~

765 53 43
                                    

Medyadaki şarkı❤

Bölümler çok hızlı geliyor gibi oluyor bu aralar jskdkskdk. Hâlâ okuyucum az ama bu okunmayacağı anlamına gelmiyor. Asla memnuniyetsiz olmayacağım ve hep pozitif bakacağım olaylara. Neyse aşklar iyi okumalaarrr.

Felix derin bir nefes alarak geri çekildi ve kapıya yöneldi. Arkadaşlarına içinden lanet ediyordu bu güzel anını mahvettikleri için. Kapıya yaklaştı ve kapıyı açtı. Karşısımda meraklı gözlerle ona bakan arkadaşlarına göz devirdi ve sessizce konuştu.

"En güzel anı bozdunuz aferin"dedi bıkkın bir şekilde. Arkadaki kahkaha sesi ile gözleri açıldı. Bir adım öne gelen çocuk ile daha da açılmıştı gözleri.

"Ne anı Filiks? Yoksa Chan düşündüğüm şeyleri mi yapıyor?"

"Ne düşünüyorsun ki?"

"Şimdi o ve sen-"

İçeriden gelen sesle cümlesi yarım kalmıştı Minho'nun.

"Ne oldu Felix?"

"Hiiç arkadaşlarım gelmiş"dedi bağırarak. Kapıdan çekildi ve diğerlerinin girmesine izin verdi. Kendi evleri kadar iyi bildikleri evin salonuna yöneldiler. Tek yabancı olan Minho idi. O da Jisung'un elini tutmuş onu takip ediyordu. Felix kapıyı kapattı ve o da arkalarından salona girdi.

Chris içeri giren herkese gülümserken kendi arkadaşına şaşkınlıkla ve sinirle bakıyordu.

"Hey Chan sakin ol askm"

"Ne işin var Lino?"

"Jisung davet etti beni bende senin neler yaptığını merak ettiğim için geldim askm"dedi büyük olanın koluna sarılırken.

Minho normalde böyle bir yapıya sahip değildi. Dışarı soğuk ve sertti ama konu kardeşleri olunca aşko kuşko oluyordu. Hele ki bu kardeşi Chan ise. Onunla ayrı bir bağı vardı. Beraber büyümüş, beraber okumuş hatta şuan işi bile beraber yapıyorlardı. İkisinin birbirine karşı inanılmaz bir sevgisi vardı.

Güldü Chan yanındaki küçüğüne. Elini saçlarına attı ve karıştırdı. Onlara sinirle bakan Felix ve Jisung'a bakıp kahkaha attı.

"Hey sakin olun"

"Ama şu halinize bakın nasıl sakin olalım"dedi sinirle Jisung.

Minho Jisung'un yanına gitti ve kollarını onun boynuna doladı.

"Sen kıskandın mı beni?"dedi sırıtarak Minho.

"Kıskandım" dedi Jisung sadece Minho'nun duyabileceği bir ses tonu ile.

"Hadi otursanıza"dedi Felix.

Herkes oturmuş ve ortama sessizlik düşmüştü. Herkes sadece ya birbirlerine ya tavana ya da yere bakıyordu.

"Ne içersiniz ne getireyim?"dedi sessizliği bozarak Felix.

"Her zaman içtiklerimiz olsa fena olmaz"dedi Hyunjin sırıtarak.

"Tamam o zaman"dedi ve kalktı Felix. Mutfağa doğru ilerlerken Hyunjin yardım bahanesi ile kalktı ve o da girdi mutfağa.

FAMOUS | CHANLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin