Bir zamanlar iki cadı yaşarmış. Birbirlerine delicesine aşıklarmış. Her dakika birbirleriylermiş. Cadı Meclisi bu durumdan hiç hoşlanmiyormuş. Kaçmış bir gün bu iki cadı meclisten. Şafak sırasında kaçmışlar. Kore'den Ingilitere'ye gelmişler. Birkaç büyü ile ingilizceyi sökmüşler bilene. Ardından büyük bir ritüel yapmışlar. Bir iksir. Ölümsüzlük iksiri. Çok nadir yapılanbilen zahmetli bir iksir. Çoğu cadı bu iksiri içinde dayanamıyormuş bilene.Büyü iki cadı üzerinde işe yaramış. Kendilerini cadı meclisinden korumak için çeşitli silahlar, büyü topları hazırlamışlar. Zamanla cadı meclisi onlarla uğraşmaktan bıkmış ve onları rahat bırakmışlar. Aradan geçen 50 yıldan sonra cadılardan büyük olan garip davranmaya başlamış. Küçük olanla az konuşuyor, az öpüşüyor, bazı geceler eve gelmiyormuş bilene. Bir gün küçük olanın sabrı bitmiş sonunda. Büyük bir kavga yaşanmış. Birbirlerine kırıcı sözler söylemişler. Ardından büyük olan aralarında her şeyi bitirip evden çıkmış. Küçük olan çöküş yaşamış. Tek dünyası, ailesi olan adam onu bırakıp gitmiş.
Aradan geçen birkaç yıl sonra küçük olan çevreden büyük olanın evlendiği hakkında dedikodular duymuş. Şok olmuş bunu duyunca. Düğünlerine gitmiş ama hiçbir şey yapmamış sadece sevdiği adamla göz göze gelmiş. Ardından terk etmiş kiliseyi. O terk etmeden önce klisedeki tüm zambak çiçekleri simsiyah olmuş...
Aradan 500 yıl geçmiş ta ki Kore'de bir barda karşılaşana kadar...
Hwang Sam Hyunjin
Lee Rhino Minho
Ingilizce isimleri Ingiliztere'deki zamanlarda kullandıkları isimler
Öncelikle merhaba herkese
Şimdi bu benim ilk Hyunho kitabım(taslaktakileri saymazsak) ve aşırı heyecanlıyım. Youtube da gezinirken bir pov'da bunun gibi bir şey gördüm. Iki ölümsüzden biri diğerinin evlendiğini görüyor ve 1000 yıl sonra tekrar karşılaşıyorlardı. Bu kadardi pov. Geri kalanın hepsi benim hayal gücümden oluşucak
İnşallah beceririm yazmayı...
Kolajı karakterker hakkında az çok bilginiz olsun diye yaptım. Diğer karakterlere yapmayi düşünmüyorum. Çok uğraştirici oluyor. Birkaç fotoğraf koyarım ileriki bölümlerde karakterkeri yansıtan.
Hyunjin eskiden kara büyü ile daha çok ilgileniyordu. Minho ise kan büyleriyle daha çok ilgiliydi. Günümüzde ise Hyunjin kan büyüleri ve kara büyüyle ilgili ama eskisi kadar fazla gücünü kullanmıyor. Minho ise eskisine göre daha çok büyü kullanıyor.
Kitapta istediğiniz shipler var mı? Itzy üyeleri de gelicek onlardan da yazın
Chanmin çok yapmak istiyorum aslında ağır shipliyorum çünkü👉👈
Ama başka bir ship daha çok istenirse onu da yapabilirim bana hiç fark etmez.
Bu kitapa birkaç büyü kelimeleri geçebilir. Tüm cadıların ortak dili Latince büyü kullanımında bunu unutmayı lütfen!!
Buraya kadar okuduysanız teşekkürler ilk bölümde görüşmek üzere
-Hazzy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Immortal/Hyunho
Fanfictionİki ölümsüzdük biz, bir elmanın iki yarısıydık. Ta ki sen beni bırakıp gidene kadar angst değil birden fazla ship içeriyor