Mert ma nem így tennék apám büntetésből még több vágással díszítené a testemet. És kell a francnak 16 fájó és kellemetlenseb az így is meglévő kettő mellé. Az ilyen bekövesedett tradíciók ~miszerint itt kell lennem minden eseményen~ miatt is utálom apámat. Mi a fancnak kell végigülni egy ilyen formaság miatt minimum három órát . De már nem sokáig kell ennyire makacsul követni a szabályokat. ~Úgy is jobb vezető leszek mint ő~ mondom magamnak az eddig is nyilván való célom. Tekintetem ismét a színpadra vezetem, hogy még egyszer végig futtassam a a jelen levőkön.
Ami nagyon meglep, hogy idén a fiúkkal kezdik; általában a lányok vannak elől. Az ő dolguk. Meg kell hagyni, a maradék fiúk sem néznek ki rosszul, van akin jól látszik a napi edzés,de van aki kicsit véznább, testesebb, van akinek sebek borítják a testét. Bár így bele gondolva Jack-nek is vannak elég szép hegei, majd kifaggatom. ~basszus szegény srácot még be is kell törnöm. Na az fájdalmas lesz, mert nem ismeri a "feladni" szót~ Miután a fiúk elkelnek hozzá teszem elég magas áron; következnek a lányok. Így jobban megnézve őket elég csinosak. Rossz bele gondolni kihez fognak kerülni. ~Jézusom kezdek elpuhulni, nem érdekelhet holmi közemberek sorsa. Csak ne vegye ezt észre a főnök~ Gondolom magamba. Ahogy hátulról előre gurítják ketreceikben a lányokat szegényeken látszik hogy félnek, van aki remeg, de egy páran semmi jelét nem mutatják a félelemnek. Balról jobbra haladnak, a legtöbb lány csak szipogva tűri a helyzetet, hogy ruha nélkül kifeszítve van egy ketrecben csomó ember előtt és többnyire számára teljesen ismeretlen emberek licitálnak rá.
Ám van két lány aki a büntetések ellenére is ellen állnak. Büszkeség tölt el annak tudatában, hogy ez a két lány az osztálytársam. Ők vannak a sor végén, így szegényeket sokáig fogják még rázni azokkal a szörnyű sokkolókkal. Csoda hogy még mindíg bírják.
-Sophy River- üti meg a fülemet egy név. Unokatestvérem egy pici sírástól eltorzult arcú lány mellett áll. ~Szegény lány egy napig sem fogja bírni; az a hír járja, hogy az általános tisztit is alig bírta megcsinálni az idegroncs mivolta miatt, nem hogy ezt. Ha mázlija van akkor olyan veszi meg aki egy kicsit gyengédebb.~ mire gondolatmenetem lezárom már végeztek is az adataival. Két licitelő nyújtja fel a kezét a kezdő árra ami Ezerötszáz dollár, ~szegény kislány; pedig még a küllemével nincs is baj, de ez a hiszti szerintem mindenkit elijeszt.~ Az a kettő is teljesen más személyiség. Michael egy kedvesebb manipulatív ember, ő az egyik lord fia. Nemsokára tölti a tizenkilencedik életévét. Azt mondják szereti segíteni a nála gyengébbeket és kedves a szolgákkal is. A másik a kegyetlen irányító típusú szadista Roland. Két ellentétes személyiség. ~Vajon meddig fognak elmenni?~ Egy pár perc múlva feszült csendben figyeli mindenki a két srácot.
-Háromezer-nél állunk. Először Má...- Ekkor ismét Roland keze lendül a magasba ezzel megduplázza az árat.
-Hatezer ajánl esetleg valaki még többet mondjuk Tizenkétezret!? ~Huhh basszus ez egy elég meredek kérdés~ mondom magamnak amikor meghallom az irreálisan magas árat. -esetleg ajánl-e valaki Tizenkétezer dollárt. -Hangzik ismét el a szinte fület sértően magas ár. -Először Másodszor Har... A fiatal úr bőrkabátban ~Ez biztos Michael lesz. Senki más nincs ilyen őrült~ Először Másodszor Harmadszor.
ELKELT! -Hallatszódik a bűvös szó. Mindenki csendben, még az események hatása alatt ül a helyén. Dex unokatestvérem megvárja, hogy kitolják a lánykát, majd folytatja a következővel.A mostkövetkező kettőt nem ismerem és nem is valami érdekes jelenségek, szegényék nagyon vékonykák, mind a kettejük arcát elfolyt smink fedi. Remegnek, de nem tudom, hogy azért mert félnek vagy mert fáznak, bár szerintem mind a kettő. Egyiküket a bátyám veszi meg, a másikat pedig valami hóbortos mániákus.
Végre elérkezünk Zirához; a félelem egyetlen jelét sem mutatja, fejét aprókat mozdítja minden irányba,így próbálja behatárolni merre is lehet, nem csodalkozom ezen nagyon okos és higgadt lány. Amikor Yane meghallja Zira nevét, megrázza a láncait, mire szinte rögtön kapja a *sokkoló választ*. ~Sziporkázom szegény szénvedésén, nem mintha nagyon érdekelne mi van vele~
-Neve: Zira Flame. Születési ideje: Ismeretlen Állapota: Szűz. Kikiáltási ára: Hatszáz dollár.- ~Neki sem tudják a születési idejét? Érdekes. Ziráról mondjuk nem sokat tudok, azon kívül, hogy medikus szakra ment.~ Elkezdik megtenni liciteiket, meglepően sokan egymásra igérnek. Úgy néz ki jó pont, ha valaki nem egy gyáva reszkető kislány. Végül Tizenőt ezer dollár értékben vásárolta meg az egyik alvezér. ~Mustang Alvezér meglehetősen fiatal, fiatalabb mint a legtöbb. Nem sok válassza el tőle, hogy Lord legyen. A módszerei változatosak és éles eszű fickó. Zira pedig a pletykák alapján kiváló medikus. Jó kis páros lesznek.~
Végre a végéhez érünk, már csak az utolsó áru van. Yane. A kis szünet után ami alatt elviszik Zirát. Dex már hallhatóan fáradt hangon elkezdi sorolni az adatokat.-Neve: Yane Rose. Születési ideje:ismeretlen. Állapota:ismeretlen. Kikiáltási ára: hatszáz dollár- ~Hogy micsoda? Még az állapotáról sem tudni semmit? Ez azért már elég durva. Sokak szerint egy nagyon magy ribanc, mások átlagosnak tartják. Én meg leszarom úgy általában. De most érdekel mennyit hajlandóak érte adni. Nem egy tipikus közönséges lány úgy ahogy Zira sem.~
Egy páran jelentkeznek ez első licitre, úgy látszik sokakat elriasztott az, hogy az a lány ennyire ellen áll. De ez a pár ember elég sokáig elmegy. A végén döntő felárral a "Hétpróbás" veszi meg. ~Róla az a hír járja, hogy akit megvesz, egyszer kap egy legetőséget az ott eltöltött egy hét után, hogy megszökjön. Aki nem használja ki, azt szex rabszolgának adja. Ha elég jó a szakmájában ami pedig a kémkedés, akkor kap egy egérutat, egy jobb lehetőséget. Istenem! Mi a francért érdekel engem egy idióta lány sorsa? Talán apámnak igaza van, és tényleg nem leszek jó vezető soha. ELÉG!!~ Viszhangzik fejemben a bűvös szó. ~Érzem, hogy megint be fogok csavarodni. És ha az megtörténik olyan leszek mint ő. Nenene meg kell nyugodnom ~A záró szónoklat alatt végig nyugtatom magam Dex szavai csak nagyon haloványan és tompán jutnak el hozzám, s a beszéd végére fel tudom venni a hivatalos kimért ábrázatomat, pedig belül ordítok. Kiabál a belső hangom, hogy eresszenek már innen, de egy jó darabig még ez nem lehetséges. Hosszú hajnlongások és gratulációk sorát szenvedem végig. Mire ez az egész banzáj lemegy, szerintem már reggel öt lehet. ~Jack biztosan tombol. Jobb lesz ha megnézem~ Ezzel a gondolattal fáradtan battyogok a szobám felé. Ám amint benyitok nem egészen az a látvány fogad amire számítottam.
A párnák szétdobálva a földön, mellettük egy két váza maradványai és egytörött tükör; az ablak üvegei megrepedve, pedig a golyó álló üveg nem törik be olyan könnyen. És ezeknek okozója véres kezekkel alszik az ágyon. Ajtómat kulcsra zárom a bűvös fémet meg a zsebembe rejtem. A fürdőbe benézve a szintén betört véres tükör és a megrongált csempe látványa fogad.
~Ha már most ilyen mennyi bajom lesz még ezzel az idióta mamlasszal~
ESTÁS LEYENDO
Amik Lettünk
RomanceA történet két fiúról szól akik régen nagyon jó barátok voltak ám két év kényszer távollét után hatalmasat változnak, a kedves megértő Kuroshi Shiro (félig amerikai félig japán) fiú egy erőszakos törtető kanos idióta lesz, és nem mellesleg (egy embe...