לפתע מישהו שלא הכרתי הופיע בשולחן הוא פשוט התרומם מאחד הספסלים... לפי התיאור של נואה אני חושב שזה יונגי...
הוא הסניף את האוויר לשניה ואז נעל מבט עם ג'ימין, עין אחת שלו נהיתה כחולה והשניה כתומה והוא לחש משהו שלא יכולתי להבין אבל אז ג'ימין קם במבט מפוחד אבל לפני שיכל לעשות צעד יונגי כבר עמד מולו במבט רציני...
ג'ימין רצה להסתובב ולרוץ משם אבל יונגי היה מהיר ותפס את אחת מהידיים שלו משך אותו אחורה והצמיד אותו אליו חזק מאוד ג'ימין לא יכל להוזיז אפילו לא יד
הוא פתח את הפה שלו ותפס את הראש של ג'ימין בזווית כדי שלו יזוז...הסתכלתי מסביב כי ברצינות אנחנו בקפיטריה לא אכפת לו שיש פה עוד אנשים אבל ראיתי רק קפיטריה ריקה פתאום לא היה אף אחד מלבדנו וזה היה מוזר!
יונגי התקרב לצוואר של ג'ימין ששחרר יבבה וניסה לברוח עם ניבים שלופים וממש לא היה נראה שמעניין אותו משהו אחר כרגע חוץ מלנשוך אותו... אפילו חברים שלו נראו לחוצים קצת מה שרמז לי שהם לא רואים אותו ככה בדרך כלל וממש לפני שיונגי נשך אותו ג'ימין נפל חסר הכרה בין הידיים שלו..
.
.
.
.
.
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
היי...
המחשב בסדר וגם אני!
קראתי שוב את שני הפרקים האחרונים כדי להתעדכן בפרטים כדי להמשיך לכתוב והקטע שכתבתי פה למעלה פשוט ממש שווא אותי לא יודעת מה איתכם ממש אהבתי את שני הפרקים האחרונים במיוחד...
אני ממש מקווה שלא יקרו לנו בעיות כאלה יותר ויאללה בלי לבזבז יותר מדי זמן בואו מתחיל את הפרק!*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
נ.מ טאהיונג
ראיתי את ג'ימין נופל בין ידיו של יונגי ועמדתי לרוץ אליו אבל יד שתפסה אותי מאחור עצרה בעדי, הסתובבתי אחורה במהירות וניסיתי לשחרר את היד שלי ממנו אבל הוא משך אותי אליו ולא נתן לי לזוז
" תן לי ללכת!!! אתה לא רואה אותו הוא נפל שם והכל בגלל חבר שלך שדרך הגב לא ממש נראה במפריע לו שג'ימין התעלף אז שחרר אותי ותן לי לעזור לחבר שלי!"
הוא רק הידק את החיבוק ותחש לי באוזן
" אתה לא יכול לעשות כלום יונגי הוא לא סתם ערפד רגיל הוא מעורב ואם תתקרב אליו עכשיו הוא יעשה לך משהו ואין מצב שאני נותן לזה לקרות אז תן לי לחשוב מה לעשות וחכה שניה"
"למה אתה מתכוון? לא התכוונת לפגוע בי בעצמך?! למה שיפריע לך עם מישהו אחר עושה את העבודה השחורה בשבילך כאילו לא התכוונת להרוג אותי בכל מקרה!?!?!"
עדיין ניסיתי להשתחרר ממנו אבל הייתה לו אחיזת ברזל ולא משנה מה עשיתי או כמה בעטתי בו הוא אפילו לא זז!
" אני ממש לא מתכנן להרוג אותך פרינסס יקרה שלי אני עוד לא יודע מה בדיוק אני רוצה ממך כל מה שאני יודע כרגע הוא שאתה שלי עד שאני אגיד אחרת ולאף אחד אפילו לא לך עצמך יש זכות לקחת ממני את מה ששלי אז שלא תחשוב על זה אפילו"
YOU ARE READING
(KooKv)דם סגול
Fanfictionישבנו בכיתה משועממים כרגיל והיא עוד פעם באה ונמרחת עליי... זה מגעיל! "אופה אפשר ללכת אליך היום???" היא שאלה ונסתה להראות חמודה אבל קרה לגמרי ההפך "תגידי כמה פעמים אני צריך להעיף אותך ממני בלי שתחזרי כל פעם מחדש אה?!?!" "אבל אופה אתה החבר שלי ואני רו...