Dolmuş Durağı 🚉

71 9 20
                                    

Sıradan bir hayatım var okula gidip gelen üniversite sınavına hazırlık yapan bir kızım
Çok çalışıp iyi yerlere gelmek benim hedefimdir iyi bir geçmişim olmadı annem ve babam ayrıldı daha ben 12 yaşındayken babam alkol kullanır, kumarhanede çıkmazdı ama annem babamı çok severdi ayrıldıktan sonra hiç sevgisini göstermedi, aynı evde annem ile yabancıydık.

Okula gitmek için hazırlanıyordum telefonum çaldı hayatım da beni seven bana değer veren kişi arıyordu Deniz arıyordu benim en yakın arkadaşım hemen telefonu açtım

Deniz"Alo Efsun ben seni dolmuş durağına doğru gidiyorum, beraber gidelim olur mu?" Ben zaten tek gitmeyi sevmezdim "Olur Deniz ben de zaten evden çıkıyorum" bugün Deniz ile okula gidicektim mutluydum "Tamam Efsun dolmuş durağında görüşürüz" ben"Görüşürüz Deniz".

Evden çıkıyordum annem televizyon karşısında programını izliyordu "Anne ben çıkıyorum"bile demeden çıktım kulaklığımı takıp dolmuş durağında yol aldım eve yakındı biraz.

İlk defa bu yoldan geçerken biri dikkatimi çekti bana doğru gelen adam, normalde erkeklere ilgim olmaz ama bu adam farklıydı gözünün altında çizik vardı yeşil gözleri beyaz tenine yakışıyordu, kahverengi uzun saçları çok güzeldi arkasından bir kız "Merih"diye seslenen kız güzeldi uzun boylu, ela gözleri vardı benimki gibi sıradan kahverengi gözleri yoktu bende durağa gelmiştim.

Deniz beni görüp el salladı,hemen koşar adım yanıma geldi.Deniz"Ne o morelin bozuk gibi" benim morelim bozuk değil de o kız kim merak ettim ben Deniz'e odaklanırken onlar gitmişti bile "Deniz morelim bozuk değil ya aklıma bir şey takıldı" Deniz düşünceli gözlerle bana bakıyordu Deniz"Ne takılmış senin o tatlış aklına"ben anlatmak pek istemedim "Uzun hikaye,sonra anlatsam" kafasını salladı dolmuşta gelmişti hemen bindik ve en arkaya oturduk.Yol boyunca az sohbet etmiştik sadece.

Okula varmıştık nedense bugün müdür konuşma yapacakmış bende merak ediyorum bu konuşmayı ses geldi "Son sınıflar konferans salonunda müdür sizleri bekliyor" Deniz ve ben konferans salonuna inmiştik son sınıf öğrencileri toplanmıştı müdür konuşmaya başladı hemen "Hoş geldiniz gençler"her kafadan "Hoş bulduk sesleri çıkıyordu"müdür devam etti konuşmaya "Biliyorsunuz ki bu sene son seneniz ve önünüzde önemli sınav var,bir çoğunuzun hedefleri var,şuan stres, kaybetme korkusu var gençler biz bunları biliyoruz ve biraz sizi rahatlatmak isteriz kampa gitmeye ne dersiniz" öğrencilerden"Yesss,evet be gidelim"sesleri çıkıyordu eh bide alkış sesleri ve ıslıklar.Müdür"Tamam çocuklar gidiyoruz hafta sonu ve gitmek isteyen öğrenciler sınıf öğretmeninize isminizi yazdırın"

Deniz"Efsun katılalım bizde biraz morel olur ne dersin"aslında ben de gitmek isterim biraz uzaklaşmak güzel olur"Aslına bakılırsa Deniz,gidelim ya güzel olur kampa gidelim en fazla ne olabilir ki?"Deniz bana sarıldı"Evet işte bu gidek"Deniz çok güzel bir kız,kumral  siyah gözleri,uzun boylu ben ise biraz kısa boylu kahverengi göz sıradan,hafif kahkülüm, sarışınım böyleydi.

Sınıf öğretmenimizin yanına gelmiştik Deniz konuşmaya başladı "Merhaba Sait hocam,kamp için ismimizi yazdırmak için geldik de"Sait hoca "Tamam hemen yazalım"ben "Efsun Yanal,Deniz Akkaya " Sait hocamızın"Tamam gençler yazdım hafta sonu sabah 9 da burda olun ".

Okul bitmişti ben ve Deniz dolmuş durağına doğru ilerliyorduk Deniz"Efsun Hanım bugün aklınıza bir şey takıldı nedir acaba"evet dicektim onu yani ismi "Merih"dicektim "Sabah sen gelmeden önce biri geçti burdan gözünün altında çizik vardı dikkatimi çekti de ama arkasından bir kız seslendi ona kafam takıldı da" Deniz şaşırmış gözlerle bana bakıyordu Deniz"Kızım sen o çocuktan hoşlanıyon mu aaay ilk defa seni böyle gördüm " Denizin koluna vurdum hayır hoşlanmıyordum "Hayır Deniz Hanım sadece ilgimi çekti o kadar" bi dakika,gözlerime inanamıyorum Merih geliyordu dolmuş durağına doğru geliyordu...

Biz oturuken o hemen biraz ötede telefon ile konuşuyordu bizim bineceğimiz dolmuş gelmişti ve onu geride bırakıp bindim binmeden önce göz göze gelmiştik...

Ben elif ve çok süprizli bı kitap başları sizin için sıkıcı olabilir ama sona doğru epey heycanlı olacak🙂

Gerçekten Kaçış Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin