κεφάλαιο 4

21 0 0
                                    

Ένιωσα να χάνομαι να θέλω να ουρλιάζω και να μην μπορώ.. Άνοιξα τα μάτια μου και είδα τον Jungkook να μάχεται με τον.... Kai;;

Ο Jungkook μόλις με είδε ότι έχω ανοίξει τα μάτια μου τον χτύπησε έπεσε κάτω και ήρθε προς το μέρος μου...

Jk:πες μου είσαι καλά;;
Kai:τι θες να σου πει Jungkook ότι είναι καλά εννοώ έχει δυο βρικόλακες από πανωαπο κεφάλι της, το πόδι της αιμοραγή και θες να σου πει αν είναι καλά... Θα σου πω εγω φοβάται..
Anastasia:δεν φοβάμαι και ιδιαίτερα εσένα βλακα που σκότωσες την κοπέλα μου αγάπησες..

Μόλις του το είπα αυτό έσπρωξε τον Jungkook και ήρθε προς το μέρος μου και έπιασε το χέρι μου..

Kai:γλυκιά μου μην ακούς ότι σου λένε δεν ήμουν τόσο κακός απλά εκείνη επέλεξε τον luhan..
Anastasia:αντε λοιπόν κάναμε να νιώσω σαν εκείνη... Πιες το αίμα μια κοπέλας που ήταν στην ηλικία μου γίνε ξανά δολοφόνος της κοπέλας που αγάπησε...

Τράβηξε το χέρι μου και πριν το τοποθέτηση στο άτιμο του τον χτύπησε ο  Jungkook , βρήκε την ευκαιρία ο Jungkook και με πήρε από εκεί και με πήγε σε ένα όλο δωμάτιο...

Jk:θα μείνεις εδώ, αν δεν έρθω εδώ να σε πάρω δεν θα φύγεις εντάξει;;.

Δεν μίλησα απλά κούνησα το κεφάλι μου... Τον είδα να κλείνει την πόρτα και μετά τίποτα...

Jungkook pov

Είχα ανησυχία ένιωθα κάτι κακό δεν είδα θέση στο σπίτι δεν μπορούσα να κάτσω πουθενά δεν κοιμάμαι που δεν κοιμάμαι σαν βρικόλακας δεν μπορώ γενικώς να ζήσω κάτι θα γίνει...

Πήγα στο σπίτι του Christopher και είδα ότι έξω ήταν ο Christopher  και πολεμούσε τον Sehun μολις το είδα αυτό έτρεξα μέσα στο σπίτι και είδα την Anastasia να είναι γεμάτη με αίματα και πάει ο Kai να την αγγίξει έτρεξα τον έσπρωξα και έπεσε κάτω...
Αυτό που με εντυπωσίασε ήταν ότι ξέρει την  ιστορία του, ότι ξέρει τι έγινε , ότι εκείνη την στιγμή δεν φοβήθηκε...

Τώρα είμαι σίγουρος ότι βρήκα το κορίτσι που θα αλλάξει την υπάρξη  μου..

Την πήγα ένα δωμάτιο.. Την άφησα εκεί και πήγα να κανονισω αυτόν τον μαλάκα που τόλμησε να την αγγίξει και να την χτυπήσει...

Τον έπιασα από το λαιμό  και τον κόλλησα στον τοίχο τον χτύπησα  και μετά από λίγο ήρθε και ο  Christopher..

Jk:Christopher θα τον κανονίσεις θέλω να παω στην Anastasia ...
Christopher:ναι πάρτη και στο σπίτι σου... Εδώ είναι επικίνδυνα για εκείνη τώρα... Την Nadia θα την προστατεύσω εγώ θα την παρω στο δωμάτιο μου... Αντε πήγαινε..

The vampire  of my immortality🧛‍♂️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora