Autor: foreverinasmile
Jak by Ran reagovala na pravdu o Conanovi? Příběh, který popisuje jednu z jejich možných reakcí na Shinichiho tajemstí.
ShinRan
trochu smutné se šťastným koncem
https://www.fanfiction.net/s/310163/1/Shinjitsu-wa-itsumo-hitotsu
Ran stála. Dívala se z okna, ale zahradu za ním nevnímala. Stále zde už nějakou chvíli. V hlavě stále přemítala nad událostmi, které se za tak krátkou chvíli odehrály. Její emoce byly všude kolem. Předpokládala že kdyby si z nich měla vybrat, v čele by byla obava a zoufalství, následované zradou a vztekem. Někde mezi nimi byla i sympatie. Ale dokud nebudou zodpovězeny všechny její otázky, sympatie bude někde hodně hluboko.
Cítila Kazužinu (jak chcete skloňovat Kazuhu?) přítomnost a její obavy. Musí být velmi zmatená, pomyslela si Ran. Vypadá to že její kamarádka to taky nevěděla. Její myšlenky byly pravděpodobně tak zmatené jak jen mohly být. Ran si byla jistá že její kamarádka neměla stejný citový vztah k této situaci jako ona. Nikdo z nich nemluvil, ale Ran byla vděčná i za tichou podporu její kamarádky.
Tato situace pro Ran začala ráno. Ale situace jako taková začala o několik měsíců dříve. Neměla ještě všechny detail a tak se zatím spokojila se zíráním do prázdna a přemítáním na událostmi z dnešního rána.
Conan se vzbudil s hrozným nachlazením. Pořád trval na tom že je v pořádku a proti jejím lepšímu úsudku odjeli do Osaky na Kazužiny narozeniny. Conan byl velmi nedobytný protože chtěl vidět bratříčka Heijiho. Ran neměla to srdce ho sklamat. Jejího otce nechali v Tokiu a vyrazili brzy ráno, aby se dopoledne setkali s Kazuhou a Heijim. Během cesty vlakem se ale Conanův stav nevýslovně zhoršoval. Ran musela vynést Conana v horečkách z vlaku.
Kazuha ho chtěla vzít hned do nemocnice, ale Heiji navrhl vzít ho k němu domů a dopřát Conanovi trochu odpočinku. Ran měla pochyby, ale Conanovi se ten nápad líbil víc než nemocnice, a tak nakonec souhlasila. Když teď nad tím uvažovala, co by asi udělal kdy by do té nemocnice šli? Není divu že na tom Heiji trval.
A tak se vydali k Heijiho domu a cestou se stavili pro léky proti nachlazení. Conan vypadal že je v bolestech, ale dělal vše aby to Ran nepoznala. Popravdě, vůbec si toho nevšimla, až do chvíle kdy ho uložili do Heijiho postele. Když se je Heiji snažil dostat z pokoje, Conan začal sténat. Vyděšená, Ran přispěchala zpět k němu. Natáhla k němu ruku aby jej uklidnila. Překvapeně uskočila, zděšená tím, jak vysokou teplotu má jeho kůže.
Tohle je část kde vše začíná být mlhavé. Vzpomínala na Conana, jeho malou tvářičku zkřivenou bolestí jak se snažil potlačit jeho křik. Její vlastní ustarané výkřiky byly skoro stejně hlasité, když se ho snažila uklidnit. Kazuha zmínila něco o volání sanitky, ale Heiji ji opět zastavil. Ran neměla čas na to aby jí to přišlo divné, protože Conan chytil Heijiho tričko a dožadoval se, aby dostal Ran z pokoje. Ona však odmítla jít, ale Conan byl neústupný. Heiji chytil její ruku, připravený použít sílu. No, Ran neovládá bojové umění pro nic za nic a zareagovala odpovídajícím způsobem. Postavila se a řekla Heijimu že jestli jí nepustí, bude toho později litovat. Kazuha k nim přiskočila a pokusila se je od sebe odtrhnout. Všichni tři spadli na zem. To bylo ve chvíli kdy Conan ze sebe vydal poslení výkřik po kterém tuhla krev v žilách. V tu chvíli bylo ticho. Tři teenageři vyskočil jen aby spatřili...
Ran byla vyrušena ze svého přemýšlení když zaslechla otevření a zavření dveří. To bude Heiji, který se vrátil z kuchyně s čerstvou nádobou vody. Vycítila Kazuhu, která vstala aby mu šla vstříc. Odmítla se otočit, aby viděla jak se stará o jedinou osobu v posteli.
ČTEŠ
Detective conan/ Magic kaito 1412 cz oneshots a překlady
Fanfictionnázev mluví za vše :D Shipy: Kaishin? ShinRan rozpracováno: Od srdce ShinRan +- 1K Ran má narozeniny a Shinichi je stále pryč. Když jí přátelé začnou přemlouvat aby v životě pokračovala dál, zvládne ji Conan přesvědčit, že tam Shinichi stále někde...