1. Bölüm-Kayıt

8 1 0
                                    

                                  ~🔥

"Kayıt işlemleriniz tamamdır."

"Peki teşekkürler."

  Hala emin olamadığım o adımı attım. Bulunduğum şehrin en iyi ve en gösterişli okullarından biri olan 'İleri Koleji'ne kayıt olmuştum. Aslında yalnız değildim. Asla yerinde duramayan ve az önceki okul masraflarını duyduğundan beri ağzını kapatamayan canım arkadaşım Elvin'le beraberdim.

  Elvin'in hafif kumrala yakın saçları, kahverengi gözleri ve fiziği dışarıdan dehşet veriyordu. Dikkat çeken bir vücudu vardı ancak o bunu fark edemiyordu. Tabi ki bunu ona söylemeyecektim. Aşırı tavan yapan egosu ile sürekli yanımda dolanması göze alabileceğim birşey değildi.

  Ebeveynlerinin anı aldığı bir karar sonucu sabaha karşı buraya varmıştık. Nedeni bariz belliydi. Bu yüzden okulumun yanında ek olarak bir işe başlamak istedim. Elim çoğu ise yatkındı. Bu nedenle aceleyle iş bakmaya başlamıştım.

  Durağa doğru yürürken ortamdaki gergin havayı dağıtmaya çalışırcasına, "kahveci olmak nasıl bir duyguydu?" Aklına bir şey gelmiş olacak ki yüzünü buruşturdu.

  "Kahveden bile soğuyacak kadar kötüydü."
 
  Tek kaşımı kaldırarak anlatmasını bekledim.

  "Yakışıklı bir müşteri dikkatimi çekti. Ona bakıyordum. Aniden patronu görünce elim ayağıma dolaştı. Bende kahveyi patronun üzerine dökt-"

  Saklamaya çalıştığım kahkaha bir anda dudaklarımdan dışarı fırladı.

  "Gül de başına gelsin!" Derken bir yumruk attı bacağıma. Acıyla inledim. Biraz fazla bağırmış olmalıyım ki Elvin endişeyle bana baktı.

  "Sert vurmamıştım aslında."

  "Senin hatan değil dün provada imcitmiştim."

  Pantolonumun ucundan bacağıma bakmaya çalıştı. Gördüğünü umuyorum ki gözleri fal taşı gibi açıldı.

  "Alev bacağından haberin var mı?!"

  "Var. Ama endişelenme bir balerin olmak kolay değil." Hafif tebessümle önüme döndüm.

  "Bugün antrenman ne zaman?"

  "İki saat erkene alındı. Son provalar sonuçta."

  "Bu bacakla gösteriye falan katılmayı düşünmüyorsundur umarım."

  "Elvin bu katılacağım en büyük gösteri olacak. Kareografiye çok fazla çalıştım. Hem ben senelerdir bunun hayalini düşlüyorum." Düşünceli gözüküyordu.

  "Peki sen bilirsin. Ama bu son, haberin olsun."

  "Zaten bir daha böyle bir fırsatın elime geçeceğini düşünmüyorum."

  Uzun olduğunu düşündüğüm bir süre boyunca sarıldık.

  "İyi şanslar."

  "İyi ki varsın."

  "Of Alev iki konuşmaya gelmiyorsun hemen duygusal bağlıyorsun. Amacın beni ağlatmak mı? Hayır balık burcu da değilsin anlamıyorum ki." Kıkırdadım.

  "Şu çok büyük gösteride görüşürüz."

  "O çok büyük gösteride görüşürüz :)"

İSİMS?ZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin