CHAPTER 22

29 2 0
                                    

"I'M sorry Cherry" Dylan meminta maaf pda Cherry

"it's ok. I dh lama maafkan u" Cherry

Dylan langsung memeluk erat Cherry.

"it's not ur fault" Cherry

"ddy, is that mmy?" Cyeril

"yes Cyeril, she is ur mother"

"mmy..." Cyeril girang. Dia memeluk kaki ibunya lalu Cherry mengusap lembut rambut ank nya itu.

Amber hnya mengalirkan air mata melihat keluarga itu akhirnya bertemu.

Candy pun dtg, dia dibawa olh Zack ke situ. Akhirnya keluarga itu lengkap.

Kris rasa bersalah.

"Dylan, I'm sorry" Kris meminta maaf pda Dylan

"it's ok. I know u love ur sister very much" Dylan

"but, u must take care of my sister too" bisik Dylan pda Kris.

Kris memandang Amber. Dia teringat Amber pernah menggugurkan kandungan Grace langsung berubah muka.

"ok..." jwb Kris sepatah padahal dia sgt membenci Amber

Dylan tersenyum, senang mendgr jawpan Kris.

"it's not over Amber!"

-

Amber baru sahaja bersiap hendak keluar. Tapi tiba2 mulutnya diterkup olh seseorg lalu dia pengsan.

Bangun je Amber, dia lihat dirinya sdh berbaring di ats katil.

"aku kat mana ni?" Amber

tiba2 terlihat sosok tubuh seseorg bru sahaja keluar dri bilik mandi.

"Kris!" Amber

"yes baby girl~~" Kris

"asal kau culik aku?! nnti bini kau nampak meroyan dia tengok kau berdua duaan dgn ex bini kau!" Amber

"itu aku yg uruskan. sekarang ni aku nk dgn kau je" terbit senyum nakal di bibirnya.

Kris melepaskan tuala di pinggangnya.

"Kris! stop it!" Amber

Kris berhenti.

"kau gila Kris!" Amber risau akan kandungannya sahaja. takut Kris kasar dgn dia mempengaruhi kandungannya.

"ye mmg aku gila. kau bunuh ank aku!" Kris

Amber menahan diri utk menangis mendgr kata kata Kris itu tdi. Ank org lain dia kisah, ank diri sendiri wujud dia tk tahu.

"kenapa kau nangis pula?" Kris mengelap air mata di pipi Amber

"sakit Kris... please let me go..." Amber merayu utk dilepaskan.

Air mata Amber semakin mengalir deras.

"hei, stop crying baby girl~" Kris memujuk Amber dgn lembut supaya tdk menangis. Amber mengingat kembali Kris selalu memujuk atau menenangkannya ketika dia menangis lalu memeluknya.

yah mmg benar, melihatnya menangis, Kris langsung menenangkannya lalu memeluknya. Mlm itu, Amber tertidur dlm pelukan hangat Kris.

Amber bangun awal pagi itu, dia berkata sesuatu sebelum beredar.

Dia memandang wajah Kris yg sdg tidur seperti ank monyet haha. Dia mendekatkan wajahnya ke Kris lalu bermain dgn bulu mata Kris dan hidung Kris dielus lembut olehnya. Melihat bibir Kris yg sexy langsung diciumnya dgn lembut.

"I love you, Kris..." Amber lalu beredar pergi.

Setelah Amber keluar, mata Kris terbuka. Dia mmg dh sdr semasa Amber bermain dgn bulu matanya tdi, dia pura pura tidur. Kris merenung ke ats siling lalu tersenyum.

DALENCYA AMBER (COMPLETE) √Where stories live. Discover now