Pov Milo:
Ik word wakker in een kamer die ik niet ken. Kijk naast me en zie dat er een vrouw naast me ligt die ik nog nooit heb gezien. En dan weet ik. Het is weer zover. Ze ziet er lekker uit en ik kijk onder de deken. Ja, Precies. We hebben seks gehad. Ik zeg je eerlijk ik heb wel een goeie uitgekozen. Ik mag hopen dat ze me niet kende want anders ben ik de lul. Ik kijk op de klok. 6 uur. Shit. Ik moet thuis zijn voor dat matthy wakker is. Ik wil dat hij op me kan rekenen en er niet achter komt dat ik weer terug de kroeg in ben gegaan. Dan voelt hij zich suf omdat hij dat niet kan. Ik kleed me snel aan en pak m'n spullen. Maak nog snel een briefje voor de persoon waarmee ik vannacht was. "Heyy ik ben weg. Ik had vroeg een afspraak. Was leuk. Fijne dag nog x"Ik pak m'n fiets en rij naar huis. Ik zie hoe de zon langzaam opkomt in Utrecht. Hier geniet ik zo van. Het maakt me nu minder uit dat het heel vroeg is. De mooie zomerzon die opkomt schijnt in m'n gezicht. Ik moet wel wat sneller gaan fietsen eigenlijk want om 7 uur word matthy wakker. We hebben vandaag een belangrijke dag. Waar ik echt tegen op kijk. Ik wil natuurlijk de jongens weer terug zien, maar ik wil niet laten zien dat ik terug de Milo van de tijd voor 2020 ben. Is dat raar? Ik ben vind het fijn zo en ik schaam me niet. Maar bij die jongens is het anders. Daarom ook dat ik gister helemaal naar de klote ben geweest. Matthy ging mee. Alleen we gingen om 12 uur naar huis omdat Matt al helemaal klaar was. Ik niet. Ik ben terug gegaan. Iets wat hij niet weet.
Opnieuw word ik wakker van iets. Matthy schreeuwt of ik eraan kom. Ik rek me uit. En kijk om me heen. Dan sta ik op en loop richting de deur. "Natuurlijk meneer het lam. Doe is rustig" zeg ik geïrriteerd en ik open de deur. Hij zucht en ik giechel. Matthy is zenuwachtig dat weet ik. Daarom probeer ik hem op te vrolijken. Net zoals ik altijd probeer.
Even later stappen we op de fiets. Omdat het 5 minuten hiervandaan is. Matthy fietst ik zit achter op. Ik zit schuin met m'n benen aan één kant maar hou Matt stevig vast. We gaan op een hobbel en waarschijnlijk weet hij dat dat pijn gaat doen dus hij pakt m'n handen met 1 hand beet en wrijft eroverheen. "Dankje Matt" zeg ik en ik leg m'n hoofd schuin op zijn rug. We zien het kantoor al bijna. We rijden langs kantoor. Ik stap af en zie hoe Matt de fiets ergens neer zet. Dan draait hij zich naar mij om en we kijken naar boven. We zien dat t best donker is. "Ben je er klaar voor" vraag ik dan terwijl ik hem aankijk. Hij kijkt ook naar mij en zucht. "Kan je hier klaar voor zijn?". Ik schud m'n hoofd. "Het komt wel goed, zo niet. Kunnen we altijd terug naar huis oké" zeg ik en hij knikt. "Gaan we dan?" Vraagt hij en ik knik. Samen lopen we naar de afgesproken plek.
Heey.
Zoals jullie kunnen zien ben ik met een nieuw boek begonnen. "Ziek gelukkig" heb ik echt geen motivatie meer voor. Als ik wel weer motivatie heb zal ik meteen wat online zetten. Belooft,Groetjes soofje🫶🏼
JE LEEST
"between us"
FanfictionEen mitthy Fan fiction Dit verhaal gaat over een vriendengroep. Tenminste dat was een vriendengroep. Ze hebben geen contact meer behalve Matthyas en Milo hun relatie was uit elkaar gevallen met hun vriendinnen en gaan samen op hun eigen manier door...