Be mentem a szobámba és le raktam a táskám.Ahogy furdúltam egyet persze, pont neki fordúltam Bakugou-nak!
-Ne haragudj!-fogtam az orrom, mert kicsit be vágtam.
Fogalmam se volt róla, hogy pont mögöttem áll.
-Nem baj.De nem fájt?-"De" most miért érdeklődik?
-Hát kicsit.De túl élem!-Vettem el a kezem és egy mosollyal a csípőmre raktam.-Mi az?-néztem rá, mivel elég furán nézett.
-Vérzik az orrod!Basszus ennyire nekem jöttél?-fogta meg az arcom aggódóan miközben az orromot méregette.Le ültetett az ágyra és oda nyomott egy zsepit.Később Kiri is megjött de kicsit megijedt mikor meglátta a tök véres kezem és orrom, hiába volt ott a zsepi, látszott.Bakugou keze a vállamon volt szinte átkarolva.Kiri, igencsak meglepődött.
-Mi lett vele?-nézett Bakura.
-Neki mentem véletlen Baku-nak és picit erősre sikeredett az ütközés, amúgy tényleg, te jól vagy?-néztem Bakura.
-Persze.TIME SKIP
Elkezdtem be pakolni a bőröndömbe az egész szobámat ami végül két bőrönd lett meg vagy három táska.Csengettek én meg felpattantam és ki nyitottam.Mina és Baku.
-Sziasztok.-mosolyogtam.
Mina a nyakamba ugrott és eldőltünk.
-Be ne törd az orrod megint.-sétált el mellettünk Bakugou.
Minával a szobámba mentünk.Nem volt meglepődve mert nagyeséllyel ő is ugyan így felpakolta a dolgait.Ma nálunk aludt meg nagyesséllyel Baku is.
A nappaliba ültünk és épp azt beszéltük, hogy mit remélünk milyen szobánk lesz.
Ki jöttek Kiri-ék is.Mina felé csusszantam, ök meg le ültek mellénk.Baku mellém Mina oldalára meg Kiri.
-Nem csinálunk egy ottalvós bulit?-kiáltott Kiri.
-De csak négyen, ugye?-kérdezte Baku.
-Aha, csak négyen-bólogatott Kiri.
Minával össze néztünk és mi is bólogatni kezdtünk.
-Miről beszéltetek?-jött közelebb Baku.Mikor lett ez ilyen barátságos?
-Csak a koleszról.-Mondam felé nézve.
Elkezdtünk beszélgetni, mire felkaptam a fejem és ránéztem az órája:
-ESTE KILENC?!-kiáltottam fel.
Elkezdtünk nézni egy filmet de közbe el álmosodtam és be aludtam.Véletlen rádőltem Bakugou vállára aki csak a fejemre hajtotta a fejét és ő is bealudt.Reggel úgy keltem, hogy Bakugou a karjában tart én meg a mellkhasán fekszek, Mina és a bátyám este be mentek a szobájába.Felültem és megsimogattam az arcát.Meg kell valljam nagyon cuki volt így.Elmentem a szobámba aztán a fürdő szobába.Vissza mentem és Baku már fent volt.
-Jó reggelt.-mosolyogtam rá.
-Jó reggelt.
Elmentem mellette de elkapta a csuklóm és vissza rántott az ölébe.
-Mit csinálsz?-kérdeztem vörösen.
-Nem tudom...Baj?
-...nem.
Ott feküdtünk, én Baku hajával szórakoztam miközbe ő a derekamat ölelgette.Nagyon cuki volt.Mina is ki jött a szobából.
-Jó reggelt gerlepár.-mondta a szemét dörzsölve.
-Mi gerlepár?Hülye vagy?Nézz magatokra!Inkább ti.-Mondta Baku.Én csak egy újamat a szájára tettem jelezve, hogy csendet.Kiri is felkelt a beszélgetésre én meg hirtelen ki ugrottam Baku öléből.
-Hé!!!-kiabált utánam de én neki álltam kávét csinálni nekik.Kiri is ki jött és neki is csináltam kávét.Kivéve Minának meg magamnak mert álltalába Machát iszunk.Le ültem és a kezükbe nyomtam a bögréket.Megittuk és Mina elment.
Baku még maradt.Pizsamában voltam így be mentem a szobámba át öltözni, mikor szemeket éreztem meg magamon.A pólóm már félig fel volt húzva de mivel tegnap itt aludt Mina így elfelejtettem le venni a melltartóm.Csak az látszódott mikor hátra néztem.
-Szia Baku.-eresztettem le a pólóm-Mit szeretnél?
-Csak gondoltam elköszönök.
-Mész is?
-Oda kellesz érnem mert Aizawa hisztizni fog-forgatta meg a szemét.
Közelebb jött, tényleg nagyon közel.Megfogta a derekam és magához húzott.Megcsókolt,én pedig kis habozással viszonoztam, de elég rövidre sikeredett mert mennie kellett.Elvörösödve kérdeztem rá:
-Ez az elköszönésed?-néztem a szemébe.
-Miért, nem tetszett?
-De.
A keze még mindíg a derekamon pihent, a karom pedig a nyakán.
Gyorsan megölelt szorosan és ki ment.
Kirishimával mire mind a ketten elkészültünk mi is elindúltunk.Oda érve még nem voltak ott sokan Bakugou, Jirou, Kaminari, Tsuyu, Deku meg mi.Azonnal Tsuyu mellé mentem és beszélgettünk egy csomót.Hirtelen szemeket éreztem meg magamon, hátra néztem és Bakugou Kiri mellett állva nézett míg Kiri beszélt neki valamit.Oda mosolyogtam és picit el is pirultam.Eszembe jutott a reggel.Hirtelen láttam egy Tsuyu fejet velem szemben mivel be állt elénk.
-Figyelsz?
-Mi...?Ja!Persze!Mire...?
-Ahhhjjjj!
Hirtelen a semmiből Mina Kiri és Baku került mellénk.
-Akkor én megyek!-mondta Tsuyu
-Szia...-integettem utána.
-Szia hercegnő.-mondta Baku egy vigyorral.Én csak enyhén megcsaptam a hasát.
-"Hercegnő"?-nézett ránk szikrát szóró szemekkel Kirishima.
Össze néztünk és kis idő múlva megszólaltam.
-Hát izé...az úgy volt...H-hogy izé...
-Smároltunk.-vágott közbe Baku egy normális fejjel.
Lassan felé néztem, ő vissza rám.Kirishima meg azthittem neki megy Bakunak.
-MIVAN?!-nézett ránk idegesen.
-Nyugi már!Ha egyszer na...-mondta Mina megfogva Kiri karját.
Kiri elé ugrottam és a szemébe néztem.
-Ne haragudj.
-Y/n!Bármelyik fiút megkaphatod a képességeddel de neked PONT a legjobb barátom kellett.
Kicsit elszomorodtam ameddig így kiabált velem.
-Bocs...-nyugodott le egy kicsit.-tudod mit?Legyen.
-Mi?-néztem fel rá.Erre le esett-KIRI!!!
Kirishima csak nevetett.
-Nem vagy te az apám!-raktam ölbe a kezem durcisan.
YOU ARE READING
Just us(Bakugou x Y/n)
RomanceEz a story egy Baku x Y/n story lesz.Remélem tetszeni fog.Az első rész csak le írja Y/n-t aki ugye OC.És Baku babe csaja;) Jó szórakozást és puszit a pocitokra🧡