κεφάλαιο 1

39 4 1
                                    

Η Anastasia ταξιδεύει από την Κεντρική Αμερική κΙ μετακομιζει γιατί ο πατέρας της πέρνει μετάθεση  σε ένα τμήμα στην Νότια Κορέα , εκείνη δεν θέλει να πάει μαζί του  αλλά δεν μπορεί να κάνει αλλιώς αφου δεν έχει κανέναν σε αυτόν τον κόσμο.. Η μητέρα της πέθανε από τι πολυ περίεργο που δεν το έμαθε ποτε ή μάλλον δεν της το είπε ο πατερας της...

Είμαι σχετικά όμορφη και έχει καλό σώμα, είναι ψηλή και έχει ωραίο χαμόγελο (έτσι της λένε όλοι!) ..

Θα αρχίσει και καινούρια ζωή την Νότια Κορέα που δεν την γνωρίσει καθόλου... Στο σχολείο, στο σπίτι, στο κόσμο έξω, γενικώς θα έρθει στο φως με μεγάλο μυστικά και θα πρέπει να διαλέξει να τα φανερώσει ή όχι;;;

Πρώτη μέρα σχολείο!

Είναι η πρώτη μέρα στο σχολείο ο πατερας μου με έχει ξυπνήσει από το πρωί και μου εξηγεί κάποια πράγματα...

Αααα που πήγα οι τρόποι μου, είμαι η Anastasia και είμαι 18 μου αρέσει να χορέυω και να τρέχω, επίσης παω και και  kick boxing.. Το αγαπημένο μου χρώμα είναι το μαυρο και το μωβ μου αρέσει πολυ να τρώω και δεν μου αρέσει να με κοροϊδεύουν.. Πάω Λυκείου τρίτη σε λίγο τελειώνω και θα δώσω για να γίνω γυμναστρια ή χορεύτρια το σκέφτομαι ακόμα...

Daddy:αντε Anastasia τελείωνε θα αρχίσουμε στο σχολείο...

Και αυτός είναι ο Πατέρας μου αστυνομικός και ο έρωτας της ζωής μου, με αγαπάει παρα πολυ και με προσεχή είναι ο μόνος που μου έχει μείνει.. Έχει έναν δικό του τρόπο να με προστατεύει ακόμα και αν είναι μακρυά μου(όποιος κατάλαβε κατάλαβε)

Anastasia:τώρα πατέρα έρχομαι...

Πρώτη μέρα σε σχολείο την Κορέα είναι λίγο δύσκολο παρόλο που η μητέρα μου και ο πατέρα μου είναι Κορεάτες εγώ νιώθω ξένη εδώ...

[•••]

Το σχολείο είναι φοβερό είναι πολυ μεγάλο και παρα πολυ διαφορετικό από της Αμερικής εκεί τα σχολεία είναι λιγάκι διαφορετικά είναι λιγάκι πιο αυστηρά...

Μπήκα στην τάξη μου και καθησα με εσένα παιδί αγόρι που είναι πολυ όμορφο και έχει και κάτσε τι!
Έχει κίτρινα μάτια εννοώ χρώμα ματιών...
Πως γίνεται αυτό ;;;
Εχω καρφώσει το βλέμμα μου στα μάτια του εκείνος γυρνάει να με κοιτάξει και τότε είναι που νιώθω τα ποδια μου να τρέμουν από το φόβο μου...

[•••]

Μόλις χτυπάει το κουδούνι τρέχω έξω και παω αμέσως την τουαλέτα να ρίξω λίγο νερό στο πρόσωπο μου...

The vampire  of my immortality🧛‍♂️Where stories live. Discover now