0.3

40 1 0
                                    

—Merhaba,nasılsınız?
Kitap umarım ki iyi geliyordur. Satır aralarına düşüncelerinizi belirtirseniz sevinirim.Sizden ricam 15 okuma 5 yorumcuk ve 5 yıldızcık doldurmanız.
Sınırlar dolunca bölüm gelecektir.

Bilinmeyenimiz Eksikti: İyi akşamlar hanım efendi.

Söğüt Dalım Bade'm : İyi mi akşamlar beyfendi....

Bunu görmezden gel biliyorum kötü oldu...

Bilinmeyenimiz Eksikti : Olur mu güzelim sen iyi olda bana her cümlen güzel gelir zaten.

Senin niye akşamın iyi değil bakalım?

Ne olmuştu ki yorgunluktan mıydı? Ailesi ile mi bir problem olmuştu? Arkadaşlarıyla mıydı yoksa? Peki ya öğretmenleriyleyse?

Söğüt Dalım Bade'm : Yoruldum biraz önemsiz teşekkürler tanımadığım etmediğim bilinmeyenimiz eksikti.

Bilinmeyenimiz Eksikti : Ah olur mu efendim sizin her şeyiniz  benim için önemli neden yorgunsun bakalım bedenen mi ruhen mi dökül Bade'm.

Söğüt Dalım Bade'm : Amaaan boşver bea küçük şeyler geçip gider.

Kızım küçük şeyler diyorsun ama değil biliyorum.Hissediyorum...

Bilinmeyenimiz Eksikti : Olsun ben küçük şeyleride bilmek istiyorum hadi güzelim söyle.

Söğüt Dalım Bade'm : Puff.

Eee nabıyorsun beni ne zaman istmeeye geliyorsun bak böyle olmaz mesajlarla?!

Aklınca konuyu değiştirecek bir de ama yinede bittim yine ben o ne dedi istemek mi dedi...?

Çalısma masamda otururken geriye doğru kaymam ve yeri boylamam aklımdan geçenlerle aynı vakitte gerçekleşti.

" Bade'mi seveyim... "

Dedikten sonra annemin hızla kapıyı açıp odaya dalmasıda bir oldu zaten.

"Annem! Ne oldu guzum sana?" Endişeyle yanıma gelip minicik boyu ve zayıfcacık olan anacım o tatlı bedeniyle beni kaldırmak için kolumdan tuttu ve destek vermeye çalıştı.

"Ah be annecim niye dikkat etmiyorsun kendine yazık değil mi güzelim vücuduna guzum."

Yerden anneminde desteği ile kalktım ve annemin ellerini öptüm.

"Teşekkür ederim annem sakin ol sadece minik bir düşüş oldu annecim."

Güzel popişim,mükemmel sırtım ve belim ağrıyor o kadarcık. Bade'm ne demişti öyle ya ne zaman istmeye geliyorsun bak böyle olmaz mesajlarla.. ah kalbim.

Annemin yüzüne gülümseyerek baktığımı  annemin gözlerimin içine bakarak"Oğlum sen... Sevdalandın mı?" dedi...

Annem az önce sevdalandın mı dedi dimi...

Aklıma sevdalandın mı diyice Bade'mimin mesajına görüldü kaldığı geldi o sırada art arda bildirim gelmesiyle hızla ayağa kalktım ve yerden telefonu aldım.

"Bir takikem annecim hemen dönüceğim sana özür dilerim sultanım."

"Sevdalanmışsın... Cevap ver sonra konuşalım oğlum. "

Başımı hızla salladım ve telefonun ekranını açtım Bade'm  neler yazmıştı öyle.

Söğüt Dalım Bade'm : Ne oldu bayıldın mı?

Ya da artık istemekten sevmekten vaz mı geçtin?

Bilmediğim bir şey yapın bir kez de beni bir şaşırtın olur mu bir kez ya bu evrene mesajım sana değil zaten.

Bu kadar mı zor mutlu olmak bu kadar mı sıkıcı mutlu olmak için komik cümleler kelimeler söylemek ya da davranışlar sergilemek..?

Söğüt Dalım Bade'm
            Son görüntülenme 2 dakika önce  •

Bilinmeyenimiz Eksikti: Güzelim nereye gittin ya dur bir.

Sen öyle diyince ben sandalyeden çat diye düştüm sonra annem girdi odaya benle çok az konuştu ondan bakamadım.

Hem mutlu olmak için istersen dünyanın en saçma şeyini bile yaparız,olur mu?

Bence biz seninle mutlu olacağız tabi sende istersen...

Söğüt Dalım Bade'm
          Son görüntülenme 12 dakika önce •

Evet ben dahala ekrana bakıyordum belki çevrim içi olur diye annemi bile unutmuştum iyi olsun istiyorum.Mutlu olsun istiyorum.Bade'mimin badem gözleri gülsün istiyordum...

"Oğlum geç otur hadi on dakikadır ayakta durup ekrana bakıyorsun."

Annemin dedikleriyle yanına oturdum ve tekrar mesaj attım.

Bilinmeyenimiz Eksikti : Bade'mim istediğin zaman yaz ara ama lütfen kendini yıpratma.

Seni sıkmak istemiyorum bekliyorum güzelim.

İç çekip telefonun ekranını kapattım.Ve anneme döndüm... Evet utanıyordum bir tık.Hadi burdan yakın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 30, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ah Ne Güzel Ne Güzel Seni SEVMEK ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin