~

869 82 51
                                    

Selamlar. Normalde gelmesi gereken toplam 4 bölüm vardı fakat hiç ama hiç keyfim yok bu yüzden asla yazmak istemiyorum. Bu bölümü bölümsüz kalmayın diye yazıyorum. Okuyan ve oy veren sadık 3 okurum için yazdım. Neyse iyi okumalar.

Çalan kapı ile derin bir nefes alıp verdi genç olan. Az önceki mesajlaşmayı asla aklından atamıyordu. Nasıl bir anda buraya gelmişlerdi o bile merak ediyordu. Daha fazla büyüğünü bekletmeden kapıya yöneldi ve kapıyı açtı. Karşısında kendisi kadar heyecanlı olan çocuğu görünce hafif gülümsedi. Biraz geriye çekildi ve kapıyı tamamen açtı. Gergin adımlarla içeri girdi Chan.

"Hoşgeldin Chris"

"Hoşbuldum Lix"

Etrafı inceledi Chan. O etrafı incelerken küçük olanda adım adım hoşlandığı adamı inceledi. Boyu çok uzun değildi hatta hemen hemen aynıydılar ama yapılı bir vücudu olduğu için boyu çok sırıtmıyordu.

Chan kendisine bakan Felix'i fark etmiş olacak ki dönüp küçüğüne baktı.

"Evin çok güzel. Tek mi kalıyorsun?"

"Teşekkür ederim Chan ve evet tek yaşıyorum çünkü ailem Avusturalya da yaşıyor"

"Anladım zor oluyor olmalı senin için"

"Biraz öyle ama arkadaşlarım pek aratmıyor bana ailemi"

Güldü Chan. Felix onun gözünde küçücük bir çocuk gibiydi. Tek yaşaması ona çok garip gelmişti.

"Bir ihtiyacın olursa yardımcı olmak isterim Lix"

"Bende seve seve sana gelirim Channie~"

Chris kahkaha atmıştı. Felix'in ona Channie demesi onu çok mutlu ediyordu.

"Aaaaa geç otur lütfen Chan konuşmaya dalınca unutmuşum"

Chan başını salladı ve koltuğa oturdu. Felix önce mutfağa gitti daha sonra gelip Chan'ın yanına oturdu. Elindeki tepsiyi ortada bulunan sehpaya koydu.

Chan son mesajlaşmadan sonra yemeğini yemeden koşarak geldiği için çok açtı. Beklemeden ve utanmadam tabakta bulunan keki hemen ağzına attı. Chan'ın bu hareketi Felix'i güldürmüştü. Meyve suyunu aldı ve Chan'a uzattı.

"Yavaş ye Chan boğulacaksın"

Ağzındaki her şeyi meyve suyu yardımı ile yuttu ve Felix'e döndü.

"Ama çok açım"dedi sırıtarak. Buna karşı Felix'te sırıtmıştı.

Keklerin hepsini Chan tek başına yemişti. Çok fazla yediği için fenalık geçirmiş ve gözlerini kapatmış ve geriye yaslanmıştı.

Felix karşısında gözleri kapalı uzanan çocuktan gözlerini alamıyordu. İstemsizce büyüğünün yüzüne doğru yaklaştı. Yüzünün her noktasını ezberlemek istiyordu. Elini yüzüne götürdü ve dudaklarına dokundu. Dudaklarına değen soğukluk ile irkilmiş ve gözlerini açmıştı Chan. Felix korkarak geri çekildi.

"Şey ben merak ettim bir de güzel yumuşak ve büyük yani güzel şey işte neyse"

Chan heyecandan konuşamayan Felix'in tatlılığına hayran kalmıştı. Gülümsedi ve Felix'in elini tuttu.

FAMOUS | CHANLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin