1. Bölüm: Zorbam

670 32 36
                                    

1. bölüm

ilk ficim oldugu icin biraz kötü olabilir
umarım seversiniz
iyi okumalar

Taehyung'dan

Her zamanki gibi sıkıla sıkıla kalkmıştım sabahın altısında. Neden sabahın altısında okul olur ki? Saçmaydı, sadece tahta sıralarda oturup ortada boş boş gezip birşeyler geveleyen bir öğretmeni dinliyorduk. Oflaya puflaya hazırlanıp jimin ile okula gitmek için yola koyulduk.

Jimin benim tek dostumdu onunla herşeyi yapardık. Her şeyimi anlatabildiğim ve beni anlayan tek kişi oydu. Bütün gün onunla takılsam yine sıkılmazdım.

Jungkook'tan

Okula vardığımda karşımda yine Taehyung'u görmüştüm. Onu görünce artık korkmaya başlamıştım. Şuana kadar bana hicbir şekilde vurmamış olmasına rağmen gerçekten korkuyordum. Bana sözlü zorbalık yapardı hep. Genelde kıyafetlerim, konuşma tarzım gibi şeylerden dolayı zorbalık yapardı. Bazen arkadaşlarım ile aramı bile bozardı.

Hoşlandığım kızı iyiki tanımıyor ve bilmiyordu. Eğer ki birşey olurda öğrenirse yapabileceklerini tahmin etmek bile istemiyordum.

Böyle derin düşünceler içerisinde koridorda yürürken yine karşıma çıkmıştı. Tanrım neden bu çocuk hep karşıma çıkmak zorundaydı ki. Ondan bıkmıştım, zorbalık yapmaması için koşarken ayağım takıldı ve yere yapıştım. Arkadan gülüşme sesleri gelirken bir anda saçımda bir el hissettim. Kafamı tuttuğu gibi yukarı kaldırdı başımı.

"Düz yolda düşecek kadar salak olduğunu düşünmezdim Jungkook. Bu videoyu önce instagramda paylaşayım, sonra konuşuruz." dedi.

Sonrasında kafamı yere doğru ittirerek bırakıp üstümden kalktı. Keşke benden ne istediğini bilseydim, gerçekten her ne isterse vermeye hazırdım. Yeterki beni ve arkadaşlarımı bıraksın. Ama o bırakmazdı. Gerçekten tam bir piçti.

Taehyung'dan

Onunla uğraşmak gerçekten hoşuma gidiyordu hemde fazlasıyla. Onu bıktırdığımı hissedebiliyordum fakat ben sadece eğleniyordum. Derin düşünceler içerisindeyken bugün çektiğim video geldi aklıma. Telefonumu cebimden çıkardım ve videoyu izlemeye başladım. Gerçekten çok komik düşüyordu tamda yüzünün üstüne hemde. Hemen instagramımda paylaştım.

Video kısa bir sürede gerçekten büyük izlenme almıştı. Jimin de paylaştığı için gören insanlar bir daha gördü ve herkes Jungkook'la dalga geçmeye başladı.

Sınıfımda öylesine otururken bir anda sınıfa bağıra bağıra giren jungkook'u gördüm. Isyan ediyordu

"TAEHYUNG NEREDESIN! SENIN O BOĞAZINI PARÇALAYACAĞIM!"

Sırf onu gıcık etmek için görmezden gelip sıramda oturmaya devam ettim. Bir anda üstüme atlayıp gömleğimin yakasını sıkı bir şekilde tuttu ve bağırmaya başladı.

"Ben bunları hak edecek ne yaptım sana, bana ve arkadaşlarıma karşı neden bu kadar kabasın?"

Gözleri dolmuştu bir anda. Nedense içime benimde bir üzgünlük düşsede hiç bir şekilde belli etmeyerek onu sıraya yatırıp bende gömleğinden tuttum.

my bully | taekook☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin