~

469 35 8
                                    

Göğsünde yatan çocuğun saçlarıyla oynuyordu Changbin. Sonunda aşık olduğu gence açılmış ve gencin de ondan hoşlandığını öğrenmişti. Şuan ise beraber uzanıyorlardı.

"Hâlâ inanamıyorum Changbin"

"Bende güzelim bende inanamıyorum"dedi Seungmin'in saçlarına öpücük kondururken.

"Hepimiz Chan ve Felix sayesinde tanıştık ama biz sevgili olduk onlar hâlâ flört gibiler"

Kahkaha atmıştı Changbin. Aslında Seungmin çok haklıydı. Hepsi onlar sayesinde tanışmıştı ama onlardan önce bir çift olmuşlardı. Minho ve Jisung hariç. Onlar zaten 6 aydır beraberlerdi.

"Evet cidden öyle umarım en kısa zamanda onlarda beraber olurlar da rahat ederler"dedi. Küçüğü başını onaylar şekilde salladı. Doğru diyordu aslında. Birbirlerine çok aşıklardı ama erken olur diye uzatıyorlardı bu süreyi.

"Bu gece bende kalsan olur mu?"dedi Changbin dudağını büzerek.

Bu hareketine gülmüştü Seungmin. Sevgilisinin dudağına bir öpücük kondurdu ve geri çekildi.

"Kalırım tabiki sevgilim"dedi sıkıca sarılarak. Changbin kendisine sarılan bedene kocaman sarıldı. Başını boynuna gömdü ve kokusunu içine çekti. Çok aşıktı Seungmin'e. Aynı şekilde Seungmin de çok aşıktı Changbin'e. Her yönden birbirlerini çok güzel tamamlıyorlardı.

Changbin gömüldüğü boyuna bir kaç öpücük kondurup geri çekildi ve sevgilisini göğsüne yatırdı. Onun için mükemmel bir geceydi bu gece. Hiç bitmemesini diledi. Sonsuza kadar böyle kalabilirlerdi ikili.

~~

"Hadi ama Jisung ağlama artık"

"Ama ama nasıl ağlamayayım Minho evim gitti her şeyim gitti"dedi yalandan ağlayarak.

"Abatma istersen sevgilim sadece evini kiraya verip bana taşındın"dedi Minho sevgilisinin yalancı göz yaşlarını silerken.

"Hem benim evim senin evin de değil miydi Jisungie~"

Jisung gülümsedi ve sevgilisinin dudağına bir öpücük kondurdu.

"Evet öyle sevgilim burası benim de evim"dedi sırıtarak.

"O zaman hadi eşyalarını evine yerleştirelim."

Başını salladı ve eşyalarını aldı Jisung. İlk önce Minho'nun odasından başlamıştı. Minho'nun kendisine ayırdığı kısıma elbiselerini astı ilk önce. Daha sonra banyoya gitti ve diş fırçasını, şampuanını, bakım kremlerini ve havlularını bıraktı. Daha sonra mutfağa geçti ve evden getirdiği yiyecekleri sebzeleri dolaba koydu. Abur cuburları çekmeceye bıraktı.

Salona geçti ve birkaç tane fotoğrafını bıraktı. O bunları yaparken Minho da yemek hazırlıyordu. Sevgilisinin evine taşınması onu çok mutlu etmişti. Artık her istediğinde ona ulaşabilecekti. Gecenin bir yarısı sokağa düşme derdi kalmamıştı. Aynı şey Jisung için de geçerliydi. Sevgili için sürekli geç saatte dışarı çıkar sonra eve dönüşü zor olurdu. Ama artık ikisi için de çok daha kolay olmuştu.

"Yemek hazır sevgilim"

"Geliyorum bebeğiiimmm"dedi Jisung tatlı bir ses tonuyla.

Yemeklerini yemiş ve şuan koltukta uzanıyorladı. Minho'nun kafası Jisung'un dizindeydi. Jisung Minho'nun saçıyla oynuyordu.

"İyi oldu taşınman ikimiz de rahat ettik"

"Aynen öyle artık istediğim kadar sarılabilirim sana"

Güldü Minho. Sevgilisi çok ama çok tarlıydı. Çok aşıktı ona. Sonsuza kadar onunla olmak istiyordu. Tabi bu istekler, duygular tek taraflı değildi. En az Minho kadar Jisung da aşıktı Minho'ya. Onsuz bir dünya bile düşünemiyordu Jisung.

İkili tüm gece boyunca sarılmış ve en sonunda birbirlerinin kollarında uykuya dalmışlardı. Bu gece onlar için en mükemmel gece olmuştu.

Arkadaşlar bir iki bölüm sonra final yapacağım bu yüzden tüm olaylar erkenden gelişti. Zaten çok okunmadığı için de hemen bitirdim. Neyse diğer bölümde görüşürüüzz.

FAMOUS | CHANLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin