágyra, és csendben nézte a plafont. Sokáig feküdt így, és emésztgette az aznap történteket. Hirtelen megjelent előtte egy sötét barna hajú, és szemű srác. Mendi megrázta fejét. Nem lehet hogy már az első napon belezúgjon egy srácba! Felkelt az ágyból, és lement a földszintre vacsorázni.
De jó hogy lejöttél, épp szólni akartam hogy kész a vacsi!-Szólalt meg Mendi anyukája.- Együnk gyorsan mielőtt kihűl, közben mesélhetsz a napodról.
-Öhhmmm oké. Szólhattál volna hogy jöjjek le előbb. Meg is teríthettem volna....
-Hadjad csak, biztos fárasztó napod volt. Tényleg! Sikerült talalnod magadnak valami új elfoglaltságot??
-Hát, nem éppen új. Úgy tűnik visszatérek a röplabdához.-bólint Mendi.
-Na jól van, örülök neki, de tenyleg. Mi a csapat neve?
-Vasas SC. Nagyon jó csapat ha utánpótlásról van szó.
-Ezt örömmel hallom. Volt meg valami?
-Hát találko-Itt Mendi megakadt. Bálintot nem akarta felhozni. Mit gondolna szegény anyukája....hogy már az első napon bepasizott?! Ezért inkább így folytatta: - Nem, nem volt semmikülönös. Viszont fel kéne mennem házit írni...
-Menj csak! Majd én elmosogatok.A lány felszaladt a szobájába. Megírta a házit, gyorsan letusolt, fogat mosott. Elalvás előtt még olvasott egy kicsit, majd leoltotta a lámpát. Másnap reggel az ébresztője az volt, hogy a macskája Herceg ráugrott a hasára. Elkészülődött, és életében először időben elindult. A buszon leült egy ablak felőli ülésre, és olvasott. A következő megállóban felszállt Bálint és leült mellé. Köszöntek egymásnak, majd utánna némán utaztak. Együtt szálltak le a sulinál, és együtt is sétáltak be az épületbe. Mendi lepakolt, majd odaszaladt Kamillához akivel előző nap ismerkedett meg, nem mellesleg osztálytársa.
-Jó reggelt!
-Jó reggelt nekhhhed is- ásította Kamilla.- Milyen klubfoglalkozásra jelentkeztél?
-Ömm..én maradok a röplabdánál. Tudod meséltem hogy régi sulimban is röpiztem.
-Jaa! Igen, emlékszem. Én a rajzszakkörre mentem. Nagyon unalmas volt-Nevette végül el magát a lány.
-Na én ezért mentem sportolni, abba nehezebb belealudni-kacsint rá Mendi.Becsengettek. Szinte mindenki aludt, hiszen nulladik óra volt, ráadásul matek. Ki tud hajnalban a matekra figyelni?! Miutan kicsöngettek Mendi rögtön újdonsült barátnőjéhez szaladt.
-Figyelj! Te vagy az első akinek ezt elmondom....tegnap összetalálkoztam egy röpis fiúval, valami Bálint a neve...
-Ohhh! Tudom kiről beszélsz! 10.-es. De ugye tudod hogy van barátnője?
Mendi teljesen lesokkolódott. Erre nem számított. A nap további részében csak erre tudott gondolni. Eljött az edzés ideje. Az öltöző felé vette az irányt, átöltözött, magához vette kulacsát telefonját, es egy pár darab papírzsepit.Így a második edzésén már sokkal magabiztosabb léptekkel lépett be a terembe. Odaadta a klubbhoz való jelentkezési lapot Lilinek. Körülnézett. Jóformán csak ő volt ott Lili, és egy negyvenes éveiben járó férfi. A többiek késtek. Mendi kérdően néz Lilire
-Mi a baj Mendi? Ohhhhh...az a férfi az edzőnk, István bácsi. Eddig beteg szabin volt.
-Jaaaaaa. Értem.
-Gyere bemutatlak neki- és a csapatkapitany a kezénél fogva húzza Mendit oda a férfihez.
-Edző bá! Ő itt Mendi, róla írtam tegnap este sms-ben, hogy szeretne csatlakozni hozzánk. Itt van a jelentkezési lapja is.
- Szia, üdv a Vasasban! Mindig örülünk az új tagoknak. Meselj nekem, miért pont ide jöttél?
-Eddig Egerben röplabdáztam amatőr csapatban. Azonban amint befejeztem az álltalánost, mint mindenki más, én is egy számomra megfelelő gimnáziumot kerestem. Ez az iskola volt az amelyik leginkabb tetszett, nem mellesleg utólag megtudtam hogy a Vasasnak itt is vannak edzései.
- Mindenesetre örülök a nagy lelkesedésednek, úgyhogy természetesen elfogadjuk a jelentkezésedet. Ha pedig jól mennek az edzések, meccsekre is jöhetsz majd. De úgy is mindjárt megnézzük hogy milyen vagy.