Ezután még telefonoztam meg aludtam:p
Reggel be érve a suliba, le ültem a helyemre.Elkezdtem szórakozni a hajam végével mikor Baku ugrott mögém, és meg simogatta meg a hátam miközben elém jött.
-Jézusom!-ugrottam fel.
-Mivan?
-Észre se vettelek!
-Nem is figyelsz a barátodra!-mondta durcisan felfújva az arcá miközben a padomra ült.
-Dehogy nem!-fel álltam és nyomtam egy puszit az arcára mint egy ovis.
Válaszképp csak magához húzott és megölelt.
Egyszercsak be jött Aizawa így elengedett és meg simogatta a fejem, utána le ült a helyére.
-Ma egy új cserediák csatlakozik az osztályhoz egy hónapra...Köszöntsétek szeretettel Suki-t.-mondta unottan.
Mindenki elkezdett hangoskodni meg izgágáskodni, engem viszont nem nagyon érdekelt.Baku-ra néztem unottan ő meg vissza rám.Hirtelen egy igen szép lány lépett be az osztályba.
-Sziasztok!Suki vagyok!-mosolygott.
Mindenki oda volt érte de engem hidegen hagyott a csaj.Mellé ugrott az egész osztály és kérdezgetni kezdték.Csak Baku meg én ültünk a helyünkön.Baku lába fent volt az asztalon én meg egy tollat molesztáltam.Hirtelen a csaj Baku elé lépett rá hajolva az asztalára.
-Szia!Suki vagyok!-nyomta ki a mellét
-Aha, elsőre is hallottam...-forgatta meg a szemét Baku.
Elmondhatom magamról, hogy nagyon irigy tipus vagyok és nem tetszett nekem ez a csaj és, hogy Baku-nak adja magát.De bízom Katsukiban, és tudom, hogy szeret meg, hogy nem bántana meg.
-Nem baj ha melléd ülök?-Tette a kezét a csaj az asztalra.
-Nem de akkor én megyek Y/n mellé!-állt fel Bakugou a helyéről.
Csak mellém lépett és oda kiabált Shoto-nak, hogy helyet cseréltek.Nem ült le, csak simán az asztalomnak dőlt.Nem tudom, lehet vágtam egy fejet a csajra vagy valami, de Baku közelebb hajolt.
-Utálom...-mondta le se véve a szemét a lányról.
-Jaj...Van olyan akit te bírsz?-cukkoltam
-Te, meg a bátyád!Meg talán az űrlény de ennyi.
Fel ültem mellé az asztalra és a hátára raktam a fejem.
-Ugye nem féltékenykedsz?-szólalt meg.
-Mii?Nem vagyok irigy!Csak nem szeretem mikor olyat piszkálnak ami az enyém!-néztem félre
Erre csak meg fordúlt és átölelt miközben mellém ült.
-Nem kell félned, úgyis le rázom!
A nap végén elindúltam a koli felé mikor Mina került mellém valahonnan.
-pff...Azthittem kedves csaj lesz de egy liba!-tette karba a kezét.
-Az!Elkezdett flörtölgetni a barátommal!
-Kirishimával is!
-Hmm?Csak nem rólam van szó?-vigyorgott mögöttünk Suki.
-Már csak te hiányzotál-forgattam meg a szemem.
-Mi bajod velem?Csak most jöttem!
-Flörtölsz a pasimmal!Az a bajom!
-Ohh?A pasiddal?-felnevetett-nem sokáig lesz a tiéd!-ezzel el sétált amire kicsit össze rezzentem.
-Ribizli...-mondta Mina utána nézve.
A szobámba érve le pakoltam és le feküdtem.Oldalra nézve képek vannak a falamon Baku-ról és rólam.Ezeken mindíg elmosolygok...
Átöltöztem és úgy voltam vele, hogy nekem most sétálhatnékom van és hát na.Elindúltam de ahogy ki értem aszobámból annyit látok, hogy Suki a falhoz szorítja "romantikusan" Kirishimát ami neki feltűnően nem tetszik.Oda futottam és el löktem a csajt.
-Mi a bajod?-fogta a fejét mert...lehet meg ütöttem "véletlen"-Ő is a pasid vagy mi?
-Ő a bátyám és a legjobb barátnőm palija, szóval szálj le róla!
-Nem baj, akkor maradt a szőke.-ezzel meg fordúlt és indúlni készült mikor be telt a pohár.
Bele kapaszkottam a hajába és Kiri szedett le róla.Hirtelen Baku jelent meg a folyosó végén.
-Mi a, mi?-nézett értetlenül.
Suki csak sírt mint egy ovis.
-A csajod megverte Sukit.-mondta Kirishima lefogva maga elé.
Baku csak oda jött és felkapott a vállára majd be vitt a szobámba.
Le rakott az ágyra én meg csak néztem.
-Mit csináltál?-kérdezte ölbe tett kézzel.
-Bele kapaszkodtam a hajába, de meg mentettem Kirit és azt mondta te kellesz neki helyette!-kezdem megint ideges lenni.
-Nyugi,Nyugi!-ezzel az ágyra térbelt és felém hajolt a kezét a falnak támasztva.
-Sétálni indúltam...-mondtam
-Akkor menjünk!-állt fel és nyújtotta ki nekem a kezét
YOU ARE READING
Just us(Bakugou x Y/n)
RomanceEz a story egy Baku x Y/n story lesz.Remélem tetszeni fog.Az első rész csak le írja Y/n-t aki ugye OC.És Baku babe csaja;) Jó szórakozást és puszit a pocitokra🧡