Datum begin het boek: 26-07-25
Pov Robbie:
4 jaar geleden zag ik de jongens voor het laatst en God wat mis ik ze. En ja ik ben gelukkig hoor. Ik heb 1 zoontje en nog steeds met Jamie. En ik woon in het mooie Eindhoven, maar hun waren familie man. Vandaag is dan eindelijk de dag. We hebben bijna geen contact meer gehad omdat Jamie zwanger werd onverwachts dus ik wou me niet meer focussen op YouTube en daar meteen mee stoppen. Volgensmij zijn de andere ook gestopt. Maar YouTube Nederland vroeg of we een reünie met alle bekende YouTubers wouden houden op hun kosten. We zeiden natuurlijk geen nee. Ook al weten we dat een paar wel nog video's maken en gaan filmen. Daarom gaan James en Jamie niet niet mee vandaag. Jammer genoeg.Ik word wakker van iemand die op me komt zitten. Het is James. Mijn zoontje. "Hey gozertje" glimlach ik naar hem. Hij knuffelt me en begroet me. Hij is nu bijna 4. Hij gaat ook na de zomer naar school. Heel spannend. "Is mama al beneden?" Vraag ik en hij knikt. "Kom je ook? Mama heeft eitjes gebakken" zegt hij en ik knik. Ik sta op en doe m'n bankzitters trainingsbroek aan. Toevallig. Ik haal wat water door m'n haar en til hem naar de woonkamer. Daar staat Jamie te koken. Mijn vrouwtje. Nou ja, verloofde. Ja ja ja. Jamie en ik zijn verloofd. Ik geef haar een kus en zet James op de grond. "Papa? Wil jij bankzitters op zetten?" Vraag James giechelend wanneer we met z'n 3e en op de bank zitten. Ik lach. "Ja wil je dat?" Vraagt Jamie lachend en James knikt. "Oké uhm ja tuurlijk jongen" zeg ik en ik zeg bankzitters op. Hij wijst eetwedstijd 2.0 op. Jeetje die is alweer 6 jaar geleden opgenomen. Ik kijk naar Jamie en zij naar mij. "Hoezo heb je daar zo lang haar?" Vraagt James. "Er was toen een griep in Nederland waardoor we niet naar de kappers of naar school of naar werk mochten" zegt Jamie en ik knik.
Na de video loop ik even naar mijn oude opname kamer. Wat nu de kamer van James is. Ik woon nog steeds in Eindhoven. Dat appartement op 8 hoog. Ik zucht en kijk rond. Ik voeg armen om m'n middel heen en meteen weet ik dat het Jamie is. Ze legt haar hoofd op m'n rug. "Ik ben zo blij voor je dat je ze weer ziet vandaag" zegt ze. Ik twijfel. Misschien was het wel beter. We hebben toch niets voor niets bijna niets van elkaar laten weten. "Ik ook wel" zeg ik zacht. Dan kijk ik op de klok. Het is half 9. Om 10 uur hebben we op ons oude kantoor af gesproken. Matthy, Koen en Milo werken daar nog. Alleen werk Koen nog maar voor wil te goed op een andere locatie en Milo werkt vooral thuis. Raoul en ik hebben kinderen en hebben een andere baan gevonden. Ik werk als boekhouder van een bedrijf hier dichtbij en Raoul volgens mij wel iets nog online met Lieke ofzo. Ik trek een nette zwarte blouse aan en een zwarte broek. Ik doe m'n haar in model en ik besluit maar onderweg daarheen te gaan. "Tot vanavond" zeg ik tegen Jamie en ik geef haar een kus. "Tot straks" zegt ze en dan pak ik m'n sleutels en doe de deur dicht. Ik ken de weg als geen ander
JE LEEST
"between us"
FanficEen mitthy Fan fiction Dit verhaal gaat over een vriendengroep. Tenminste dat was een vriendengroep. Ze hebben geen contact meer behalve Matthyas en Milo hun relatie was uit elkaar gevallen met hun vriendinnen en gaan samen op hun eigen manier door...