İlk Bölüm

97 0 4
                                    

Oria, yatağında uyuya kalmıştı. Uyanacak mıydı yoksa uyandığını sandığı bir rüya mı görecekti..? (işte hikâye böylece başladı!!)

Saat sabahın 10'uydu. Oria, alarm sesine uyanmıştı. Önce esnedi, ayağa kalktı ve banyoya doğru gitti. Elini yüzünü bir güzel yıkayıp kahvaltı yapmaya koyuldu. Aslında çok aç değildi, sadece bir iki peynirle beraber zeytin gibi şeylerden atıştırmıştı. İşi bittiğinde her tarafı silip süpürüp ev havasız olduğundan tüm camları açmıştı. Ev havalanıyor iken kendisi ise üstünü başını giyinmişti. Dışarı çıkmadan önce hemen camları kapatmıştı. Oria, arkadaşlarına karşı çok pozitif ve cana yakın davranan bir kız idi. Dışarıda boş boş dolanmak yerine, arkadaşlarıyla gezse daha iyi olacağını düşünüp bir kaç kişiyi aramıştı. Herkes bir kafede toplanmış aynı zamanda gülüşüp eğleniyordu. Kafede, Oria ve arkadaşları gibi olan bir masa daha vardı. Oria, kız arkadaşları ile gelirken diğer masa erkek doluydu. Kızlar ara sıra erkekleri kesiyor birbiri arasında dedikodular yapıyordu. Oria, diğer kız arkadaşlarına göre çok daha farklıydı. Aşkla meşkle işi olmayan, romantizmden tamamiyle uzak olan bir kızdı. Tabii ki erkeklerin olduğu masada da vardı böyle birisi. Onun adı Yuki idi. Yuki'de aşktan meşkten tamamiyle uzak birisiydi. Bu ikisinin aşktan uzak olmalarının sebebi geçmişteki deneyimlerinden kaynaklıydı. Oria, geçmişte çok kez aldatılmış, Yuki ise çok kez terk edilmişti. Kızlar ve erkekler birbirleriyle göz göze gelirken Yuki ve Oria tamamiyle zıt yönlere bakıyordu. Erkeklerden biri dayanamadı, beğendiği kızın yanına gidip numarasını aldı. O cesur erkekten sonra diğerleride gelmeye başladı. Herkes kaynaşmışken, Yuki ve Oria birbirlerinin adlarını bile bilmiyordu. Kızlardan biri kolunu Oria'nın omzuna attı. Sana şurdakini ayarlayalım diyerek parmağıyla Yuki'yi işaret etti. Oria, omuzlarındaki kolu biraz sıkarak indirip net bir şekilde reddetti. Bir süre sonra sıkılan Oria, çantasını alıp hemen veda ederek uzaklaştı. Böyle olacağını biliyordu aslında ve mutluydu. Arkadaşları belkide iyi birileriyle birlikte olmuştu. Oria, gezerken Yuki ise çoktan ortalıktan kaybolmuştu. Yuki, kendine kıyafet almak için bir mağazaya gitmişti. Kendi tarzını ve bedenini bulup kabine gitmişti. Ne tesadüf değil mi? Oria'da o mağazadaydı. Oria, t-shirt ve pantolondan çok elbise arıyordu. Tatlı bir elbise bulup kabinlere koştu. Tam bir kabine girdiği anda.. Evet evet siz tahmin etmişsinizdir, tabii ki Yuki'nin kabinine girdi! Bir anlığına Yuki'nin kaslı kolları karın kasları falan filanıyla karşı karşıya gelen Oria bir domates gibi kızarmıştı. Hemen çıkıp özür diledi. En sondaki kabine girip sakinleşmeye çalıştı. Çok güzel bir o kadarda korkunç derecede utanç içeren bir sahneydi. Oria, Yuki'nin kaslı vücuduna çok düşmüştü. Merak etmeyin sadece üstü çıplaktı altında pantolon vardı ehheh... (BEN NEDEN ORİA DEĞİLİM BU NEDEN BİR HAYAL OLMAK ZORUNDA OF)Oria, herşeyi unutup daha doğrusu unutmaya karar verip elbisesini almak için kasaya gitmişti. Yuki, onu uzaktan fark etmişti. Her aklına geldiğinde gülesi geliyordu. Oria kıyafetini alana kadar Yuki onu izledi.

(bölüm bitti ve şimdi sırada karakter bilgisii)

Oria Ichigo 16 yaşında liseli bir kızdır
resim yapmayı çok sever
1.68 boyundadır
sevgili olduğu zamanlar sadece hoşlantı duyuyordu ve aşkı hiç tatmadı bu nedenle aşık olmaktan korkuyor
et ürünlerini çok sever çilekli dondurmaya bayılır
1 şubatta doğmuş
annesi 11 yıl önce babasını terk etmiş ve zavallı oria, babası ile küçük kız kardeşiyle kalmış
oyun oynamakta iyidir

Yuki Uhishi 17 yaşında liseli bir erkektir
oyun oynamayı sever
1,80 boyundadır
hep çok seven taraf olduğundan çok şey çekmiştir
herşeyi yer ve çikolatalı şeyleri daha çok sever
6 martta doğmuş
babası iş sebebiyle yurt dışında ve anneside babasıyla birlikte bu nedenle erkek kardeşi ile kalıyor
yemek yapmakta iyidir

Sadece Bir RüyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin