👼🏻 DEVA 👼🏻

44 1 0
                                    

D E V A
Elif Sıla Özdemir
Oy ve yorumlarınızı eksik etmemeniz dileğiyle.🫶🏻
👨‍👩‍👦

"Oğlumu görmek benim hakkım!Buna engel olamazsın!" Gözlerimden yaşlar akarken karşımdaki adam bunu umursamıyordu bile.Sevdiğim adam beni görmüyordu.

"Doğduğu gün terk ettiğin oğlun mu?O senin oğlun değil.Şimdi saçma sapan konuşup benim canımı sıkma.Git buradan!"

"Mecburdum!Beni bir kez dinlesen anlaya-"

Lafımı anında kesmişti. "Hiçbir mecburiyet annesine muhtaç bebeğini bırakıp çekip gitmeni açıklamaz Berrak.Burayı nasıl buldun bilmem ama sakın bir daha gelme."

Tam konuşacağım sırada arkamdan gelen adım seslerini duyup döndüğümde ise...Kalbime bir bıçak saplanmış canımı alıyordu sanki.Benim aksime simsiyah saçları benimki gibi masmavi gözleri olan bir kadın oğlumun elinden tutmuş beraber kahkahalar atarak yanımıza doğru geliyorlardı.

Olduğum yerde sarsılmıştım.
Kıskanmıştım.O kadının yerinde ben olmalıydım.Oğlum bana gülümsemeliydi.

"Baba!" Babasını gördüğü gibi ona doğru koşmaya başlamıştı.Yanımdan geçip gittiğinde uzanıp bebeğimi çekip almak istemiştim.

Bana bakarken gözlerinin önüne duvarlar ören Asaf oğlumuzu görür görmez o duvarları bir bir yıkmıştı.Birbirlerine sıkıca sarıldıktan sonra bıcır bıcır konuşmaya başlamıştı oğlum.

"Annemle çok güzel şeyler yaptık baba.Parka gittik,yemek yedik,alışveriş yaptık.Annem dedi ki babanla da gideriz dedi.Sende gelirsin dimi babacım?"

Oğlum başka bir kadına 'anne' diyordu.Bu acı nasıl tarif edilirdi ki?

Asaf oğlumuzun başına bir öpücük kondurmuştu. "Gideriz tabi paşam.Hadi sen şimdi odana çık,ellerini yıka.Biz annenle geleceğiz yanına birazdan."

Onun annesi benim diye bağırmak istiyordum ama yapamıyordum.

"Tamam babacım." Dedikten sonra benimle göz göze gelmiş ama hiçbir şey sormadan koşarak eve girmişti.

Oğlum için bir yabancıydım.

"Ahu'm,gel güzelim yanıma."

Oğlumun 'sözde annesi' yanımdan geçmiş Asaf'ın yanında durmuş ve elini tutmuştu.
Benim sevdiğim adamın elini tutmuştu.Şu hayatta en sevdiğim iki insan da bana ait değildi.Biri beni tanımıyordu,diğeri beni silip atmıştı.

"Gördüğün üzere Umut'un bir annesi var Berrak.Şimdi geldiğin gibi git.Belkide parmağındaki yüzüğün sahibi olan adamdan çocukların vardır.Onlarla ilgilen.Ama Umut'tan uzak dur.Umut,Ahu ve Asaf'ın oğlu.Senin değil."

Gözlerimden yaşlar bir bir akarken omuzlarım yenilgiyle çökmüştü.

Asaf Demirhan,sevdiğim adam,ben artık onun sevdiği kadın değildim.Umut'un annesi değildim.

Ben kaybetmiştim.

👨‍👩‍👦

28.02.23✨
Herkese merhaba...Hepiniz hoş geldiniz!🪄
Yepyeni bir hikaye başlıyor benim için.Yazdığım her satırda beraber olmak dileğiyle...🤍🥹
Yeni bölümlerde görüşünceye kadar hoşça kalın!🫶🏻

DEVAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin