Şifre🔒

26 8 8
                                    

Bazı gözler vardır sözleri anlatır bazı sözler vardır gözleri ağlatır...

Sabah olmuştu erken kalkıp duş almıştım, üzerime siyah kargo pantolon siyah tişört giydim. Çantamsı da alıp annemin yanına indim.

"Günaydın annem" dedim içimden gelmişti annem "Günaydın canım kızım " bugün okul yoktu, dışarı sakin bir yerde oturup çözecektim bu olayı kimdi ki bu beni kaçıracak.

Rahat şeyler giyip çıktım kalem defter koydum çantama bir de her ihtimale karşı biber gazı evden ayrılırken anneme bir şeyler söyleyip çıktım kahvaltıyı evde yapmıyacaktım simit ayran alıp çözecektim bu gizemi, aklımda bir sürü soru vardı. Dalmış gitmişken arkamdan biri seslendi "Hey Efsun"Arkama dönmüştüm gelen "Merih'ti"açıkçası şaşırmıştım, ne işi vardı ki...

Merih Karakay ağzından
Mesleğimi tehlikeye atmamak için yapacaktım şifreli kızı kendime aşık edicektim yada olmuştu şifreli kız onu takip ettim çimenlilere oturuyor elinde kağıt kalem postiş vardı zeki kızdan ne beklersin ki  balo vardı bu benim için avantaj ve avantajımı güzel kullanmalıyım baloya şifreli kız ile gidicektim ve katil de gelicekti belki şifreli kız beni katile götürecekti...

"Hey Efsun"ürkmüştü bana doğru yöneldi şaşırmış gözlerle bana bakıyordu şifreli kız ben bu kızda şifreyi kırmaya geldim elbette kıracaktım...

Ayağa kalktı "Senin ne işin var burda"ne işim olucak seni takip ediyorum katili bulmaya çalışıyorum zalımın kızı mı diyim "Hiç öyle geçerken seni gördüm zaten sana bir şey demem gerek" dedim şifreli kız kafasını olumlu şekilde salladı. Çimenlere oturmuştuk konuya hızlıca giriş yapacaktım. "Duymuşsundur  haftaya balo var benimle birlikte gelir misin?" Çimenlere bakarken gözleri açılmıştı kocaman ve kızarmıştı bu haliyle çok sevimliydi zaten öyle de daha da çok sevimli olmuştu.

Efsun "Yani neden ben başka kızlar da var" hemen hazır cevap verdim "Okulda sadece seni tanıyorum ve seninle partner olmak istiyorum" Şifreli kız "Tamam olur, gelirim seninle" bende yavaştan ayağa kalktım "O zaman görüşürüz"dedim o da ayağa kalktı"Görüşürüz "diyip dolmuş durağına doğru ilerledim.

Efsun Yanal ağzından
Rüyadaysam kaldırmayın beni Merih partnerim oldu ya inanamıyorum Merih partnerim oldu sevdiğim adam partnerim olmuştu...

Balo günü
D

eniz ben ve Ecrin beraber hazırlanıp beraber gidecektik Deniz benimle eskisi gibi ama eski ben değilim bana yapılanları unutmak kolay değil Kapı çalmıştı annem açmış sanırım kapıyı "Hoş geldiniz kızlar Efsun odasında hadi hazırlanın bakalım" "Hoş bulduk tamam odadan üç tane prenses çıkacak"demişti Ecrin kapıyı kızlar açtı biz geldik diye "Hoş geldiniz"diyip oturduk Deniz "Elimizde hangi elbiseler var bakalım ben iki tane elbise üç tane topuklu ayakkabı getirdim"Ecrin "Ben bir elbise iki topuklu ayakkabı"kızlar bana bakıyordu "Bana öyle hiç bakmayın sadece mezuniyet elbisem var bir de topuklu ayakkabı"kıkırdamıştılar

Elbiseleri yatağıma serdik siyah kısa güzelce saran elbise, zarif mavi biraz uzun yırtmaçlı elbise,kırmızı uzun yırtmaçlı ve kuşağı olan elbise,siyah uzun vücudu saran elbise vardı elimizde Deniz"Hadi kızlar seçin bakalım ben siyah kısa olanı seçiyorum"Ecrin "Bende mavi olan elbise"ben kırmızı elbiseyi çok beğendim çok güzel"Bende kırmızı elbiseyi seçiyorum"

Hepimiz saçlarını yaptık makyajımızı yaptık çok güzel olmuştuk Ecrin mavi elbisesiyle çok güzeldi saçlarını dalgalı yapmıştım ben Deniz siyah elbisesiyle çok zarif görünüyordu saçlarını da açık bırakmıştı Aynanın karşısına geçtim bu ben miydim çok güzel olmuştum...

Kırmızı saten elbise uzun, kuşağı belimden bağlı çok güzeldi.Makyajım sadeydi sadece kırmızı ruj benim için abartılıydı ama yakışmıştı.

Telefon çalıyordu arayan Merih'ti "Alo Merih"Diyiverdim "Şifreli kız hazırsan aşağıdayım " ŞİFRELİ KIZ derken ne demek istiyordu ki...

"Evet hazırım iniyorum" son kez baktım aynada kendime kızlara dönüp "Merih aşağıda ben iniyorum" diyip kapatım. Kız.ara dönüp "Merih gelmiş de iniyorum ben balo da görüşürüz" Deniz ve Ecrin partnerleri vardı onlarda kendi partnerleri ile gidecekti. Deniz "Tamam Efsun sen in biz de birazdan orda oluruz görüşürüz"

Aşağıya inmiştim çok heyecanlıydım, siyah spor araba vardı sanırım Merih'in arabası sanırım. Merih arabadan inip yanıma geldi "Çok güzel olmuşsun Efsun" dedi güzel olmuştum onun için. "Sende yakışıklı olmuşsun"dedim bu ney di ya olmuşsun ne zaten yakışıklı"Teşekürler Merih"dedim o da "Rica ederim güzele güzelsin dedik" utanmıştım ve arabanın kapısını açmıştı,arabaya bindik balo salonuna doğru gidiyorduk.

Arabadayken pek bir şey konuşmadık ve gelmiştik. Kapıyı benim için açmıştı elimden tutu ve bu harekati çok güzeldi. Koluna girmemi için bekledi bende kolumdan nazikçe tutup içeri doğru ilerledik.

Çok güzeldi balo salonu içeri dışarıda loş ışık aydınlatmaları,güller vardı. İçersinde duvarların da gül dekora sahipti.

İçeri geçtik ve bir tane adam konuşma yapacağını ilettiler Merih'e,ve kürsiye çıktı konuşmayı yapacak o kişi, çok tanıdık geliyordu adam. Merih "Bu adam ormandaki katil adam değil mi"e-evet o katil adam konuşma yapacaktı ve göz göze geldik Merih'e o adamın ne işi vardı ki burda...

Uzun bir aradan sonra merhaba kaydetmeyi unutmuşum 😅 geri yazdım kusura bakmayın geç geldi iyi okumalar
🖤❤️🖤

Gerçekten Kaçış Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin