"Met Matthyas het lam, ja hey"

54 5 1
                                    

*3 dagen later*

Pov raoul:
Ik word wakker en sla op. Lieke slaapt nog. Ik besluit alvast naar beneden te lopen. Het is 9 uur. Als ik beneden kom zie ik dat Robbie met James beneden tv kijkt. "Hey goeiemorgen Robbert" zegt ik grijnzend. James zwaait en James rent naar me toe. "Ome Roel. Papa en ik gaan vanmiddag de eentjes voeren" zegt hij en ik zak naar beneden en kom op zijn hoogte. "Wat leuk! In de tuin?" Vraag ik en hij knikt. Hij kijkt heel enthousiast en knuffelt me. Dit jochie is zo lief, echt een kleine Jamie en Rob. Zo mooi. Hij heeft een licht blauwe joggingpak aan van de Zara. Het staat mooi bij z'n ogen. Hij heeft blauw/ groene ogen en de haarkleur van Robbie. Hij heeft het ook zoals Robbie geknipt. "Jaa! Kom je mee helpen vanmiddag?" Vraagt hij lief en ik sta op. "Ja tuurlijk wil ik dat" zeg ik enthousiast. Dan kijk ik naar Robbie. "Is Matt al wakker?" Vraag ik. Rob schud z'n hoofd. Ik had met matthy afgesproken hem te helpen een berichtje naar z'n familie te maken over vanavond. De housewarming. Maar hij is er nog niet. Ik besluit naar boven te lopen. Om te kijken of Kiki en Tess ook al wakker zijn. Als ik boven aankom zie ik dat matts deur open staat maar de badkamer lichten staan uit. Ik loop nog een trap omhoog en zie dat het licht bij de meiden aan is en ik hoor ze spelen. Ik loop zachtjes naar binnen en ga op een van hun bedden zitten. "Goeiemorgen" zeg ik. Ze zeggen allebei goeiemorgen terug. "Komen jullie zo beneden? Dan gaan we wat eten" zeg ik en ze knikken en spelen verder. Ik besluit dan maar weg te gaan en ik loop een verdieping naar beneden. Ik hoor Matt en Milo samen praten in Milo's kamer, Ze lachen.

*eerder die ochtend*

Pov matthyas:
Ik word wakker van een nare droom. Het is 7 uur en ik kan niet meer slapen. Ik besluit op m'n telefoon te kijken. Milo is online? Het is weekend waarom zou hij zo vroeg op zijn? Ik lach in mezelf en besluit hem te bellen.

"Heey Matt" zegt hij met een ochtend stem. Ik giechel. "Met Matthyas het lam. Goeiemorgen buurman. u spreekt met meneer het lam. Ik kwam vragen waarom u zo vroeg wakker bent" zeg ik heel serieus en netjes. Maar mijn stem is nog wel een beetje schor. Ik hoor Milo lachen. "Nou dat komt omdat ik niet meer kon slapen buurman" zegt hij onschuldig. Ik lach nu ook. "Oh, moet ik je dan een verhaaltje vertellen voordat je gaat slapen" giechel ik en dan hangt hij op.

Ik lach nog na en hoor dan de deur met een klap open gaan. "Dan kan je wel 30 zijn maar mentaal ben je 3" zegt hij en hij komt naar me toe. Ik verstop me onder m'n deken. Milo rent naar mij toe en gooit het deken van me af. Ik geef een gilletje. Van de schrik. Hij lacht. Hij legt een hand onder m'n knieën en een om m'n middel. Als een soort baby of bruid houding. Ik geef weer een gilletje wanneer hij naar mijn deur rent met mij in zijn armen. Ik leg m'n armen in zijn nek en hoop maar dat dit goed komt. "Sttt Matt er slapen nog andere mensen mongooltje" lacht hij fluisterend en ik knik lachend. "Sorry sorry sorry" zeg ik lachend.

Hij opent zijn deur en sluit hem weer, loopt naar zijn bed en gooit me erop. "En nu ga je nergens heen" zegt hij grijnzend. Hij gaan ook op bed liggen en ik sla snel op en ren voor de grap richting de deur maar hij is me voor en houd me tegen vanaf achteren met z'n armen om m'n middel. "Ik geef me over" giechel ik. Hij doet alsof hij zweet wegveegt en zegt: "Gelukkig maar" we gaan weer op bed liggen. Meteen pakt hij z'n laptop.

Outer banks seizoen 4 is nu te zien op Netflix, Dus waarschijnlijk gaan we die samen kijken. We hadden 1 ook samen gezien. 2&3 niet want toen woonde we wel samen in Utrecht maar geen goed contact.

Ik heb mijn pyjama aan maar Milo heeft alleen een pyjama broek aan. Niet heel apart in de zomer maar goed. Alsof voelt het raar. "Outer banks kijken?" Vraagt Milo en ik knik. Hij zet de serie klaar en legt hem op z'n schoot. "Kom bij me liggen Matt" zegt hij en hij opent z'n armen. Ik ga om z'n borst liggen met m'n hoofd en zo kijken ze onze serie.

*nu*

Pov Raoul:
Ik besluit aan te kloppen en ik hoor meteen. "Binnen" ik loop naar binnen en zie Matt en Miel samen in bed liggen een serie kijken. "Yo Roel. Goeiemorgen" zegt Milo en ik zeg goeiemorgen terug. "Matt je wou toch samen een berichtje maken voor je familie? Over vanavond? Kom je dan zo naar beneden? Ik heb ontbijt voor jullie" zeg ik en ze knikken. "Ja tuurlijk Roel. Kom eraan deze serie duurt nog 6 minuten" glimlacht Matt en ik knik en loop de kamer uit. Dan zie ik Juultje net uit haar kamer lopen. Ze heeft een mooie jurk aan dus ik steek m'n hand uit. Ze kijkt me vragend aan. "Pak m'n hand juul" lach ik en ze pakt lachend m'n hand en ik draai haar een rondje. "Zo nu ben je een echte prinses" zeg ik serieus maar ik kan m'n lach niet inhouden. Koen loopt ook de kamer uit. En zegt lachend: "ja of koningin" en ik lach ook. "Hoezo heb je dit aan. Het staat je mooi daar niet van" zeg ik.

Ze vertelt dat ze vandaag die shoot had met Sarah hier dichtbij. Dus ze alvast de kleding ging passen. "Wat leuk! Komt ze ook hierheen dan? Ik heb d'r lang niet gezien" zeg ik enthousiast. "Ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is vanwege Matt" zegt Koen. "A joh komt wel goed ze is toch gewoon een vriendin van Juultje en Jamie. Ze komt ook vanavond. Trouwens over Matt gesproken hij lag net op Milo tenminste ze waren samen serie aan t kijken. Valt het niet op dat die jongens alleen nog maar met elkaar bezig zijn de afgelopen 3 dagen" zeg ik en Koen en Juultje knikken. "Ik vind ze schattig samen. Misschien krijgen ze wel wat" zegt Juultje als we naar beneden lopen. "WIE" roept Rob gelijk enthousiast. "Niemand jonge" roept Koen geïrriteerd terug omdat Rob wilt bemoeien. "Ik hoop het" zeg ik en dan maak ik ontbijt.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 02 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

"between us"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu