Anket işte. Doldurun bakayım.
1──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ Şuanki yaşınız ve olmak istediğiniz yaş?
±: Şuan 18 ve olmak istediğim yaş ya 13 ya da 32.2──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ İsminizi değiştirmek isteseydiniz ne olurdu?
±: İsmimden memnunum ama kesinlikle kimlikte Nora yapardım. Şu aralar öyle düşüncelerim var zaten.3──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ Olmayacağını düşündüğünüz bir hayâliniz nedir?
±: Gülebilirsiniz ama iki tane var. Biri kendi sözlerini yazan rapçi. Diğeri ise at koşucusu ya da bakıcısı çünkü atlardan çok korkarım.4──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ Cansız bir şeyi konuşturmak isteseydiniz bu ne olurdu?
±: Ölmüş bitkiler ya da kıyafetler olurdu sanırım.5──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ Yapmayı hiç sevmediğiniz bir iş?
±: Kesinlikle temizlik olurdu.6──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ Vücudunuzda en sevdiğiniz kısım neresi?
±: Yanaklarım kısaca gamzelerim işte.7──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ Otobiyografinizi yazsanız adı ne olurdu?
±: Benim ki 'Çok insan, tek ruh. ' olurdu. Çok istiyorum böyle bir şeyler yazmak ama üşeniyorum.8──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ Bugün son günün olsaydı ne yapardın?
±: Veda mektubu yazar, uyurdum ve hiç kimseye bir şey söylemezdim.9──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ Kendinizi eleştirebileceğiniz bir huyunuz nedir?
±: Benim çok var ama en çok sanırım aşırı sinirlenmek ve birçok şeyi beğenmemek...10──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ Kendinizde en beğendiğiniz şey nedir?
±: Sakin ve sabırlı olmak.
──────────── · · · · ✦..˙🪐Prim yapın ya da yapmayın.
Ama valla yapacaksanız güncel olsun. Benimkiler gibi 3 yıl öncesinden kalma olmasın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
E. NORAˋ°•*⁀QUESTION'S
Literatura Feminina᭥ꩌ゚໋ ꯴᩠ꦽꦼ💌↦Nora ile Anket. Cevaplayın işte...