3.bölüm
Taehyung'dan
x: Dur bebeğim.
O anın şokuyla bir süre donakalmıştım. Şokun etkisi geçtikten sonra arkama baktım. Gördüğüm kişi Sihyeon'du. Beni bırakması için öne atılmaya çalıştım fakat o daha fazla sıktırdı.
Taehyung: Beni bırakmayı düşünüyor musun?
Sihyeon: Hayır, sana birşey itiraf etmeye geldim.
Taehyung: Ne itiraf edeceksen sonra eder misin? Şuan çok kötüyüm, kimseyle konuşmak istemiyorum.
Sihyeon: Ne oldu? Bana anlatabilirsin.
Taehyung: Sana anlatmayı düşünmüyorum.
Sihyeon: Taehyung, ben senin kaç yıllık arkadaşınım. Okula ilk geldiğimde bile benimle arkadaş olan kişi sensin. Bana tıpkı Jimin gibi davranabilirsin.
Taehyung: Sana Jimin gibi davranamam Sihyeon. Biz onunla kavga ettik, artık o benim için hiçbirşey. Söylemesi her ne kadar zor olsa bile.
Sihyeon: Bir dakika ne?
Bana sarılmayı bırakıp karşıma geçti.
Sihyeon: Neden kavga ettiniz ki?
Taehyung: Ben bir zorba olduğum için benimle kavga etti. Zorbalık yaptığım görüntüleri videoya almış, rehberliğe göstermiş.
Sihyeon: Nasıl disiplinlik olmadın Taehyung? Rehberlik çoktan disipline verirdi seni.
Taehyung: Şey... Jungkook beni savundu. Disipline gitmemi istemediği için.
Sihyeon: O ezik, seni nasıl savunmuş olabilir ki? Kaç yıldır zorbalık yapıyorsun ona.
Taehyung: Bende bilmiyorum ki. Her neyse, senin söylemek istediğin şey neydi?
Sihyeon: Ben senden hoşlanıyorum Taehyung. Jungkook ile sırf seninle yakın olmak için arkadaş oldum. Senin için kaç tane erkek reddettim. Sadece seni istiyorum.
Taehyung: Ne diyosun Sihyeon? Sen nasıl bir orospusun böyle. Reddetme stilini de gördüm ben senin. Şimdi sıra bende. Ama ben seni istemiyorum? Şu tipine bak, benim gibi yakışıklı sana bakar mı sence? Bir daha benim yanımdan bile geçme.
Sihyeon: Benden hoşlanıyorsun zannetmiştim.
Taehyung: Hoşlanmadığımı daha ne kadar açık söyleyebilirim?
Sihyeon bir anda ağlayarak koşmaya başladı. Hiç takmadım, ne kadar uzun süredir arkadaşım olursa olsun çok kaba bir insandı. Ondan hoşlanmak gerçekten bir aptallıktı.
Jungkook'tan
Sihyeon'u koşarak ağlarken görmüştüm. Her ne kadar benimle bir daha iletişim bile kurmak istemese bile, gidip ona ne olduğunu sormalıydım. Sihyeon'un yanına gittiğim an ciddileşti.
Sihyeon: Ne var?
Jungkook: Ne oldu da ağlıyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my bully | taekook☆
RomanceOkulun popüler çocuğu Kim Taehyung hergün Jeon Jungkook'a eziyet ediyordu fakat fark etmeden ona yavaş yavaş aşık oluyordu. semetae ukekook +18/argo