2. bölüm: Ses kaydı

374 20 50
                                    

2. bölüm
umarım severek okursun

Jungkook'tan

Arabanın önünde duran kişi Taehyung'du.
Neden bu saatte evimin önünde olurdu ki bir insan. Asıl sorun bu saatte niye bu kadar şık giyinmişti? Telefonunu açıp birşeyler kurcalamaya başladı. Bir anda telefonum çaldı. Arayan kişi Taehyung'du, meşgule attım ve tekrar tekrar aradı bende açmak zorunda kaldım.

Jungkook: Noldu Taehyung?

Taehyung: Jungkook beni izlemeyi kes yanıma gel hemen birşey konuşmamız lazım.

telefonu kapattı*

Neden benle konuşmak istesinki, hem onu izlediğimi nerden biliyor? Resmen bipolar bozukluğu vardı. Bir gün iyi bir gün kötü davranır olmuştu. Yanlızken iyi davranıyor, arkadaşları ileyken ise tamamen başka biri oluyordu. Düşüncelerimden çıkıp yanına gittim.

Taehyung: Gelmene sevindim

Jungkook: Neden bu saatte kapımın önünde duruyorsun ve benim gelmemi bekliyorsun?

Taehyung: Evinde konuşsak olmaz mı?

Jungkook: Seni neden evime alayım ki. Her ne kadar 6 yıldır tanıyor olsam bile 6 yıldır bana zorbalık yapıyorsun.

Taehyung beni bir anda duvara ittirdi ve kolunu benim omzuna koydu. Çok utanmıştım kalbim hızlanmıştı bir anda onun dokunuşu içimi rahatlatmıştı nedense.

Taehyung: Alıyor musun evine yoksa gideyim mi?

Jungkook: Of tamam geliyorsan gel.

Evime girdiğimiz zaman sanki kendi evindeymiş gibi koltuğa yayıldı.

Taehyung: Yanıma otursana.

Jungkook: Neden yanına oturayım ki?

diyip karşı koltuğa  oturdum.

Taehyung: hadi ama gel

Jungkook: buraya neden geldiğini bana anlat sonra gelirim belki.

Taehyung: Peki madem öyle istiyorsun. Sihyeon ile konuştum senden onun yerine özür dilerim gerçekten çok kötü bir insan söyledikleri benim bile kalbimi kırdı.

Jungkook: Seninle bu konuyu konuşmayacağımı önceden de söylemiştim.

Taehyung: Biliyorum ama kendimi tutamıyorum ben napiyim.

Jungkook: Sen delisin gerçekten bir gün iyi bir gün kötü davranıyorsun ama ben sana hiç bir zaman iyi davranmayacağım Taehyung şimdi salak gibi konuşmaların bittiyse evimden siktir olup gidebilirsin. Senin yaptıklarını asla unutmayacağım.

Taehyung: Peki...

Taehyung evimden gitmişti. Gerçekten deli olduğunu düşünmeye başlamıştım. Eğer birdaha benimle iyi konuşmaya çalışırsa onu pişman ederdim.

Biraz oturduktan sonra canım sıkıldığı için odama gidip biraz şarkı söylemeye karar vermiştim. Odama çıktım ve still with you söylemeye başladım. O sırada telefonuma bir bildirim geldi. Sesli bir mesaj gelmişti. Taehyung atmıştı.  Merak ettiğim için dinlediğimde bir de ne duyayım. Ben şarkı söylerken alınmış bir ses kaydı! Bu pezevenk evimden çıkmamış mıydı? Nasıl ses kaydına ulaştı, nasıl aldı ses kaydını? Pek umursamamaya karar verip şarkı söylemeye devam ettim. Şaşırtıcı olmayan bir şekilde tekrar bildirim geldi. Yine Taehyung'dan yine sesli mesaj yine benim sesim. Evi aramaya karar verdim.

Ses kaydı alabildiğine göre odamda olmalıydı. Önce dolaba baktım yoktu. Lavaboya baktım yoktu. En son balkona bakmaya karar verdim. Balkonda tam karşımda oturan çıplak Taehyung'u görünce çığlık attım ve telefonu elimden düşürdüm.

my bully | taekook☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin