Jungkook'tan
O gün Taehyung'un evinde kaldığım için Taehyung ile birlikte sohbet ederek okula gittik. Tabi okula beraber girdiğimizi gören kişiler şoka uğradı, Aralarında biri çok tepki göstermişti sadece. Sihyeon...
Sihyeon: Taehyung sen ciddi misin ya? Şu pislikle mi arkadaş oldun?
Taehyung: O pislik falan değil tamam mı, sadece arkadaşız bu normal birşey.
Sihyeon: Jimin yerine onu seçtiğine inanamıyorum.
Taehyung: Jimin benim yerine başkalarını seçti. Ben napayım? Öylece yerimde oturup Jimin'den başka arkadaşım yok diye ağlayayım mı? Başka arkadaşlar edinmem gayet doğal bence.
Sihyeon: Tabiki başka arkadaşlar edinmek doğal hakkın fakat onunla, yani anladıysan tabi...
Ben sadece konuşmalarını bitirmelerini bekledim. Sihyeon pekte umrumda değildi doğrusu. Sadece, yaptıkları acıtıyordu.
Zil çalınca sınıfa gittik, her zaman oturduğum sıraya oturacaktım fakat Taehyung yanına oturmam için ısrar ettiği için Taehyung'un yanına oturdum.
Dersi dinliyorduk. Bir anda başım dönmeye başladı ve lavaboya gitmek istedim. Tüm herkes kesin ilgi çekmeye çalışıyor diye gülmeye başladı.
X: Salak mısın, hiçbirşey olmadı neden başın dönsün ki?
Y: İlgi çekmeye çalışıyor işte görmüyor musunuz! Apaçık ortada.
Herkes gülüşmeye başlayınca Öğretmen onları susturdu, bende lavaboya gittim.
Elimi yüzümü yıkayıp aynaya baktım, kendime bakarken bir anda başım daha çok dönmeye ve gözüm kararmaya başladı. Bir kaç saniye sonra kendimi yerde buldum ve gözlerim tamamen kapandı.
15 dakika sonra...
Taehyung'dan
Hoca bomboş konuşurken ben hala Jungkook'a ne olduğunu düşünüyordum. Hocaya bende lavaboya gidebilir miyim diye sordum. Hoca izin verince koşa koşa lavaboya gittim.
Kapıyı açtığımda yerde yatan Jungkook'u gördüm.
Taehyung: Jungkook! İyi misin?
Her ne yaparsam uyanmıyordu. Bende kucağıma aldım ve revire gittim. Kapıyı açtığımda içeride kimse yoktu. Bende orda bulduğum kolonyayı bir peçeteye döküp Jungkook'a koklatmaya başladım. Uyanır gibi olmuştu. Biraz daha kolonya döküp daha çok koklattım. Biraz da yüzüne sürdüm iyi hissetmesi için. Jungkook en sonunda uyanmıştı.
Jungkook: N-noluyor? Neredeyim b-ben?
Taehyung: Herşey geçti sakin ol şimdi. Sadece rahatla.
Jungkook'u kafasından tutarak kendime yasladım ve ona sarıldım.
Jungkook: Hiçbirşey hatırlamıyorum Taehyung. Sadece en son başımın döndüğünü hatırlıyorum. Sonrasını hiç hatırlamıyorum.
Taehyung: Basım döndü diye lavaboya gittin. Sen yaklaşık 15 dk gelmeyince merak edip yanına gittim. Baygın olduğunu gördüm ve revire getirdim seni. Çok endişelendim.
Jungkook: Merak etme iyiyim. Şimdi izin alıp eve gideyim ben çok yorgun hissediyorum.
Taehyung: Ya yolda tekrar bayılırsan? Tek gitmene izin veremem. Bende geliyorum.
Jungkook: Taehyung iyiyim şuan merak etme birşey olmaz. Hem, evimde yakın zaten.
Taehyung: Tek göndermem dedim değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my bully | taekook☆
RomanceOkulun popüler çocuğu Kim Taehyung hergün Jeon Jungkook'a eziyet ediyordu fakat fark etmeden ona yavaş yavaş aşık oluyordu. semetae ukekook +18/argo