Felkeltem mivel neki állt megint visítani az órám.Baku nem kelt fel rá így gondoltam fel ébresztem én.
-Hé!Életem!-mondtam halkan miközben elkezdtem simogatni.
Baku hisztisen dünnyögni kezdett vàlaszul.
-Mivan?-kérdezte hisztis kómás hangon.
-Suli!Át hozom a cuccod, hol a kulcsod?
-Az asztalon-dünnyögte
Elkezdtem ki mászni alóla de nem sikerült mert megint rám fogott.
-Hova mész?
-A kulcsodért!
-Minek?!
-Ahjj Bakuuu...!
Fel álltam és a kulcshoz mentem volna de túl hirtelen álltam fel és el estem.
Baku mellém pattan miközben fel ültem.
-Jól vagy?
-Mhmm...
Fel álltam megint és a kulcshoz mentem.
-Mindjárt jövök!-ki mentem
Vissza jöttem a cuccaival és le raktam az asztalra.
-Tessék.
Csak kérdő fejjel nézett rám és öltözni kezdett.Én is a ruhám mellé léptem és le vettem a pólóm.Így csak egy melltartó meg egy bugyi volt rajtam.Fel vettem és hátra néztem.Baku az ágyon ült engem figyelve.Itt tudatosult bennem, hogy végig nézte ahogy átöltözök.Na mindegy.El indúltunk és az osztályba érve le ültem a helyemre.Mina ugrott mellém hirtelen.
-Menjünk le a gyengélkedőbe!
-Mi?Minek?
-A bátyádhoz?
-Mi?!Mit keres ott a bátyám?!
-Fel bukott és össze törte magát.
Fel pattantam és futottam mint a hülye.Le érve be rontottam a helységbe ahol a bátyám ült egy nénivel.Oda futottam és a nyakába ugrottam.
-MIT CSINÁLTÁL TE BAROM?!
-Nyugi van már!Csak elestem.
-HÜLYE!HÜLYE HÜLYE HÜLYE!
-Nyugi Y/n jól vagyok.
Még mindíg erősen szorítottam mikor Bakugou is le jött.
-Mivan nyomi?-kérdezte zsebre dugott kézzel.
Ki szálltam Kiri nyakából és Mina mellé léptem.
-Majdnem megfojtottad!-nézett rám Mina.
-Meg érdemelte, belém hozza a szívrohamot a hülyéje!
Baku is mellém állt és beszélgetni kezdtek.
-Basszus mennyi az idő?-néztem Bakura azt remélve, hogy van egy órája.
-Mindjárt be csengetnek.-mondta az idős hölgy.
Neki álltunk futni az osztályba.
Le ültem várva a tancit.De egy idő után még is felálltam mert unatkoztam.Az ablak elé álltam neki dőlve a párkánynak.Hirtelen két kis kezet éreztem meg a lábamon, le néztem és kit látok?Mineta.
-Szia cica van gazdád?-vigyorgott rám a lábamat szorongatva.
-Van.-néztem rá idegesen és elkezdtem lefelé szedni a lábamról.Ez sikerült is és eldobtam a terem végébe.De sikerült a combomon hagynia egy lila golyót.Mikor Baku ezt meglátta megfogta Minetát és eldobta, ki a teremből.Elkezdtem próbálni le szedni mivel elég fent volt a combomon.Baku oda jött és le guggolt elém, elkezdve segíteni.Sikerült is neki ami eléggé fájt.Kicsit fel sziszegtem oda kapva.Baku fel állt előttem és át ölelt.
-Nem zavar az osztály?-öleltem vissza.
-Nem érdekelnek, te érdekelsz!Ígérem nem hagyom többet annak a kis szőlőszemnek, hogy a közeledbe jöjjön.
Elengedtem Bakut és hálásan rá mosolyogtam.Adott gyors egy puszit a homlokomra és vissza ment a helyére.Mikor lett ez ilyen cuki?!Vissza fordúltam erre be jött Aizawa.
-Y/n ülj le.-erre csak bólintottam és a helyemre mentem.
Nap végén elindúltam a koli felé, mikor Mineta megint megjelent mellettem.Arrébb ugrottam mire megkérdezte megint:
-Szia cica van gazdád?
-Már mondtam, hogy van.
-Ki, én?
-Biztos, hogy nem!
-Akkor?
-B...-nem tudtam be fejezni mert Bakugou jelent meg mellettem és átkarolt Minetára meg úgy nézett mintha már hatszor ki belezte volna fejben.
-Bakugou!Bakugou a cica gazdája- néztem le Minetára.
Kicsit megijedhetett mert elszaladt.
-Milyen cica?
-Mineta flörtölt én meg le oltottam.
-Értem.
YOU ARE READING
Just us(Bakugou x Y/n)
RomanceEz a story egy Baku x Y/n story lesz.Remélem tetszeni fog.Az első rész csak le írja Y/n-t aki ugye OC.És Baku babe csaja;) Jó szórakozást és puszit a pocitokra🧡