~

537 34 12
                                    

Birkaç bölüm sonra final olacak. Ama üzülmeyin sakın daha güzel bir fic ile geleceğim. Neyse iyi okumalaarr.

Kısa bir not geçmek istiyorum buraya. Erken biteceği için 2 ay sonrasını yazıyorum. Yani bir önceki bölümden itibaren 2 ay geçmiş.

Jeongin heyecanla okula girmişti. Hyunjin'i görmek umuduyla etrafına bakınıyordu. Yan taraflara bakarken birine çarpması ile durmuştu. Başını çevirdiğinde kendisine gülümseyerek bakan Hyunjin'i görmüştü.

"Günaydın Jeong. Kimi arıyorsun bakalım?"dedi gülerek.

"Günaydın Hyun. Ş-şey ben Seungmini arıyorum evet evet Seungmin"dedi garip bir şekilde sırıtarak. Hyunjin gülümsemesini daha da genişletmiş ve elini Jeongin'in saçlarına atmıştı.

"Biliyor musunuz Bay Yang hiç inandırıcı değildi bu bahaneniz"

"Yaaa öyle mi Bay Hwang"

"Aynen öyle aşkım"dedi sırıtarak

"Aşkım mı?"dedi sessizce Jeongin. Şaşkın şekilde baktı Hyunjin'e.

"Hadi gel bir yere götüreceğim seni"dedi Hyunjin bileğini kavradığı çocuğu peşinden sürükleyerek. Jeongin itiraz etmeden kabul etti teklifi ve yavaşça Hyunjin'in peşinden yürümeye başladı.

Kampüsün sonunda bulunan göle gelmişti ikili. Yapay bir olmasına rağmen gerçeğinden hiçbir farkı yoktu. Üniversite merkeze ve dolayısıyla Han Nehri'ne uzak olduğu için kampüsü yapan mimarlar falan böyle bir çözüm bulmuşlardı.

Hyunjin çimlere oturdu ve yanına oturması için Jeongin'e işaret etti. Jeongin gülümseyerek oturdu.

"Burayı ilk defa görüyorum"dedi etrafını incelerken.

"Çok az kişi bilir burayı zaten. Tanıtımda gösterilse de yolu çok bilen yok" dedi küçüğünün gözlerine bakarken.

"Hyunjin?"

"Efendim Jeongin?"

"Bir şey söylemek istiyorum sana"

"Dinliyorum"dedi endişeyle küçüğüne bakarken. Jeongin de en az Hyunjin kadar endişeli ve heyecanlıydı.

"Hyunjin nasıl başlayacağım nasıl olacak bilmiyorum yani nasıl desem"derin bir nefes aldı. Gözlerini kapattı. Nefesini verdi ve gözlerini açtı. Merakla ona bakan gözlere dikti gözlerini.

"Seni seviyorum Hyunjin hemde ilk gördüğüm andan beri"dedi tek nefesle karşısındaki genç şok olmuş gözlerle bakıyordu küçüğüne.

"Bir şey demene gerek yok ya da tepki vermene sevmediğini biliyorum ama ben yinede-"sözünü bitiren şey dudaklarına değen dudaklardı. Derin bir nefes verdi ve gözlerini kapattı. Karşısındaki oğlana karşılık verdi Jeongin. Şimdi iki aşık zevkle öpüyordu birbirlerini.

İlk çekilen Hyunjin olmuştu. Elini Jeongin'in yüzüne attı ve okşadı.

"Bende seni seviyorum Jeongin"dedi ve sarıldı küçüğüne. Bir süre öylece birbirlerine sarılı kaldı ikili.

Diğer bölüme kooşş-->

FAMOUS | CHANLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin