κεφάλαιο 2

28 2 1
                                    

Δεύτερη μέρα στο σχολείο

Δεν κοιμήθηκα όλο το βράδυ νόμιζα ότι ήταν κάποιος μέσα στο δωμάτιο δεν άνοιγα τα μάτια μου γιατί φοβόμουν και απλά έκανα σαν να κοιμάμαι...

Daddy:καλημέρα!
Anastasia:καλημέρα!
Daddy:αγάπη μου σήμερα έχω υπηρεσία μέχρι αργά οπότε σε πειράζει να μείνεις στο σπίτι κάποιας φίλη σου;;;
Anastasia:θα το προτείνω στην Nadia αν θέλει θα πάω εκεί αν δεν θέλει να έρθω εδώ δεν έχω θέμα να μείνω και μόνη μου..
Daddy:το σπρέι πιπεριού το έχεις πάντα πανω σου ;;;
Anastasia:πάντα..

Τον φίλησα και βγήκα εξω και άρχισα για το σχολείο σε αυτήν την διαδρομή έβλεπα γύρω μου και παρατηρούσα τον κόσμο πως ήταν η καθημερινότητα του...

[•••]

Τελείωσε και η βαρετή και κουραστική πρώτη ώρα... Μαζί με την  Nadia πήγαμε στο κυλικείο και καθήσαμε σε ένα τραπεζάκι περιμέναμε τον Christopher να έρθει να μας πει κάποια ιστορία για να γελάσουμε..

Αλλά αντί για το Christopher είδαμε μια ομάδα 7 αγοριών να μπαίνουν μέσα στο κυλικείο και να έρχονται προς το απέναντι τραπεζάκι..

Nadia:τι αγόρια είναι αυτά...

Εγώ μόλις είδα τον τελευταίο κοκάλοσα αρχισα να χάνω την  ηρεμία μου... Δεν μπορεί να γίνεται αυτό;;
Αυτός χθες ήταν μέσα στο δωμάτιο μου... Τα μάτια τον είδα ήταν ο ίδιος...

Nadia:τι έπαθες;;
Anastasia:δεν μπορώ να ανασάνω θα πάω λίγο στην τουαλέτα εντάξει...

Έφυγα από εκεί τρέχοντας και πήγα στην τουαλέτα έβαλα λίγο νερό στο πρόσωπο μου και άρχισα τα μάτια μου για να μπορέσω να ηρεμησω...

Μετά από λίγο άνοιξα τα μάτια μου και είδα στο καθρέφτη ότι ήμουν χάλια μετά πρόσεξα ότι βλεπα και και σκιά ή κάτι σε δεν ξέρω εγώ...

Γυρισα και είδα...

Anastasia:ποιος είσαι και τι θες από εμένα...

Πανικοβλήθηκα δεν ήξερα τι να κάνω ήταν ο ίδιος που ήταν χθες στο δωμάτιο μου... Πως γίνεται αυτό;;;

Vampire pov

Χθές ήμουν πολύ χαρούμενος γιατί ο κολλητός μας είχε και έκπληξη στο γνωστό σημείο ήταν παρα πολυ ωραίο αυτό το σημείο το θέμα είναι ότι το διεκδικούν και οι EXO μου είναι οι αιώνιοι εχθροί μας...

Κάπως απολάμβανα τ ο γεύμα μου άκουσα ή μάλλον ένιωσα κΥι να είναι εκεί κοντά και από την μυρωδιά κατάλαβα ότι ήταν άνθρωπος και συγκεκριμένα γυναίκα νέα άφησα τα παιχια εκεί και έφυγα την ακολουθήσα και εκεί που ήμουν έτοιμος να ορμήξω να της φάω είδα έναν άνθρωπο να της επιτίθεται και εκείνη να τον χτυπάει και να τον αφήνει έτσι δεν το σκέφτηκα πολυ κΙ είπα «μου άφησε την  τέλεια τροφή»

The vampire  of my immortality🧛‍♂️Where stories live. Discover now