Βράδυ
Έχω κάνει σχέδιο και για μάθω τι είναι ο Jungkook γιατί είμαι σίγουρη ότι κάτι συμβαίνει, η Nadia έχει φάει κόλλημα με κάποιον από την ομάδα του Jungkook και είναι ένα Ξανθός..
Πριν πάω στο σπίτι του Christopher θα παω να βρω εκείνο το σημείο γιατί είναι περασμένες 11 άρα ο κόσμος δεν περνάει από αυτό το σημείο...
[•••]
Εχω φτάσει και βλέπω δυο ομάδες με αγόρια οι μια είναι 8 και οι άλλοι είναι 7 δεν ξέρω τι να πω απλά κάθομαι και κοιτάω... Αρχίσουν να πολεμάνε και να χτυπιούνται όλα κυλούσαν θα έλεγα για μέσα ασφαλές μέχρι που χτύπησε το κινητό μου και κίνησε το ενδιαφέρον και γυρισαν και οι δυο παρατάξεις και κοίταζαν πρός το μέρος μου... Σηκώθηκα γρήγορα αλλά έπεσα κάτω και χτύπησα το πόδι μου με αποτέλεσμα να ανοίξει και να τρέχει αίμα...
Άρχισα να τρέχω για αν σωθώ μέχρι μου κάτι που δεν κατάλαβα με τράβηξε με έβαλε μέσα σε ένα κτήριο και μου έκλεισε το στόμα...
Είχα μείνει να τον κοιτάω...
Μετά από λίγο μου έβγαλε το χέρι από το στόμα και με πήρε αγκαλιά και εξαφανιστήκαμε μαζί .. Μετά από λίγο είδα ότι ήμουν σε ένα σπίτι και συγκεκριμένα σε ένα αντρικό δωμάτιο..
Anastasia:τι είσαι και πως ήρθαμε εδώ τόσο γρήγορα!
-Anastasia, μην φωνάζεις θα μας ακούσουν οι άλλοι..
Anastasia:Jung-ko-ok ;;;
Jk:ναι εγώ είμαι αυτός..
Anastasia:τι είσαι;;;
Jk:Anastasia, πρέπει να κάτσεις να σου φτιάξω την πληγή σου!
Anastasia:ξέχνα το αν δεν μου πεις τι είσαι;
Jk:είμαι βρικόλακας..
Anastasia:το ήξερα... Τι θες από εμένα;; Θες να μου πιείς το αίμα;;
Jk:οχι Anastasia εσύ θα μου καταστρέψεις την υπάρξει..
Anastasia:τι είπες..
Jk:τίποτα κάτσε να σου φτιάξω την πληγή σου..Μου έφτιαξε την πληγή... Ήταν πολυ γλυκός και πολυ τέλειος δεν μπορώ να παρω τα μάτια μου από πανω του...
Jk:ξέρεις ότι μπορώ να ακουσω τις σκέψεις σου;;
Anastasia:Τι!
Jk:ναι και μπορώ να κάνω και αυτό..Με μια κίνηση του έφερε το κεφάλι του κοντά στο δικό μου και περίμενε...
Anastasia:πρέπει να φύγω!
Jk:οχι μικρή τώρα που ήρθες δεν φεύγεις ευκολα..
Anastasia:εσύ με έφερες!
Jk:είσαι πολυ έξυπνη και αυτό είναι πολυ καλό..
Anastasia:θα με ψάχνουν..
Jk:εντάξει πες μου που θες να σε πάω εγώ ..
Anastasia:πως ;;
Jk:οπως σε έφερα..
Anastasia:ξέχνα το...Είπα και πηγα να βγω από το δωμάτιο αλλά ήρθε μπροστά μου..
Jk:δεν θες να βγεις στο σπίτι και να σε δουν οι άλλοι 6 βρικόλακες..
Anastasia:δεν φοβάμαι έχω εσένα!
Jk:έχεις εμένα;;
Anastasia:πρέπει να φύγω θα με ξεχνουν...
Jk:Άντε έλα να πάμε μαζί κάτω..
Anastasia:θα μου πιουν το αίμα οι άλλοι;;
Jk:αν σε καταλάβουν ναι...
VOCÊ ESTÁ LENDO
The vampire of my immortality🧛♂️
VampiroΔυο ομάδες βρικολάκων παλεύουν χρόνια για το ποιος θα κυριαρχήσει την Κορέα αλλά και σε όλον τον κόσμο... Η μια είναι BTS και οι άλλοι οι EXO και οι δυο ομάδες αποτελούνται από όμορφα αγόρια που όλες οι κοπέλες τους θέλουν αλλά εκείνοι τους χρησιμ...