05** *** ** ** : Günaydın!
Şimdi kızma,gerçekten senle uğraşmak için yazmıyorum.Konuşmak istiyorum konuşmana alışmak istiyorum ilerde çocuklarımıza anlatacak aksiyonumuzda olur hem hm?
Ne yapıyorsun oğlum ya gittikçe kıza sapık gibi gözükmeyelim?
Bade'm : Günaydın da konuşmak istiyorsan adam gibi yazsana ne evlilik çocuk diyon yürüyorsun?
05** *** ** ** : Yürümem lazım ki evlenmeye gidelim dimi Bade'm.
Hem sen günaydın dedin şimdi aydı günüm.
Nasılsın bakalım?
Bade'm : Ya Rabbim sen bana yardım et.
Yürüyeceksen yazma kardeşim. Kesin bir arkadaşımsın ya da yine bir arkadaşımın arkadaşı bana kendini ayarlamaya çalışıyor en kıl olduğum durum bak.
Kimler yürüyor lan.Hangi arkadaşlarının arkadaşı bir liste alayım.
05** *** ** ** : Bir ben o arkadaşlarından olan yavşaklardan değilim ki arkadaşın da değilim müstakbel kocam diyebilirsin.
Seni rahatsız edenlerin numarasını atar mısın bana güzelim ?
Bade'm : Çevremden olmaman daha da gerdi ne kadar güvenemesemde.Atsam ne olucak engelli zaten?
05** *** ** ** : Ya sen bir at güzelim bir daha o çevre ve geri kalan kimse seni rahatız etmez.
Bade'm : Tamamdır.
Ekranda bekliyordum yazıyor yazısı gözüküyordu bir kaç saniye sonra mesaj geldi.
Bade'm : Başta; Bilinmeyenimiz Eksikti kişisi. Sonda; Bilinmeyenimiz Eksikti kişisi.
Bunu halletsen yeter. Gerisini ben hallediyorum. ;)
E hatun beni atmış. Bir de Bilinmeyenimiz Eksikti diye kaydetmiş aslında orda Hayatımın Anlamı Evimin Direği Çocuklarımın Babası Müstakbel Kocam yazması gerekiyordu.Evlenince Hayatımın Anlamı Evimin Direği Çocuklarımın Babası Kocacım yazardı zaten.
Bilinmeyenimiz Eksikti : Ben seni rahatsız etmem çünkü ben senin müstakbel kocanım.
İsmimi yanlış kaydetmişsin müstakbel karım. Hayatımın Anlamı Evimin Direği Çocuklarımın Babası Müstakbel Kocam yazması gerekiyordu düzeltirsin sonra.
Neyse nasılsın bakalım?Artık yanıtla sorumu :(
Bade'm : İşsizle sohbeti kestim.
Bilinmeyenimiz Eksikti : İyi ki işsiz değilim de çalışıyorum.
Bade'm : Pufff. İyiyim mükemmelim hatta sayende (!)
Bilinmeyenimiz Eksikti : Sen iyiysen mükemmelsen bende iyi ve mükemmelim. Hem de benim sayemdeymiş. *Gözleri dolu gülümseyen emoji*
• Bade'm çift mavi tik •
• Bade'm Son Görüntülenme Az Önce •
•••
— Yorum yapıp yıldızı fışıklarsanız sevinirim.🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ah Ne Güzel Ne Güzel Seni SEVMEK ?
Roman pour Adolescents05** *** ** ** : Gözleri aşka gülen taze söğüt dalısın. Gel bana her gece sen. Gönlüme dolmalısın. Gel bana her gece sen. Gönlüme dolmalısın. Tatlı gülüş pek yaraşır. Gözleri ömre bedel... Ah ne güzel,ne güzel seni sevmek... Bade : Derste ne dıt dı...