Reggel még a bátyám előtt keltem a szüleink pedig üzleti úton vannak és csak vagy egy hónap múlva jönnek.Addig ketten vagyunk a bátyámmal aki igazából nem is a bátyám mert ikrek vagyunk.Ahogy felkeltem rá néztem az órára ami úgy csipogott mintha fizetnének érte.Le kapcsoltam és le mentem reggelit csinálni, gofrit készítettem mikor Kiri is meg jelent mögöttem.
-Jó reggelt Onii-chan!-mosolyogtam rá-Csinálok gofrit mennyit kérsz?
-Elég vagy 2-mondta a hajába túrva kómás hangon.
Miután kész lettek 4-et csináltam 2-2-t és mivel nem bírtam meg enni mind a kettőt egyet Kiri-nek adtam és elmentem öltözni.Miután mind a ketten kész lettünk valaki csengetett.Kérdés nélkül ki nyitottam.
-Szia Kat-mosolyogtam rá-Kiri szerintem még készülődik.-néztem a fiú szobája felé.
-Te már kész vagy?-nézett rám.
-Ahamm.-le néztem a ruhámra.
Valamiért mindíg szerettem Bakugou közelében lenni és tudta is mi a képességem de mindíg elvoltunk így hárman.Rajtuk sose használnám a siren dolgaimat.Hirtelen Kirishima jelent meg mögöttem és kijjebb léptem Bakugou mellé.Egymás mellett mentünk, tavasz volt így mind hárman csak egy ingbe de nekik volt eszük és hoztak felsőt.Én is hoztam volna de otthon hagytam véletlen.Hirtelen nagyon hideg szél kezdett fújni és elkezdtem fázni.
-Jól vagy?-kérdezte Kiri.
-I...igen per...sze
Bakugou csak a vállamra hajtotta a pulcsiját úgy, hogy pont eltakarja a vállam és a felső testem nagyrészét.Rá mosolyogtam és csak egy kisseb mosolyt kaptam cserébe.Velem nagyon normális volt, nem értem mit problémáznak, jó gyerek.Be értünk és első óra osztályfőnöki volt, Aizawa be csoszogott a kis sárga zsákjában, és elkezdett papolni valami kolit.Mire le esett mi van majdnem dobtam egy hátast.Koliba kell mennünk?!Minával egymásra néztünk és itt kezdetét vette a szem beszéd.Meg beszéltük kié a pulcsi meg, hogy miért.Aizawa viszont megint megszólalt.
-Hétvégére mindenki pakoljon össze mert vasárnap költöztök be!-itt jött egy nagy hangzavar-CSEND!Még nem végeztem!Nem lesz külön fiú lány részleg és lesz egy nagy közös nappali.Ennyi.-itt megint nagy duma-HALKAN!-most meg egy kisebb duma-
Mina mellèm ugrott.
-Úristen, èn nagyon izgulok!-ugrándozott
-Ja, én is!Ez nagyon jó!És így 24/7 eggyütt leszünk ezekkel a majmokkal.
-Azért tudom, hogy szereted őket!
-Persze, hogy szeretem őket!
A nap végén épp haza indultam mikor Bakugou kapta el a csuklóm.
-Hmm?
-A tesód meg se várod kis csaj?!
-Szetintem haza talál nélkülem is.
-Tch....-ezzel mellém állt és jött velem.
Akkor oké...asszem.Mentünk meg minden és közbe beszélgettünk.Tök jó srác.
-Hallod Y/n...-mondta nyugodtan.
-Mondjad.-mosolyogtam rá kedvesen.
-Mit gondolsz a koliról?-nézett maga elé rám se pillantva.
-Hmm...Szerintem tök jó.Szerinted?
-Nem tudom.Biztos.
-Ja, tudom te ilyen kis antiszoc vagy.-dugtam ki a nyelvem.
-MIVAN?!?
Ezzel meg indúltam futni ő meg utánam.Mikor már sarokba szorított és elég közel ért elkezdett csikizni.Azt hittem megfulladok.Ez meg honnan tudja hol vagyok csikis?
-B..Baku!Megfulladok!-Röhögtem.
Mire abba hagyta annyit látok, hogy tök közel áll hozzám és mosolyog.Úgy normálisan.
-Wow.-mondtam szintén mosoylogva.
-Mivan?-vágott vissza megint fa fejjel.
-Cuki voltál az előbb!
El fordúlt, hogy ne lássam, hogy elvörösödött.
Kicsit kacagtam és haza értünk.
-Nem jössz be?
-Nem zavarok?
-Most egyedül vagyok de Kiri mindjárt jön.Engem viszont nem, gondolom őt se.
Ezzel beljebb jött.
-Nem vagy szomjas vagy valami?-kérdeztem miközben le vettem a cipőmet.
-Nem köszi.
YOU ARE READING
Just us(Bakugou x Y/n)
RomanceEz a story egy Baku x Y/n story lesz.Remélem tetszeni fog.Az első rész csak le írja Y/n-t aki ugye OC.És Baku babe csaja;) Jó szórakozást és puszit a pocitokra🧡