17- Aoba Joshai-Karasuno hazırlık

279 14 3
                                    

+Keşke birimiz kazanmak zorunda olmasa.

Oikawa bana bakmadan konuştu. Hazırlık maçı başlamak üzereydi.
Takımlar kendi sahalarında ayrılmışlardı. Ben ve Oikawa yan yana ortada duruyorduk.

-Oikawaa. Bu sadece bir hazırlık maçı. Ciddi maçlarda karşı karşıya olduğumuzda ne yapacaksın?

Dudaklarını büzdü.

-Sorun yook. Beni tanımıyormuşcasına oyna. Acıma çünkü bende sana acımayacağım.

Gülüp sırtını patpatladım. Sonra kendi takımımın tarafına yöneldim. O da aynısını yaptı.
...

Kısa süre sonra maç başladı ve Aoba Johsai, Hinata'nın boyu ve Kageyama'nın Karasuno gibi bir takımdaki varlığı karşısında şaşkındı. Hinata yanlışlıkla Daichi'nin topuna atladığında maç kötü başlamıştı bile. Aoba Johsai, Tanaka'yı bloklayarak ilk puanı aldı. Maçın ilk bölümünde Hinata ortalığı karıştırmaya devam ederek ona bağıran Kageyama'yı kızdırdı. Kindaichi ve Kunimi küçümseyerek izliyorlardı. Kageyama'nın hiç değişmediğini söylüyorlardı.

Acımasız Kral.

Aoba Johsai 24. sayıdayken servis atma sırası Hinata'ya geldi. Kaybetme ve takım için işleri daha da kötüleştirme ihtimalinden endişe duyuyordu Hinata. Servisi Kageyama'nın kafasına sapladı.
Kageyama çok gerilmişti.
Hinata'ya yavaşça yaklaştı ve az önce ne yaptığını Hinata'ya vurgulamak için kendi kafasına vurarak sorunun ne olduğunu sordu. Gözü korkan Hinata, cezasının beklentisiyle geri çekilmeye başladı, ancak Kageyama ona yalnızca daha dikkatli olmasını söyledi.

Aoba Joshai şok olmuştu.
+Acımasız krala ne olmuş böyle?

İlk set bu servis hatasıyla 13-25 bitmişti. Kaybediyorduk. Bu bir hazırlık maçı olduğundan  sadece 3 set oynanacaktı.

2. Set

Kageyama Hinata ile hızlı bir atak denediler. Hinata ıskaladı ve topa vuramadı.
-Olsun hinata. Bir dahakine.
Teselli ettim
Kindaichi  Kageyama'nın tepkisi konusunda onu uyardı. Eski Kageyama olsa kızardı
Ancak pasör yalnızca özür diledi. Şaşıran Kindaichi ve Kunimi, eski takım arkadaşlarını izlediler ve neler olduğunu anlamaya çalıştılar.

Kageyama ve Hinata tekrar hızlı atak  denedi ama bu sefer başarılı oldu.
Hepimiz onları kutladık.

..

Aoba Johsai tarafında Kindaichi, hâlâ Kageyama'nın davranışını ve ekibiyle olan uyumunu anlamaya çalışıyordu. Irihata, Kageyama'nın yalnızca Karasuno ve Hinata onu değiştirdiği için bu şekilde oynadığını söyledi.

"Kageyama ,Tsukishima ve Chinatsu birbirleriyle zayıf ilişkilerine rağmen iyi bir savunma bölgesi oluşturacak şekilde yan yana yerleştiler!"

Öte yandan Irihata, Karasuno'nun bu kadar güçlü ve öngörülemez olmasını beklemediğini söylüyordu.

Oikawa 'nın ifadesi değişmeye başlamıştı. Hazırlık maçı olsa bile kaybetmek istemiyordu

Bir ara bakıştık. Sonra bana gülümsedi.

Servisi biz atmıştık. Liberoları karşıladı ve Oikawa yükseldi.

Sol eli yukarıdaydı.

Fileye yaklaştım.

Düşündüğüm gibide oldu. Plase bıraktı.

Topu filenin dibinde olduğum için rahatça aldım.

-Ne yazık ki hareketlerini okuyabiliyorum canım abiciğim. Benim karşımda plaseyle sayı alamazsın.

Pasör kaldırdığım topa geldi. Bana atacağını biliyordum.

Pası yükseltti.

+BAM!!
-BAM!

Aynı anda konuştuk pasörle.
Sayı olmuştu. Set bitmişti.

...

Maç 2-1 bitti.
13-25, 25-22, 25-23
Evde Oikawa sessizdi. Morali bozuktu. Hazırlık maçı bile olsa.. evet. Önemliydi onun için.

+Bir dahakine.

Ona döndüm.

-hm?

+Bir dahakine ezeceğim sizi.

Haikyuu x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin