açıklama (yeniden)

3.7K 124 109
                                    

Maalesef tekrardan bu açıklamayı yapmak zorundayım. Bir haftadır kafam çok bulanık halde ve sizi sürekli bir yüzüstü bırakma durumu yaşıyorum.

Olayı size düzgünce aktarmaya çalışacağım.

Ben Açelya'nın videolarını ilk gördüğümde aklımda bir kurgu oluştu ve yorumlarında ona bunu wattpad'te yayınla isteği çok olduğu için ona teklif ettim, yazabileceğimi söyledim. Hikayenin tüm gidişatını beraber kurgularız dedim. Kabul etti.

Daha sonrasındaAçelya kurgu olduğunu söyledikten sonra ben de hikayeyi kaldırma kararı almıştım ama siz devam etmemi istediniz. Açelya ile konuştuğum zaman bana onay verdi, ona hikayeyi artık kendi kafamda kurgulayacağımı ve ondan tamamen bağımsız yazacağımı söylediğimde de kabul etti.

Sonrasında bölüm attım, birkaç gün geçti ve ben 6. bölümü yazarken Açelya kurgunun devam etmesini istemediğini söyledi çünkü kurgunun gidişatı hoşuna gitmemiş. İlk önce anlayışla karşıladım, bu kurguyu yazmak istediğim için kendisine seçenek sundum; isimleri değiştirmek.

İsimleri değiştirmek önce sizin içinde sakıncalı olacaktı ama bir süre sonra alışırız diye düşündüm. Kurgunun temeli Açelya'ya ait olduğu için (esinlediğim için) kabul etmedi. Artık yayımlamamı istemediğini söyledi.

Uzun süre konuşup tartıştık. Sonrasın da kabul etmek zorunda kaldım.

Ardından bana tekrar yazdı ve kurguyu yazabilirsin dedi. Ben bu sefer iyice sinirlendim ve mesajına cevap vermedim. Çünkü buna mesai harcıyorum, mezun senemdeyim ve sınava hazırlanıyorum, benim en sevdiğim şeylerden biri yazmak. Sürekli yaz-yazma ikileminde olmak beni soğutmuştu.

Yine uzun süre konuştuk, ismi değiştirebileceğimi söyledim, kurguyu hala ilk ona okutabileceğimi söyledim. Konuşmanın yarısında tekrardan fikrini değiştirdi ve hikayeyi kurgulama şeklimi beğenmediğini, o yüzden kaldırmamı istediğini söyledi.

Ben de bu süreçte tek kelime dahi yazamadım çünkü çok sıkılmıştım bu gelgit durumundan. Üzülerek söylüyorum ki, kitaba devam etmeyeceğim.

Anladığım kadarıyla kendisi kitaba devam edecek başka birisini bulmuş, eğer okumak isterseniz kendisi varsa böyle bir durum zaten paylaşır.

Ben kendi kurgularımla öyle ya da böyle başka kitaplara devam edeceğim. Zaten yapmak istediğim şey buydu. Hepinizden özür dilerim, kendinize dikkat edin.

Sorunuz varsa sorun lütfen, cevaplamaya çalışacağım.

Ofisimdeki AçelyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin