Merih Karakay ağzından.
O kız kafama takılmıştı ne işi vardı ve adımı nerden biliyordu?
Yoksa o kız da benim gibi gizli polisdi.Saçmalama istersen Merih o kız polis olsa haberim olurdu zaten okula gidiyor ve hukuk okumak istiyor.Bugün okula öğrenci olarak gidecektim çünkü mesleğim için bu kız sorularım yanıtıydı.Odamda,yatağımda uzanıyordum uyku tutmamıştı.Telefonun çalmasıyla irkilmiştim arayan Efeydi. Efe en yakın arkadaşımdır, Telefonu daha da çok bekletmemek için açtım
Efe"Alo,naber legolas" Efe bana legolas diye seslenir çok da hoşuma gider.
"İyidir asıl senden ne haber sap paşam"Efe benden büyük olmasına rağmen hiç sevgilisi olmamıştı en azından benim lise yıllarında olmuştu.Efe "Yahu ben ne yapim kızlar teklif ediyor ben kabul etmiyorum" gülmekten karnıma ağrı girmişti "Aynen öyledir paşam"Efe"Bir şey diyor musun legolas kapatim bakem sen geç dalganı" hâlâ gülüyordum"Tamam hadi görüşürük Efecim"Efe"Bak hâlâ gülüyor hadi bay bay"
diyip kapattım.Şimdi ki görevim kıza kendimi aşık edecektim öğrenecektim ve okuluna öğrenci olarak gidecektim...
Bunları asla yapmak istemezdim ama mesleğimi de tehlikeye atmak istemiyordum bir kızın duyguları ile oynayacaktım ve öğrenci olarak gideceğimi müdür ve patronum birde Efe biliyordu be görev en zor görevdi benim için...
Efsun Yanal ağzından.
Her yerim ağrıyordu,çok yorulmuştum.Aklımda binbir soru vardı o sorular da uyutmadı.Aksine bugün okul da vardı.Daha fazla gecikmeden hazırlanmaya başladım.
Dolabımdan mavi kargo pantolon beyaz tişört giyecektim beyaz tişörtü pantolonun içine koydum hafif çıkardım.Aynanın karşısına geçtim makyaj filan yapmayı sevmezdim vakit kaybıydı benim için saçlarımı dağınık topuz yaptım. Çantamı da aldım ve evden çıkıyordum ki annem durdurdu. "Ne oldu anne?" Annem biraz garipti .Annem"Kızım sana sarılabirir miyim?" Hemen anneme ben sarılmıştım anlamıştı değerimi sanırım kulağıma fısıldadı "Her şey için özür dilerim kızım"Annem yüzüme baktı "Hadi kızım okula geç kalacaksın diyip yanaklarımdan öptü"Bende "Görüşürüz annem"diyip dolmuş durağına doğru ilerledim.
Nihayet dolmuş durağına gelmiştim.Olamaz Merih de burdaydı. Ne birde bizim okul forması giymişti okul formasını giymeyi sevmezdim zaten pek bir şey demezler.Beyaz gömlek,siyah kravat vardı,kravatı bağlamıştı,saçları dağınıktı,siyah pantolon giymişti ama bu adam okul yıllarını geçmiş gibiydi. Dolmuş gelmişti Merih beni fark etti ve yanıma geldi."Selam Efsun ben sizin okulunuzda devam edeceğim"Bu çocuk ormanda neler yaşadığımızı unutmuştu sanırım."Merhaba Merih iyi aynı okuldayız"diyip dolmuşa bindim ama dolmuş çok kalabalıktı ayakta gidecektim.
Dolmuş yavaş yavaş ilerlerken bir anda frene bastı ve düşeceken belimden biri tuttu hemen toparladım ve beni tuttan Merihdi.Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Merih'e dönüp "Teşekkür ederim Merih"dedim bana göz kırptı "Rica ederim bir dahakine daha dikkatli ol"kafamı sallamakla yetindim. Açıkçası şaşırdım beklemezdim daha geçen gün sadece "Rica"diyen biri şimdi ise adam akıllı rica etti ve uyardı garipti. Hiç beklemezdim bu çocuktan.
Okula gelmiştim Deniz ve Ecrin ile karşılaştım Deniz"Merhaba Efsun nasılsın" soğudum Denizden ve Ecrinden. İki hafta hiç aramamıştı sormamıştı storyde Ecrin ile Deniz'in resimlerini gördüm."İyim,sınıfa geçiyorum ben" diyip uzaklaştım Deniz ile aynı sınıf da değildik.Deniz varlıklıydı durumları iyidi Ecrinim bizim gibiydi durumları.
Sınıf öğretmenimiz girdi yanında Merih de vardı aynı mı sınıftaydık yok canım ben bence rüya görüyordum biri beni cimciklesin sırama oturmuştum en arkada.Sınıf öğretmenimiz "Gençler yeni arkadaşınız Merih teneffüste tanışırsınız,Merih oğlum sende boş olan sıraya geç"Bir tek benim yerim boştu ve yanıma geçip göz kırptı.
Dersi asla sakin dinleyemedim. Ne yapcaktım ben bu çocukla.Tenefüs olmuştu ve Merih "Bana biraz okulu gezdirir misin?"Merih kıramayacaktım ve gezdircektim." Olur istersen kütüphaneye gidelim en alt katta kimse gitmez ama ben çok giderim oraya"Merih gülüyordu gülüşü çok güzeldi."Okulun zekisi misin sen ya" evet zekiydim "Hadi gidelim"dedim ve kütüphaneye inerken hangi katta ne olduğunu anlattım.
Kütüphane indik ki birden kapı kapandı,kitlendi ve ışıklar söndü ben karanlıktan çok korkardım. Merih"Ne oluyor kimse yok mu" korkuyordum "Merih ne oluyor, korkuyorum karanlıktan "Hemen cebime baktım olamaz telefonumu sınıfta bırakmıştım.Merih'e baktım"Ben böyle işi "derken "Öhmm öhm"dedim Merih "Benim de telefonum sınıfta kaldı ne yapcaz"
Korkuyordum ama yapcak bir şey yoktu ve sandalyelere oturduk Merih"Korkma olur mu ben yanındayım "Çok güzel di şu beş kelime...
Sadece oturuyorduk ve kimse var mı, yardım edin diyorduk kimseden ses yoktu umarım birileri gelirdi,kaç saat kaldık bilmiyordum korkum biraz geçmişti çünkü yanımda Merih vardı...
Şimdilik bu kadar beğendiniz mi?
Biraz geç attım kusura bakmayın 🙃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçekten Kaçış
Genç KurguKaçmak zordur ama gerçekten kaçmak daha da zordur diğer yandan da gerçeği saklamak da... Sıradan hayatımda devam ederken cinayetten dolayı ve saklamam hayatımın değişmesi gerçeği saklamamız...