Kamp Günü
Kelimeler de duygudur mesala "Seni seviyorum" sevgi duygusudur...Kamp günü gelmişti sabah erken kalmıştım, ve hızlıca duş aldım,bir çantaya kıyafetlerimi yerleştirdim, üzerime rahat kıyafet tercih ettim eşofman ve tişört rahat kıyafetleri her zaman severim.
Deniz ile okulda buluşacağız daha fazla geç kalmamak için evden çıkacaktım anneme "Anne biz kampa giriyoruz, bugün ve yarın yokum"Annem "Kimle gideceksin Efsun"anneme anlatmamıştım kampa gideceğimizi "Müdür morel olsun diye kampa götürecek bir kaç öğretmen ile" annem"Tamam Efsun çantamdan biraz para al lazım olur"şaşırdım normalde düşünmezdi paran var mı yok mu ben arada çalışarak kendi paramı kazanıyordum"Yok anne var param,ben çıktım"diyerek evden ayrıldım.
Okula gitmek için dolmuş durağına doğru ilerledim en son göz göze gelmiştik sonra hiç görmedim.Dolmuş durağına geldim kulaklığımı da taktım şarkı dinliyordum dolmuş gelmişti ve bindim keşke binmeseydim çünkü dolmuş tıklım tıklım ama binmiştim.
Dolmuş hareket etmeye başladığında neredeyse düşüyordum ki kolumdan biri tuttu düşmemi engeledi.Yüzüne baktığımda şok olmuştum çünkü beni tutan Merih'ti...
Yüzümü tahmin edebiliyorum utançtan kıpkırmızı olmuştur.Merih'e dönüp "Teşekkür ederim" Merih soğuk bir sesle"Rica" dedi ve kendisinden soğuttu.
Okula gelmiştim hemen otobüsün yanına geldim ve Deniz'i gördüm koşar adım yanına gittim Deniz"Hoş geldin Efsun" "Hoş buldum Deniz" Deniz hemen"Hadi gel otobüse binelim 5 dakika sonra kalkacakmış" bende kafamı onaylar şekilde salladım otobüsün en arkasının bir önüne oturduk ben cam kenarına geçtim ve uyuya kalmışım.
Deniz'in beni uyandırması ile uyandım kamp alanına gelmiştik Deniz"Hadi kalk geldik uykucu Efsun" gözlerimi yavaş yavaş açmıştım ve yerimden doğruldum.Deniz ile beraber çıktık ve çadırlara üçerli yerleştik çadırlara Deniz,ben,Ecrin beraber kalıyorduk.
Ecrin"Kızlar tanışalım mı?,Ben sizi pek tanımıyorum da"aslında bakarsak Ecrin samimi bir kızdı tanışmak isterdim ve elimi uzattım"Ecrin ben Efsun hukuk okumak istiyorum tanıştığımıza memnun oldum"Ecrin de elini uzattı"Ecrin ben ben de mimarlık okumak isterim"Deniz elini uzattı"Ben Deniz ben model olmak istiyorum"model olmak Deniz'e çok yakışacatı upuzun boyludur.Biz kızlar baya sohbet edip birbirimizi tanıdık, yemeği yiyip biraz sohbet ettikten sonra uyuduk erkenden çünkü yarın yarışma düzenlenecekmiş.
Sabah olmuştu çok rahat uyumuş sayılmam böceklerden korktuğum için koca orman böcek dolu olur sağımda Ecrin solumda Deniz uyuyordu bende yavaşça çıktım çadırdan temiz hava olmak için çıktığımda benle beraber altı öğrenci vardı gruplar halinde konuşuyorlardı Sait öğretmenimiz çadırdan çıkmıştı ortaya geçmiş "Hadi gençler kalkın"diye bağrıyordu ve bu biraz komikti.
Herkes çadırdan çıkmış,Sait öğretmenimiz yanına toplandık Ecrin ve Deniz aynı anda "Günaydın Efsun Hanım"bende "Size de günaydın Ecrin Hanım ve Deniz Hanım"kahvaltıya geçmiştik nedense Ecrin ve Deniz baya samimiydi.
Sait öğretmenimiz yine konuşmaya başladı"Mavi yapraklı çiçek bulacaksınız ikişerli grup halinde ilk bulan takıma ödül var yarışmamız bu bu ormanda çok nadir bulunur mavi yapraklı çiçek 10 dakika süreniz var gruplara ayrılmak için"herkes grup oluyordu Deniz yanıma geldi"Efsun ben Ecrin ile grup olucam da senin için sıkıntı olur mu"ne Ecrin ile mi grup olucaktı ya beni unuttu sadece biraz konuştuğu kızı tercih etti"Yok sıkıntı olmaz siz olun"
Herkes takım olmuş sadece ben kalmıştım Sait öğretmenin yanına gittim"Sait öğretmenim herkes grup oldu tek ben kaldım tek yarışa bilir miyim?"Sait öğretemen acıyan gözlerle bana bakmıştı Sait öğretmen"Zorlanmayacaksan olur tek yarışa bilirsin " ben de kafamı onaylar şekilde salladım ve çadırdan telefonumu kulağımı aldım.
Ecrin ve Deniz yanıma geldi Deniz"Efsun sen grup olamadın mı?"hı birde soruyor benle grup olmak isteyen yok ama ben o çiçeği bulucam tek başıma"Benle kimse grup olmak istemedi tek devam edeceğim "Ecrin bana baktı"Olamaz öyle şeyler Deniz ve sen grup ol"ben tek takılmak istiyordum"Yok siz olun ben tek devam edeceğim "kafasını salladı Deniz ve gittiler.
Ben ormanın Derinliklerine doğru ilerledim bir yandan şarkı dinleyerek gözüm mavi yapraklı çiçeği arıyordu ve baya aradım hava kararıyordu ayağıma bir şey takıldı ve kendimi yerde buldum. Ayağa kalktım ve ceset vardı dondum kaldım çok sesli şekilde çığlık attım ve bayılmıştım.
Yavaş yavaş gözlerimi açtığımda bir adamın kucağındaydım beni nereye götürüyordu bu hemen kendimi yere attım esmer uzun boylu adam bana bakıyordu"Demek uyandın Efsun,çok mu korktun"hemen atlamıştım kucağından,
Adımı nerden biliyordu ve bu adam kimdi yoksa katil miydi?"Sende kimsin ne istiyordun benden yoksa sen katil misin"sırıtıyordu ben arkamı dönüp koşmaya başladım Katil olmadı yüksek olan adam"Kaç bakalım Efsun nereye kadar seni bulucaz"
Şimdi naneyi yedim ne var ki de Efsun bilmediğin yere gidiyorsun katil peşinde...
Umarım beğenmişsinizdir devam edicek heycanla
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçekten Kaçış
Teen FictionKaçmak zordur ama gerçekten kaçmak daha da zordur diğer yandan da gerçeği saklamak da... Sıradan hayatımda devam ederken cinayetten dolayı ve saklamam hayatımın değişmesi gerçeği saklamamız...