31──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ Geleceğinizden 10 saniyelik bir kesit gösterilseydi hangi zamanınıza bakmak isterdiniz?
±: Öleceğim zaman belki... Çok büyük bir beklentim yok geleceğimden.32──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ En sevdiğiniz çiçek nedir?
±: Kardelen ve kasımaptı.33──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ Kendinize en çok yakıştırdığınız renk nedir?
±: Kırmızı. Gerçi her rengin bana yakıştığını düşünüyorum. Pastel renkler hariç.34──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ Kendinizi ait hissettiğiniz bir yer var mı?
±: Yok, aslında var ama bana ait değil orası...35──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ Özel günlerden favoriniz var mı?
±:Yok, hepsi benim için sıradan geçiyor.36──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ 10 yıl sonra kendinizi nerede görüyorsunuz?
± O kadar yaşar mıyım bilmiyorum ama umarım meslek sahibi biriyimdir.37──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ En sevdiğiniz tatlı nedir?
±: SEN.
Tamam tamam çok şey oldu. Çikolata olsun yeter.38──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ Bize küçük bir şey itiraf et.
±: Şu son 1 aydır çaresizlik nedir onu detaylıca öğrendim. Birde acayip romantik bir insanım desem inanır mısınız ki...39──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ Kurallar hakkında ne düşünüyorsun?
±: Bence herkes ciddi bir şekilde kendi sorumluluğunu bilirse kurulların bizi çok etkileyeceğini düşünmüyorum. Kuralların gerekli ve şart olması gerektiğini düşünüyorum.40──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ Belli bir yeteneğiniz var mı?
±: Yemin ederim o kadar sıradan bir insanım ki size anlatamam.
──────────── · · · · ✦..˙🪐Sorularım niye böyle oldu bende bilmiyorum. Ama bu akşam çok gerginim ve bir sebebi yok.