-Ki a cica?
-Ne kérdezősködjél már!-Álltam meg elvörösödve.
-De tényleg!
-Rám gondolt!
-Ouuh!És én vagyok a cica gazdája?-vigyorodott el.
-Csak gyere!-indultam meg
-Szia cica!-jött utánam
-Baku!
-Van g...-kezdte el
-Mindjárt nem lesz!!!-mentem tovább.
-Jólvan na!
Be értünk.
-Ma még tali?-kérdeztem boci szemekkel.
-Lehet...-nézett felém.
-Akkor...-oda ugrottam és szájon pusziltam.
Elindultam volna amikor szokásához hűen hátra rántott és szorosan megölelt, fejét a nyakamba fúrta, én meg átöleltem a nyakánál.
-Na én megyek.De majd írj vagy valami!-Engedtem el és sétáltam a szobámba.
Le zuhanyoztam így sikeresen el is hasaltam a zuhanyból kifele.Igazából nem lett nagyobb bajom de a térdem eléggé sebes lett.Na mindegy nem vagyok hisztis kis lány.Át öltöztem és le sétáltam a nappaliba.Kirishima Sero meg Denki voltak lent csak.
-Hello!-köszöntem.
Igazán meglepődtek mivel egy póló egy rövid nadrág meg egy comb zokni volt rajtam mert ugye most estem el.
-Sose hordasz comb zoknit, hogyhogy most jutott eszedbe?-nézett rám Kiri
-Hát izé...-tűrtem le a zoknimat, hogy megmutassam.
-Az komoly-Mondta Kaminari enyhén meglepődve.
-Mit csináltál?-Nézte a térdem Onii-chan.
-Hagyjuk...-ezzel le ültem melléjük a kanapéra és elő vettem a telefonom.BESTIE💗:Haallod hol vagy?
Lent:ME
BESTIE💗:Jövök egy perc!Pár perc múlva Mina jelent meg.
-Hogyhogy itt vagy?
-Unatkoztam-néztem rá fel mert konkrétan felém tornyosúlt.
-Hol a pasid?
-Nem tudom.Miért?
-Csak kérdem.-ezzel le ült mellém és a fejét a vállamra hajtotta miközben filmet néztünk a telefonomon.
-Mit néztek?-kérdezte Sero
-Egy romantikus film.-mosolygott oda Mina.
-Fuj.-Fordúlt vissza.
Miután vége lett a filmnek.
-Na én szerintem megyek-álltam fel
-Jó éjt Nii-chan-mosolygott rám Kiri
Fel mentem a szobámba és elkezdtem le venni a zoknim.Hirtelen valaki kopogott az ajtón.
Az ajtó elé szaladtam var-os térdel, ami eléggé hülye érzés volt.
Ki nyitottam és a barátom állt az ajtó félfának dőlve fél oldalasan.
-Ohh.Szia Baku-mosoylogtam
-Térdeddel mi van?
-Csak el estem.-Ezzel arrébb álltam be engedve.
Egyenesen az ágyamhoz ment és hátra feküdt.
-Jól vagy?
-Mhmm...-dünnyögött
Le ültem mellé magam elé bámúlva.
-Nem fájt?
-Mi?
-A térded!
-Ja...De kicsit-néztem a térdemre.
-Mmm...nyomi vagy, tudod?
-Most miért?
-Mert az vagy!
-De azért szeretsz!
-Tch...-vörösödött el.
Le feküdtem felé fordúlva miközben ő csak a plafont nézte.Nem tudtam le venni a szemem arról a szép arcáról.Hirtelen felém fordúlt és felvette a szemkontaktust.A kezem magam előtt volt, ő meg csak megfogta.Még mindíg egymást néztük miközben ő fogta a kezem.Pislogtam egyet de mire ki nyitottam a szemem ő már sokkal közelebb volt.
-Ez para volt!
-Para vagyok.
Erre válaszul csak közelebb hajoltam.Ő csak a kezét a karomon felcsúsztatva át a vállamon és a hátamon a derekamig és közelebb húzott magához.Már alig volt köztünk pár cm mikor megint közelebb húzott, ott már teljesen hozzá voltam préselődve.Itt már nem fért el kettőnk közt a kezem így az arcára tettem.Magához szorított és megcsókolt.Persze minél hamarabb viszonoztam is.Elkezdte a kezét fel le mozgatni a csípőmön és fel ült.
-Holnap találkozunk hercegő!
-Jó éjt Katsuki.-ültem fel én is kishableány pózba.
-Y/n?-fordúlt vissza
-Hmm?-mosolyogtam rá
-Használtad valaha is rajtam a képességed?
-Nem, se veled sem a bátyámmal nem tennék olyat!Miért?
-Mert túlságosan is beléd estem...-ezzel tovább ment
YOU ARE READING
Just us(Bakugou x Y/n)
RomanceEz a story egy Baku x Y/n story lesz.Remélem tetszeni fog.Az első rész csak le írja Y/n-t aki ugye OC.És Baku babe csaja;) Jó szórakozást és puszit a pocitokra🧡