O kadar güzel gülüyordu ki sevmesem ayıp olacaktı.
Karanlık kelimesi beni her ne kadar korkutsa bile yanıma o vardı.En azından rahatlıyordum karanlığa bir ışık gibi gelmişti...
Bağırmaktan sesim kısılmıştı ışıklar açılmıyordu,kapı da kilitliydi, nedense titriyordum Merih beni sakinleştirmeye çalışıyordu. En sonunda Merih "Bak kızım yanlış anlama ama çok kötü durumdasın sana sarılsam belki rahatlarsın"Merih bana sarılacaktı...
Sarılmak iyi gelirdi yere oturduk Merih duvara yaslandı bende yanına oturdum sarıldım.Merih saçlarımla oynuyordu "Korkma Efsun karanlıktan,yanında ben varım korkma"diyordu ve biraz daha da rahatlıyordum.
Kapı açılma sesi gelmişti hemen Merih'e baktım hemen Merih beni kaldırdı kapıya doğru gittik. Kapıyı açan Denizdi.
Deniz kapıyı açar açmaz bana sarıldı neye uğradığıma şaşırmıştım.Deniz "İyi misin Efsun sen çok korkarsın karanlıktan" Deniz'e baktım kafamı onaylar şekilde salladım. Deniz "yanındaki dolmuş durağında gördüğünüz kişi bunun ne işi var burda" Merih anlamsızca bakıyordu Merih "Ben bu okula yeni geldim ve Efsun'u biraz tanıyordum bana biraz etrafı gezdirir misin dedim kütüphaneye geldik birden kapı kilitledi ışıklar kapandı ve açılmadı sen bizim burda olduğumuzu nerden biliyorsun?"
Merih güzel soru sormuştu harbiden Deniz burda olduğumuzu nerden biliyordu.Deniz "Efsun benim en yakın arkadaşım kütüphaneyi çok sever üç ders geçti ne sınıfta ne tenefüste gördüm merak edip buraya geldim"
Deniz bilirdi benim kütüphane,kitap sevgimi.Merih "Bizi buraya kim kilitledi?" Hakikaten bizi buraya kim kilitlemişti.
Merih elini duvara vurdu"Ben bu kilitleyini bulcam ama ben onu bulayım s-" Merih 'in ağzını kapattım "Sakin ol küfür yok"dedim ve ağzını kapatıgım için utançtan ölücektim.Merih ağzından elerimi çektim,yavaşca.Deniz sırıtıyordu. Merih"Neyse kızlar ben şu kamera kayıtları varsa bakayım eğer bir şey bulursam derim sana Efsun"
Ben utançtan renkten renge girerken başımı salladım,çok güzel gülüyordu gülüşüne aşık olmuştum sanırım...Deniz "Hadi gel anlat bakalım dolmuş durağındaki gördüğün çocuk ne hissediyorsun"aslında onu görünce biraz heyecan yaşıyordum bilmiyordum ne hissettiğimi "Bilmiyorum ne hissettiğimi Deniz"dedim buruk gülümsemeyle.
Deniz"Ah benim tatlı Efsunum"diyip yanaklarımı sıktı sanırım eski Deniz olmaya çalışıyordu ama,ona karşı eski Efsun olur muydum bilemiyordum...
Sınıfa gelmiştim Ecrin ve Deniz sınıfa geçmişti bende koridorda dolaşıyordum bizi kim kilitledi diye düşünüyordum başım eğik bir şekilde yürüyordum ki birisine çarptım ama kafam çok acımıştı.
Kafamı kaldırdım biraz önce yaşadığım utangaçlık yetmiyormuş gibi Merih'e çarpmıştım. Ne yapacağımı bilmeden"Çok özür dilerim Merih fark etmedim"diyip tam gidecekken kolumudan tuttu ne yapmaya çalışıyordu ki. Merih"Kafan eğik gezme ben değil başka yere çarparsın kafam daha kötü olur dikkat et"dedi Merih kolumu tutmuştu. "Tamam,bir dahakine daha dikkatli olurum"diyip sınıfa geçtim son derse giricektik.
Son ders zili çaldı ve ben bugün dolmuşa binmeden gidecektim. Binmek pek istemiyordum okuldan çıkmıştım Deniz ve Ecrin'e el salladım onlar da sallayıp evin yolunu tuttum. Çantamdan kulaklığımı çıkardım ve şarkı açtım en sevdiğim şarkılardan biriydi "Mark Eliyahu &Cem Adrian -Derinlerde" şarkısıdır.eve varmıştım.
Kapıyı çaldım ve annem açtı "Hoş geldin kızım" demişti annemi böyle görmek beni mutlu ediyordu."Hoş buldum annem" çantamı odama bırakmıştım odam benim için güzeldi biraz büyük pencere vardı onun yanında benim yatağım, odamda kocaman kitaplık vardı kitap okumayı çok severdim birde sallanan sandalye kitap okurken sallanan sandalye otururken çok hoşuma giderdi :)
Annem beni çağırıyordu aşağıya inmiştim "Kızım yemek hazır en sevdiğin yemek var" Anneme demiştim en sevdiğim yemeği Mantıyı çok severdim.Hemen aşağıya indim annem masayı en sevdiğim yemeklerle tatlılarla donatmıştı.Annemin yanağından öpüp oturmuştum yemekleri ve tatlıyı yiyince anne kız sohbet etmiştik annemi bundan sonra böyle görmem beni çok mutlu etmişti.
Saat biraz geç olunca odama çekildim telefonum çalmıştı arayan yabancı numaraydı...
Aramıştım yabancı numarayı açtım"Alo Efsuncum attığın tekmeyi hâlâ unutmadım seni bulucam en kısa sürede merak etme"ne beni katil arıyordu,hemen kapattım ne yapacaktım hiç bir fikrim yoktu...
Merih'e demeliydim.Bilmiyordum ne yapacaktım ki en iyisi dememekti...
Şimdilik bu kadar diğer bölümler heycanla devam edicek.
Sizce kitleyen kimdi?
Cevaplarınızı yorumlarda bekliyorum❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçekten Kaçış
Fiksi RemajaKaçmak zordur ama gerçekten kaçmak daha da zordur diğer yandan da gerçeği saklamak da... Sıradan hayatımda devam ederken cinayetten dolayı ve saklamam hayatımın değişmesi gerçeği saklamamız...